Gra W Media
Wydawca:
Stentor
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-89315-89-2
EAN:
9788389315892
oprawa:
miękka
format:
205x145mm
język:
polski
liczba stron:
148
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
18,15 zł
Cena detaliczna:
33,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,15 zł
Opis produktu
Współczesne media są jak lustra... tyle że weneckie. Po jednej stronie zwierciadlana tafla, ale po drugiej już tylko zwykła szyba, przez którą można obserwować ludzi zapatrzonych w odbicia, samemu pozostając niewidzialnym. Tak właśnie media - uchodzące za zwierciadła rzeczywistości - obserwują swoich odbiorców. I wiedzą o nich niemal wszystko, co potrzebne, by coś im sprzedać lub do czegoś ich przekonać. Natomiast odbiorcy o tym, co dzieje się po drugiej stronie lustra, wiedzą niewiele. Czy dla własnego dobra powinni wiedzieć więcej? Równie dobrze można spytać, czy warto siadać do gry hazardowej bez znajomości jej reguł.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|