Idee, wartości, słowa
Autor:
Fadecka Anna
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374056441
EAN:
9788374056441
oprawa:
Miękka
podtytuł:
w życiu publicznym i reklamie
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
236
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
24,03 zł
Cena detaliczna:
35,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,99 zł
Opis produktu
Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. […] Z prezentowanych prac wyłania się obraz dyskursu publicznego i reklamowego jako komunikacyjnego bytu, w którym nadawcy za pomocą środków werbalnych i niewerbalnych prezentują określone idee i wartości oraz starają się do nich przekonać swoich odbiorców.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|