![]() (KO)media. Konteksty dyskursu medialnego
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375566604
EAN:
9788375566604
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
443
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
61,66 zł
Cena detaliczna:
86,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,54 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
W ,,(KO)medii"" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty. Badaczy interesują bowiem różnorodne konteksty dyskursu medialnego: prawne, ekonomiczne, edukacyjne oraz tożsamościowe. Weryfikując zasoby blogosfery, opisując specyfikę dyskursu internetowego, jak również rekonstruując mechanizmy charakterystyczne dla komunikacji marketingowej i politycznej, autorzy poszukują odpowiedzi na pytania odnoszące się do problemów tylko z pozoru od siebie odległych, a tak naprawę w paradoksalny sposób powiązanych ze sobą, jak zwykle w komedii. Analizując tworzenie strategii komunikacyjnych, przejawy egalitarności i autonomiczności obywatelskiej deliberacji w sieci, społeczną odpowiedzialność dziennikarza i mediów, problematykę wiarygodności, manipulacji, wirtualnej osobowości, śmierci - w istocie pytają przecież o (po)nowoczesną komedię i o nas - uczestniczących w niej aktorów, producentów i widzów.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|