Konwencja i kreacja w tekstach kultury
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
ISBN:
9788377849101
EAN:
9788377849101
oprawa:
oprawa: twarda
format:
17,2x24,5 cm
język:
polski
liczba stron:
320
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
32,42 zł
Cena detaliczna:
37,80 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,34 zł
Opis produktu
Recenzowana monografia podejmuje istotną dla rozwoju języka i kultury tematykę [...] Siedemnaście rozdziałów autorskich w dużej równowadze realizuje tytułowe aspekty konwencjonalności i kreacyjności: dostarczają więc one, z jednej strony, wiedzy już utrwalonej w polu tekstologii, językoznawstwa, genologii, semiotyki etc., ale i z pożytkiem przypomnianej, z drugiej zaś - co ważniejsze - wiele z nich charakteryzuje się istotnym dla rozwoju myśli humanistycznej elementem świadomie twórczym, nowatorskim, intelektualnie płodnym, otwierającym nowe perspektywy badawcze. Publikacja stanowić będzie zatem ważną lekturę przede wszystkim dla językoznawców/polonistów, nauczycieli i studentów różnych kierunków humanistycznych, a głównie dla tych badaczy, którzy język postrzegają w bardzo szerokim kontekście psychologicznym, antropologicznym, medialnym, społeczno-politycznym, pojmując go jako jeden z podstawowych czynników sprawczych kultury i społeczeństwa.
Z recenzji dr hab. Katarzyny Skowronek, prof. nadzw. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|