![]() Kultura mediów, ciało i tożsamość
Wydawca:
Impuls
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375876543
EAN:
9788375876543
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Konteksty socjalizacyjne i edukacyjne
format:
16.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
362
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
44,06 zł
Cena detaliczna:
68,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,06 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, składa się z 23 tekstów i jest podzielona na dwie części. Pierwsza dotyczy kultury mediów, druga – płci i ciała. Jako redaktorzy tomu jesteśmy przekonani, że prezentowana problematyka jest ważna, teksty (choć łączy je kontekst edukacyjny) – interdyscyplinarne, a sposoby prezentacji poszczególnych tematów – niebanalne. Udało się nam w jednej książce zgromadzić artykuły autorów z całej Polski, z wielu ośrodków akademickich. Łączy ich zainteresowanie rolą kultury współczesnej w kształtowaniu tożsamości.
Mamy nadzieję, że Czytelnik podczas lektury będzie książkę tę współtworzył, wraz z autorami czytając kody, mnożąc znaczenia niedokończonych, kontrowersyjnych, głośnych, a także zapomnianych, niedocenianych tekstów i edukacyjnych kontekstów kultury współczesnej.
Witold Jakubowski
Sylwia Jaskulska
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|