![]() Media masowe w praktyce społecznej
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375450927
EAN:
9788375450927
oprawa:
Miękka
format:
16.0x23.0cm
język:
polski
liczba stron:
348
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
34,14 zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,14 zł
Opis produktu
Środki masowego przekazu (media masowe) już od kilku stuleci stanowią ważny i trwały element społeczno-politycznego krajobrazu, przede wszystkim w państwach demokratycznych, gdzie pełnią liczne istotne funkcje systemowe. Zrodzone formalnie w XVII stuleciu, przeżywają dzisiaj okres burzliwego rozwoju, który rozpoczął sie w początkach minionego wieku, a to w związku z pojawieniem się nowych, elektronicznych form przekazu informacji: radiofonii, telewizji, a ostatnio także związanego z narodzinami i rozkwitem Internetu.
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|