Obowiązki pracodawcy związane z przejściem zakładu pracy
Autor:
Kumor-Jezierska Ewelina
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
ISBN:
978-83-8187-460-1
EAN:
9788381874601
oprawa:
twarda
format:
A5
język:
polski
Seria:
ZAGADNIENIA PRAWNE
liczba stron:
372
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
92,30 zł
Cena detaliczna:
129,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,17 zł
Opis produktu
W publikacji w sposób kompleksowy omówiono obowiązki ciążące na pracodawcy w sytuacji przejścia zakładu pracy lub jego części na innego pracodawcę. Przedstawiono je nie tylko w sferze indywidualnego i zbiorowego prawa pracy, lecz poruszono także kwestie socjalne, ubezpieczeń społecznych czy prawa karnego.
Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na problemy, które wiążą się z restrukturyzacją zakładu pracy i ochrony praw przejmowanych pracowników. Autorka wskazuje nie tylko na konkretne obowiązki, które musi wykonać pracodawca w związku z planowanym transferem zakładu pracy, lecz również na instrumenty prawne, po które może sięgnąć pracownik w sytuacji, kiedy pracodawca nie wywiąże się w sposób należyty z tych obowiązków. Uwzględnione zostały najnowsze zmiany legislacyjne, m.in. w zakresie dokumentacji pracowniczej czy obowiązywania nowych przepisów o ochronie danych osobowych związanych z wejściem w życie RODO, a także inne istotne zagadnienia dotyczące np. outsourcingu pracowniczego. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|