Okładka książki Perswazja i manipulacja w komunikacji

Perswazja i manipulacja w komunikacji

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788381428408
EAN: 9788381428408
oprawa: Miękka
podtytuł: Wybrane zagadnienia
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 232
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
32,10 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,10

Opis produktu

Komponowanie i interpretowanie komunikatów Różne realizacje zamiaru pragmatycznego Kod werbalny i niewerbalny Wypowiedź jako działanie. Akty mowy Akty mowy w tekście Skuteczność aktów mowy w komunikacji Przegląd terminów: nakłanianie, perswazja, propaganda, agitacja, manipulacja, stymulacja Orientacje w teorii perswazji Struktura działań perswazyjnych Skuteczność perswazji
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj