Polityka w zmediatyzowanym świecie
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 3 - 5 dni
ISBN:
9788377849231
EAN:
9788377849231
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Perspektywa politologiczna i medioznawcza
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
184
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
27,00 zł
Cena detaliczna:
31,50 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,00 zł
Opis produktu
Prezentowana monografia stanowi kontynuację zainicjowanego cyklu wydawniczego ukazującego różne perspektywy badawcze relacji i współzależności obserwowanych między światem polityki i mediów, w tym rozważań nad postępującym procesem mediatyzacji polityki. Zamieszczone w tomie artykuły dowodzą złożoności funkcjonowania polityki w zmediatyzowanym świecie. Zarówno przybliżone przez badaczy rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych uświadamiają wieloaspektowość procesu mediatyzacji polityki, a także z uwagi na dynamikę rozwoju omawianych zjawisk wskazują na potrzebę ciągłych dociekań. Symbiotyczny związek świata polityki i mediów bez wątpienia uprawnia do prowadzenia badań zarówno z perspektywy politologicznej, jak i medioznawczej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|