Okładka książki Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: 48h
ISBN: 9788382464535
EAN: 9788382464535
oprawa: Twarda
format: 15.0x21.0cm
język: polski
Seria: MONOGRAFIE
liczba stron: 600
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
92,82 zł
Cena detaliczna: 
129,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,82

Opis produktu

Książka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi. 

Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki.

 W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak:

o pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów;

o cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy;

o obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej,

a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie.

 Książka będzie cenną lekturą nie tylko dla świadczących pomoc prawną adwokatów i radców prawnych, lecz także dla sędziów, podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów.

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj