Prawne i etyczne aspekty reklamy adwokackiej
Autor:
Piesiewicz Piotr F.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: 72h
ISBN:
978-83-8246-453-5
EAN:
9788382464535
oprawa:
twarda
format:
A5
język:
polski
Seria:
MONOGRAFIE
liczba stron:
600
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
92,43 zł
Cena detaliczna:
129,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,30 zł
Opis produktuKsiążka jest kompleksowym opracowaniem problematyki reklamy adwokackiej. Uwzględnia zarówno zagadnienia etyczne, jak i prawne na poziomie krajowym, w tym również obowiązujące przedstawicieli palestry regulacje unijne dotyczące tego zagadnienia oraz omawia relacje między nimi. Płynące z tej analizy wnioski wraz z analizą prawną pokazują, jakie możliwości ma adwokat chcący kształtować swój wizerunek w przestrzeni publicznej, a przede wszystkim, jakie obowiązki ma w tym zakresie samorząd adwokacki. W opracowaniu omówiono m.in. takie kwestie jak: o pojęcie i funkcje etyki zawodowej adwokatów; o cele i funkcje reklamy oraz jej rodzaje i formy; o obowiązujące ramy prawne i etyczne reklamy adwokackiej, a także ograniczenie prawa do posługiwania się reklamą adwokacką oraz jej regulacje w innych państwach europejskich w tym zakresie. Książka będzie cenną lekturą nie tylko dla świadczących pomoc prawną adwokatów i radców prawnych, lecz także dla sędziów, podmiotów oferujących usługi reklamowe oraz pracowników naukowych i studentów. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|