Prawo mediów
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: 48h
ISBN:
9788382355239
EAN:
9788382355239
oprawa:
Miękka
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
Seria:
PODRĘCZNIKI PRAWNICZE
liczba stron:
218
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
52,61 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,47 zł
Opis produktu
Najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem szeroko rozumianych
mediów: prasy, telewizji, radia i Internetu. W podręczniku omówiono: zasadę wolności wypowiedzi, regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie, przekaz medialny w mediach, ochronę dóbr osobistych w działalności mediów oraz odpowiedzialności za treści medialne. Poruszono także takie zagadnienia jak ochrona dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach czy nowe zjawiska związane z mediami: trolling, postprawdę, fake news, deepfakes. Rozwój nowych technologii powoduje powstawanie nowych zjawisk, a otoczenie technologiczne podlega ciągłym i dynamicznym zmianom. Wymaga to przyjrzenia się tym procesom. W interesie każdego państwa i każdego obywatela leży dysponowanie skutecznym potencjałem bezpieczeństwa, zapewniającym gotowość i zdolność do zapobiegania zagrożeniom występującym w przestrzeni informacyjnej. Mamy nadzieję, że zawarte w poszczególnych rozdziałach rozważania przyczynią się także do szerszej dyskusji na temat istotnych, a budzących kontrowersje zagadnień prawa mediów. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|