Okładka książki Profesjonalizacja w dziennikarstwie

Profesjonalizacja w dziennikarstwie

Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375454277
EAN: 9788375454277
oprawa: Miękka
podtytuł: Między modernizmem a ponowoczesnością
format: 16.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 304
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
36,20 zł
Cena detaliczna: 
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,20

Opis produktu

Początek dziennikarstwa to moment pojawienia się refleksji na temat tożsamości zawodowej dziennikarzy i rodzące się aspiracje do pełnienia unikatowej roli w społeczeństwie, roli wynikającej z wyznawanej przez dziennikarzy profesjonalnej ideologii. Konceptualizacja dziennikarstwa jako profesji oznacza przede wszystkim zrozumienie dziennikarstwa przez pryzmat znaczenia przypisywanego przez dziennikarzy swojej pracy, redagowania i tworzenia materiałów prasowych. Dominującym modelem dziennikarstwa w XX w. był cieszący się powszechnym autorytetem profesjonalista dostarczający czytelnikowi sprawdzonych, rzetelnych i obiektywnych informacji, oraz materiałów prasowych o charakterze publicystyczno-analitycznym, i taki dziennikarz w swojej pracy realizował założenia ideologii profesjonalizmu przyjętej i akceptowanej w środowisku zawodowym. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj