![]() Psychologia muzyki Pomiędzy wykonawcą a odbiorcą
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Harmonia
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377440520
EAN:
9788377440520
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
224
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
18,32 zł
Cena detaliczna:
26,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,32 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Młodzi polscy psychologowie muzyki prezentują tom drugi Psychologii muzyki, który zawiera starannie wybrane i bardzo dobrze przygotowane teksty, skupione na wzajemnych relacjach pomiędzy wykonawcą muzyki a jej odbiorcą oraz na samej istocie muzyki. Różnorodność metodologii, koncepcji, podejść i stylów jest znaczącym atutem tej książki – prowadzi do wielostronnego oglądu muzyki jako złożonego zjawiska interakcyjnego, narzędzia oddziaływania na ból, zmagania się z chorobą czy kreowania nastroju.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|