Terapia poznawczo-behawioralna i zaburzenia...
Autor:
Christopher G. Fairburn
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-233-3432-3
EAN:
9788323334323
oprawa:
miękka ze skrzydełkami
format:
240x170x21mm
język:
polski
liczba stron:
374
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
52,03 zł
Cena detaliczna:
73,40 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,03 zł
Opis produktu
`W tym nowatorskim opracowaniu przygotowanym przez grupę najwybitniejszych badaczy zajmujących się diagnostyką i leczeniem zaburzeń odżywiania omówiono wszystkie kategorie tych zaburzeń, a także stany wykraczające poza uznane obecnie kryteria diagnostyczne. Oparta na solidnej empirycznej podstawie, transdiagnostyczna wzmocniona terapia poznawczo-behawioralna szybko zyska miano najlepszej formy leczenia zaburzeń odżywiania.` David H. Barlow, PhD, ABPP, profesor wydziałów psychologii i psychiatrii, Uniwersytet Bostoński `Fairburnowi i jego współpracownikom należy się uznanie za przełożenie wyników najnowszych badań na język praktyki.` Robert L. Leahy, PhD, wydział psychiatrii, Weill Cornell Medical College, New York Presbyterian Hospital Książka jest pierwszym, wyczerpującym przewodnikiem po wzmocnionej terapii poznawczo-behawioralnej (CBT-E), najnowszej wersji podstawowego, potwierdzonego doświadczeniem sposobu leczenia zaburzeń odżywiania. Autorzy podejmują problematykę wykorzystania ujęcia transdiagnostycznego w leczeniu różnych rodzajów zaburzeń odżywania spotykanych w praktyce klinicznej. Christopher Fairburn i współpracownicy szczegółowo opisują, jak dopasować wzmocnioną terapię poznawczo-behawioralną do potrzeb poszczególnych pacjentów oraz jak zaadaptować ją do leczenia nastolatków i pacjentów wymagających hospitalizacji. Ponadto wskazują, jak sobie radzić z częstymi w takich przypadkach zaburzeniami współwystępującymi.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|