Okładka książki Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Komentarz

Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Komentarz

Autor: Szwaja Janusz
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788325587529
EAN: 9788325587529
oprawa: Twarda z obwolutą
format: 24.8x16.5
język: polski
liczba stron: 992
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
283,42 zł
Cena detaliczna: 
349,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 283,07

Opis produktu

Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Komentarz w sposób wyczerpujący wyjaśnia zagadnienia związane z zapobieganiem i zwalczaniem nieuczciwej konkurencji w działalności gospodarczej, w szczególności produkcji przemysłowej i rolnej, budownictwie, handlu i usługach, zarówno w interesie publicznym, jak i przedsiębiorców oraz klientów. Publikacja zawiera szczegółową i wnikliwą analizę wszystkich artykułów ustawy, z wykorzystaniem bogatego dorobku judykatury, innych krajowych aktów prawnych związanych z tym zagadnieniem oraz z uwzględnieniem rozwiązań prawa unijnego w tym zakresie. Czwarte, uaktualnione i znacznie poszerzone wydanie, publikowane w serii Duże Komentarze Becka, uwzględnia wszystkie zmiany legislacyjne, jakie nastąpiły w komentowanej ustawie oraz ustawach z nią tematycznie powiązanych. Dodano także najnowsze orzecznictwo, bardzo istotne z punktu widzenia praktyki oraz zaprezentowano najnowsze poglądy doktryny oraz najnowsze, istotne z praktycznego punktu widzenia orzecznictwo. W zaktualizowanym komentarzu dokonano także istotnych zmian w sposobie prezentowania treści przez Autorów, wprowadzono także bardzo szczegółowe spisy wewnętrzne, dzięki czemu komentarz jest bardziej czytelny, a korzystanie z niego stało się łatwiejsze. Prezentowana publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla praktyków – prawników zajmujących się problematyką zwalczania nieuczciwej konkurencji: radców prawnych, sędziów, prokuratorów, rzeczników patentowych oraz aplikantów i ambitnych studentów. Została przygotowana także z myślą o przedsiębiorcach oraz o agencjach reklamowych, którym ma ułatwić przestrzeganie obowiązujących w Polsce standardów w tym zakresie. Odpowiednia i szczegółowa wykładnia przepisów komentowanej ustawy, poparta orzecznictwem sądowym, pozwala bowiem na odpowiednie przygotowanie się do unikania czynów nieuczciwej konkurencji, jak i na skuteczne dobranie argumentów do obrony racji klientów. Autorzy ograniczyli wywody czysto teoretyczne, historyczne i porównawcze, skupiając się na praktycznym stosowaniu przepisów ustawy, w związku z innymi dziedzinami prawa polskiego oraz z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej, które wywiera stały i znaczny wpływ na kształt polskich regulacji w zakresie zwalczania nieuczciwej konkurencji. Warto podkreślić, że niniejszy komentarz będzie cenną pozycją nie tylko dla praktyków prawa konkurencji, ale również dla wszystkich zainteresowanych tym tematem, także w wymiarze teoretycznym, np. jako pomoc dydaktyczna dla aplikantów i pracowników naukowych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj