Okładka książki Współczesne media tom 1-2

Współczesne media tom 1-2

Wydawca: UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788322730874
EAN: 9788322730874
oprawa: Miękka
podtytuł: Status Aksjologia Funkcjonowanie
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 819
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
22% rabatu
55,66 zł
71,40 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy

Opis produktu

Oddajemy Czytelnikom publikację stanowiącą zbiór refleksji badaczy różnych dyscyplin naukowych, których połączył specyficzny przedmiot zainteresowania, czyli media. Naszym celem było udokumentowanie zarówno wieloaspektowości samych mediów, jak i metodologicznego zróżnicowania prowadzonych badań.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj