|   Marketing - to działa!
                        Wydawca: 
                                    Wolters Kluwer
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788326405716                            
                         
                            EAN:
                            
9788326405716                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
17.0x24.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            ZARZĄDZANIE I MARKETING
                            
                         
                            liczba stron:
                            
324                            
                         
                            rok wydania:
                            
2010                            
                         (0) Sprawdź recenzje 22% rabatu56,21 zł Cena detaliczna:  72,45 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,21 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?
Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców?
Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji?
Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce, której autorzy opisują narzędzia i strategie pozwalające zoptymalizować dowolną inwestycją w marketing - od małych przedsięwziąć po globalne projekty. Zaproponowane w książce metody przydadzą się zarówno w małej spółce, jak i w międzynarodowym koncernie.
Ta książka umożliwi każdemu uniknięcie wielu błędów niweczących nawet najlepsze projekty! 
Istotą przedsiębiorczego marketingu jest wykorzystywanie każdej okazji do osiągnięcia zysków dzięki kierowaniu oferty do inwestorów, pracowników, partnerów biznesowych i klientów. Wymaga to odpowiedniego zarządzania sprzedażą i przedstawiania oferty. Niniejsza książka pomaga zdobyć takie umiejętności. Teraz doprowadzisz swoją firmę do rynkowego sukcesu.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |