Marketing - to działa!
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326405716
EAN:
9788326405716
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE I MARKETING
liczba stron:
324
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
23% rabatu
56,11 zł
Cena detaliczna:
72,45 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,97 zł
Opis produktu
Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne?
Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców?
Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji?
Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce, której autorzy opisują narzędzia i strategie pozwalające zoptymalizować dowolną inwestycją w marketing - od małych przedsięwziąć po globalne projekty. Zaproponowane w książce metody przydadzą się zarówno w małej spółce, jak i w międzynarodowym koncernie.
Ta książka umożliwi każdemu uniknięcie wielu błędów niweczących nawet najlepsze projekty!
Istotą przedsiębiorczego marketingu jest wykorzystywanie każdej okazji do osiągnięcia zysków dzięki kierowaniu oferty do inwestorów, pracowników, partnerów biznesowych i klientów. Wymaga to odpowiedniego zarządzania sprzedażą i przedstawiania oferty. Niniejsza książka pomaga zdobyć takie umiejętności. Teraz doprowadzisz swoją firmę do rynkowego sukcesu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|