|   Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie
                            Autor:
                            
                                        Skrzypek Elżbieta
                                        Hofman Mariusz
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Wolters Kluwer
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788375267105                            
                         
                            EAN:
                            
9788375267105                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
Identyfikowanie, pomiar, usprawnianie                            
                         
                            format:
                            
16.8x24.1cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            ZARZĄDZANIE I MARKETING
                            
                         
                            liczba stron:
                            
180                            
                         
                            rok wydania:
                            
2010                            
                         (0) Sprawdź recenzje 27% rabatu43,25 zł Cena detaliczna:  59,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Przedsiębiorstwo dostosowujące się do wymagań dzisiejszego dynamicznego otoczenia może osiągnąć przewagę konkurencyjną jedynie na drodze ciągłych, systematycznych usprawnień. Takie podejście uzasadnia ideę zarządzania procesami przedsiębiorstwa. 
Opisywane w tej książce kompleksowe zarządzanie procesami obejmuje kilka elementów, z których najważniejsze to:
- wyznaczenie kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstwa oraz zestawu celów strategicznych, z których wynikają cele procesów, wyodrębnienie funkcji właściciela procesu, czyli osoby zajmującej odpowiednią pozycję w organizacji, która ma obowiązek dbać o prawidłową realizację procesów i gwarantować podejmowanie działań doskonalących,
- identyfikowanie oraz wizualizowanie realizowanych procesów - określenie jednostek funkcjonalnych, przez które proces przebiega, kolejnych działań wykonywanych w procesie oraz zasobów i informacji znajdujących się na wejściu i wyjściu procesu, przygotowanie zestawu mierników służącego do oceny skuteczności oraz efektywności procesów przedsiębiorstwa, czyli określenia w sposób całkowicie mierzalny wyników, jakie generują jego poszczególne procesy,
- prowadzenie systematycznego i przemyślanego usprawniania procesów służącego ich lepszemu funkcjonowaniu.
Powyższe zagadnienia uzupełnione są omówieniem roli i funkcji procesów w innych koncepcjach zarządzania, takich jak zarządzanie jakością, projektami oraz wiedzą i kapitałem intelektualnym.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |