Okładka książki Statystyka dla menedżerów

Statystyka dla menedżerów

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326413353
EAN: 9788326413353
oprawa: Miękka
podtytuł: Teoria i praktyka
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 468
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
43,05 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,05

Opis produktu

Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii: - etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określenie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania oraz możliwych do zastosowania metod badawczych, - postępowanie ze zbiorem danych będących efektem przeprowadzonego badania, - wybór właściwych narzędzi do porządkowania danych, - miary statystyczne jako najważniejsze narzędzia analizy rozkładu cechy w populacji oraz ich zastosowanie do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych. - metody analizy współzależności zjawisk - pojęcia regresji i korelacji, -narzędzia do analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj