Zarządzanie strategiczne
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326411823
EAN:
9788326411823
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Podejście zasobowe
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE I MARKETING
liczba stron:
476
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
23% rabatu
61,19 zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,03 zł
Opis produktu
Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich programów MBA i zajęć dla studentów zarządzania, dyrektorów firm, pracowników administracji rządowej i menedżerów organizacji non profit.
Teza o decydującej roli strategii w działalności każdego przedsiębiorstwa rozwijana jest poprzez szczegółowe omówienie najważniejszych związanych z tym tematem zagadnień, do których należą:
definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji,
rozwijanie zasobów organizacji, obsługa klientów i poszukiwanie szans w obszarze przedsiębiorczości,
cechy i znaczenie konkurencji, sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej,
tworzenie modelu biznesowego określającego metody gromadzenia zasobów,
zewnętrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej,
prowadzenie inicjatyw strategicznych w różnych krajach,
kwestie nadzoru właścicielskiego i odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw,
znaczenie przywództwa i rola liderów na różnych szczeblach organizacji,
tworzenie osobistych strategii - planowanie własnej kariery zawodowej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|