Okładka książki Zarządzanie strategiczne

Zarządzanie strategiczne

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326411823
EAN: 9788326411823
oprawa: Miękka
podtytuł: Podejście zasobowe
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 476
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
23% rabatu
61,03 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,03

Opis produktu

Książka w usystematyzowany sposób przedstawia ważne, potwierdzone badaniami zasady zarządzania strategicznego. Autorzy zawarli w niej zagadnienia analizowane podczas prowadzanych przez nich programów MBA i zajęć dla studentów zarządzania, dyrektorów firm, pracowników administracji rządowej i menedżerów organizacji non profit. Teza o decydującej roli strategii w działalności każdego przedsiębiorstwa rozwijana jest poprzez szczegółowe omówienie najważniejszych związanych z tym tematem zagadnień, do których należą: definiowanie strategii i aktualizowanie tej definicji, rozwijanie zasobów organizacji, obsługa klientów i poszukiwanie szans w obszarze przedsiębiorczości, cechy i znaczenie konkurencji, sposoby tworzenia przewagi konkurencyjnej, tworzenie modelu biznesowego określającego metody gromadzenia zasobów, zewnętrzne uwarunkowania strategii korporacyjnej, prowadzenie inicjatyw strategicznych w różnych krajach, kwestie nadzoru właścicielskiego i odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw, znaczenie przywództwa i rola liderów na różnych szczeblach organizacji, tworzenie osobistych strategii - planowanie własnej kariery zawodowej.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj