Podstawy zarządzania operacyjnego
Autor:
Zdzisław Jasiński (red.)
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326410987
EAN:
9788326410987
oprawa:
Miękka
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE I MARKETING
liczba stron:
420
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
39,52 zł
Cena detaliczna:
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,42 zł
Opis produktu
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz orientować się dobrze w związanych z tym zagadnieniach technicznych i socjopsychologicznych. Autorzy omawiają problematykę zarządzania operacyjnego, wychodząc z założenia, że każdy system wytwórczy ma charakter spoteczno-techniczny, a o sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa decydują przede wszystkim zatrudnieni w nim ludzie. Dlatego też w książce przedstawiono nie tylko techniczny aspekt zarządzania operacyjnego, ale także zwrócono uwagę na kwestie kadrowe. W książce w sposób kompleksowy zostały omówione następujące zagadnienia:
* zasady organizacji działalności operacyjnej,
* mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych,
* podejmowanie w ich obszarze decyzji strategicznych,
* planowanie zadań i zasobów,
* organizowanie procesów wytwórczych w czasie i przestrzeni,
* logistyka procesów wytwarzania,
* kształtowanie jakości w procesie wytwarzania,
* organizacja pracy,
* szkolenie, motywowanie i ocenianie pracowników.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków organizacji i zarządzania oraz dla osób zajmujących kierownicze stanowiska w przedsiębiorstwie, zwłaszcza działających w sferze operacyjnej.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|