Okładka książki Eksploatacja Stacji LPG
W książce zostały zawarte wiadomości niezbędne dla osób zajmujących się eksploatacją stacji LPG zgodnie ze stanem prawnym na 30.09.2016 r.
6% rabatu
29,56
31,30 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing koncepcja skutecznych działań
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści. Książka jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych. Autorami podręcznika są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych książek z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych. Uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań jest przygotowana przez ten sam zespół autorski książka MARKETING. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania. Publikacja ta, tworząc spójną całość z podręcznikiem, zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki i zestawienia dla menedżerów, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu oraz zagadnienia wykraczające poza treść podręcznika, na przykład współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, finansowe aspekty marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
24% rabatu
53,44
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Globalne dobra publiczne a organizacje...
Postępujący w ostatnich dekadach proces globalizacji wykreował wiele nowych rodzajów wyzwań wykraczających poza granice państw narodowych. Koronawirus, cyberprzestępczość, terroryzm, kryzysy finansowe, pranie brudnych pieniędzy – wszystkie one wywołały zapotrzebowanie na kolektywne działania społeczności międzynarodowej oraz koordynację polityk poszczególnych państw oraz innych aktorów stosunków międzynarodowych, w tym szczególnie organizacji międzynarodowych. Uświadomiły one także potrzebę lepszej integracji i wzajemnego dopasowania działań na poziomie lokalnym, regionalnym i tych podejmowanych w skali globalnej. W takim właśnie kontekście – narastających zagrożeń, nowych wyzwań i rosnącej świadomości kosztów zaniechań wykrystalizowała się koncepcja globalnych dóbr publicznych, których dotyczy niniejsza książka. Jej autorzy analizują problematykę globalnych dóbr publicznych w kontekście działalności dwóch kluczowych dla ładu międzynarodowego organizacji multilateralnych – Banku Światowego i Międzynarodowego Funduszu Walutowego. Opracowanie wykorzystuje nie tylko podejście teoretyczne, ale bazuje na materiale empirycznym pozyskanym w trakcie wywiadów z prominentnymi urzędnikami i przedstawicielami różnych organizacji mających swoją siedzibę w Waszyngtonie (w tym Banku Światowego, MFW) oraz innych organizacji multilateralnych (IADB, WTO), a także wywiadami z przedstawicielami amerykańskich think-tanków.
18% rabatu
53,59
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Konsumpcja w Polsce.
Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące poznawczo. Na przestrzeni lat zmieniły się uwarunkowania konsumpcji, co wpłynęło na powstanie wielu nowych trendów, takich, jak np. wirtualizacja konsumpcji czy konsumpcja kolaboratywna. Zgromadzony materiał teoretyczny i empiryczny jest interesujący i wzbogaca dotychczasowy dorobek z tej problematyki. Monografię uznaję za wartościowe studium poznawcze i aplikacyjne. Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE
24% rabatu
28,90
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Opakowanie Przedsiębiorczość imigrantów z Dalekiego Wschodu w Polsce
Migracje są współcześnie zjawiskiem masowym, w którym Polska bierze aktywny udział – tradycyjnie jako kraj wysyłający. W XXI wieku zaczyna się jednak rysować także trend odwrotny – coraz większe grupy osób decydują się na przyjazd, czasowy lub stały do Polski. Wprawdzie na tle innych krajów Europy w Polsce udział migrantów w społeczności wciąż jest relatywnie niewielki, ich rola jednak rośnie. Autorzy publikacji zdecydowali się podjąć tematykę bardzo specyficznej grupy migrantów, osób, które do Polski przybywają z krajów odległych geograficznie i kulturowo – Dalekiego Wschodu. Z recenzji prof. dr hab. Aldony Glińskiej-Neweś, Uniwersytet Mikołaja Kopernika Badacze i obserwatorzy współczesnych fenomenów społecznych są zgodni co do konieczności nieustannego poznawania wyzwań migracji. To dynamiczne i wielowymiarowe zjawisko angażuje zarówno samych migrantów, społeczeństwa w których funkcjonują, jak również rządy państw do których migrują. Nie inaczej prezentuje się sytuacja w Polsce, gdzie imigranci stanowią ważną część populacji, której charakterystyka w obszarze przedsiębiorczości nie pozostała obojętna uwadze autorów monografii. Z recenzji dr hab. Ewy Trojnar, prof. UJ, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
23% rabatu
46,39
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Nettlix. To się nigdy nie uda
Idea, wiara i przekonanie. Opowieść o tym, jak powstawał Netflix Dawno, dawno temu na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów. Wszyscy naliczali kary za przetrzymywanie kaset, o streamingu wideo nikt jeszcze nie słyszał, a upowszechnienie się technologii DVD wydawało się równie bliskie, co wprowadzenie latających deskorolek. Tak właśnie wyglądał świat w 1997 roku, kiedy Marc Randolph wpadł na pewien pomysł: wykorzystać internet do wypożyczania filmów DVD. Razem z Reedem Hastingsem, głównym inwestorem, założył firmę, a sam objął fotel dyrektora generalnego. Teraz, przy blisko 170 milionach subskrybentów, triumf Netflixa wydaje się czymś oczywistym, ale na początku niewielu wierzyło w ten rewolucyjny start-up, a na każdym kroku czaiły się przeszkody. Marc Randolph, który musiał przekonać własną matkę do zainwestowania w swój biznes, walczyć z padającymi serwerami w dniu uruchomienia serwisu, a nawet zachęcać Blockbustera do przejęcia firmy, teraz pokazuje, jak każdy wytrwały, obdarzony intuicją i determinacją człowiek może zmienić świat – nawet jeśli wszyscy wokół mówią, że to się uda. Ta książka jest nie tylko opowieścią z pierwszej ręki o początkach legendarnego przedsiębiorstwa. To także odpowiedź na fundamentalne pytania o podejmowanie ryzyka tak w interesach, jak i w życiu prywatnym: Jak zacząć? Jak przetrwać rozczarowanie i klęskę? Jak poradzić sobie z sukcesem? Czym w ogóle jest sukces? Od pomysłu, przez budowanie zespołu, aż po świadomość, kiedy należy odpuścić. Netflix. To się nigdy nie uda jest nie tylko doskonałą przypowieścią o spełnianiu marzeń, ale też jedną z najbardziej spektakularnych i mądrych lekcji przedsiębiorczości.
31% rabatu
31,25
44,99 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Miasto według socjologii
Książka jest zbiorem socjologicznych esejów, w których zaprezentowano dwa sposoby postrzegania miast – ewolucję materialnej przestrzeni od pierwszych osad do współczesnych metropolii oraz zmiany w przestrzeni społecznej, stanowiącej pole aktywności wielu pokoleń ludzi. Połączenie tych perspektyw pozwala na pełniejszy opis czynników kształtujących w przeszłości i wciąż rozwijających miasta. Rozważania autora dotyczą sposobów analizowania miast, ich historii od najstarszych osad do współczesnych metropolii, odmian urbanizacji, głównych cech nowoczesnych miast, społeczności i ich współczesnych form, odzwierciedlenia miast w społecznej świadomości oraz ich dynamiki i ducha. W publikacji pojawiają się nawiązania do historii budowy miast i demografii, antropologii kulturowej czy teorii ekonomicznych. Jako główną perspektywę przyjęto socjologiczny punkt widzenia miast, od wieków odciskających piętno na mentalności ludzi, modyfikujących ich style życia i dyktujących różne formy działalności. Zakłada ona, że nie budynki, ale ludzie, ich życie społeczne oraz kultura są najważniejszymi aspektami funkcjonowania miast. Monografia jest rezultatem studiów polskiej i obcej, niemal wyłącznie anglojęzycznej, literatury przedmiotu, a także wieloletniego doświadczenia uniwersyteckiej dydaktyki socjologii miasta. Autor jest przekonany, że niemal wszystkie przypisywane miastom destrukcyjne zjawiska mogą być naprawione lub usunięte pod warunkiem wdrożenia odpowiednich strategii odnowy. Książka może zainteresować studentów i wykładowców kierunków związanych z tematyką miast oraz praktyków zajmujących się na co dzień rozwiązywaniem miejskich problemów.
21% rabatu
35,67
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Zielone miejsca pracy
Monografia wpisuje się w nurt rozważań na temat aktualnych procesów i zjawisk związanych z wdrażaniem w praktykę gospodarczą idei zrównoważonego rozwoju. Jej celem jest ukazanie, iż przechodzenie z brązowej gospodarki na zieloną przyczynia się do jakościowej zmiany charakteru miejsc pracy. Powstają tzw. zielone miejsca pracy, które w myśl wieloaspektowych analiz odzwierciedlają założenia zielonej gospodarki. Transformacja obecnego sposobu gospodarowania na bardziej zrównoważony, czyli na zieloną gospodarkę i powstawanie zielonych miejsc pracy, daje szansę rozwoju lokalnego rynku pracy. Korzyści te zostały opisane w prezentowanej publikacji zarówno z perspektywy zmian ilościowych, jak i jakościowych zachodzących na lokalnym rynku pracy.
21% rabatu
35,67
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Asymetria informacji na rynku bankowych kredytów konsumenckich w Polsce
Publikacja poświęcona jest zagadnieniom związanym z diagnozą występowania zjawiska asymetrii informacji na rynku kredytów konsumenckich w Polsce (przewagi informacyjnej po stronie kredytodawcy), wypełnieniem luki badawczej w zakresie tego zjawiska, a także zaproponowaniem rozwiązania problemu asymetrii i obszarów aplikacyjnych wyników badań w odniesieniu do rynku kredytów konsumenckich w Polsce. Zainteresowanie tematyką asymetrii informacji na rynku kredytów konsumenckich podyktowane jest nie tylko kwestiami poznawczymi. Podjęcie tej problematyki uzasadniają także możliwości aplikacji analiz i wyników badań w sektorze bankowym oraz wykorzystania sformułowanych wniosków dotyczących kształtowania się braku symetrii informacyjnej w odniesieniu do rynku kredytów konsumenckich. Duże znaczenie problemu zjawiska asymetrii informacji wynika z potrzeby zredukowania negatywnego wpływu, jaki wywiera ono na stabilność sektora bankowego. Książka powinna znaleźć się na półce osób związanych z sektorem bankowym oraz zainteresowanych zagadnieniami ochrony konsumenta na rynku bankowym.
18% rabatu
47,82
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Kapitał klienta w środowisku wirtualnym
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już pasywnym uczestnikiem wymiany; • nowej relacji, która może być nawiązywana z „tłumem" bądź z bliżej nieznanymi i niewidocznymi podmiotami funkcjonującymi w sieci; • nowym środowisku, tworzonym przy wykorzystaniu technologii informatycznych, którego integralną częścią stają się społeczności: skupione wokół wspólnych idei i wartości, kreujące wartość poprzez połączenia, odchodzące od kontroli na rzecz współpracy, wykorzystujące unikatowe doświadczenia swoich członków, otwarte na talenty, a co najważniejsze - zaangażowane, a więc skłonne do uczestnictwa w społecznym podziale pracy. Z perspektywy przedsiębiorstwa oznacza to konieczność nie tylko zmiany sposobu postrzegania miejsca i roli klienta w procesie kreowania wartości, lecz również redefinicji sposobu kreowania relacji. Podjęte w opracowaniu rozważania wykazały, że strategie budowania kapitału klientów muszą być ukierunkowane na: uzyskanie dostępu do unikatowych, zewnętrznych zasobów wiedzy, zwiększenie zdolności adaptacyjnych, proaktywne działania, odpowiedzialność i otwartość, a także na zmianę logiki działania ukierunkowanej na jego efekty. Jest to równoznaczne z koniecznością rozwijania inteligencji cyfrowej obu stron relacji, która warunkuje wykorzystanie potencjału partnerów funkcjonujących w sieci oraz stałe zwiększanie udziału przestrzeni wirtualnej w budowaniu trwałych i rentownych relacji. Monografia, łącząc bogate źródła literaturowe z badaniami empirycznymi, odwołującymi się do postaw i zachowań klientów, społeczności oraz przedsiębiorstw, może być interesująca nie tylko dla naukowców, lecz również praktyków i studentów zainteresowanych problematyką kreowania kapitału klientów.
28% rabatu
47,09
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Bezpośrednia pomoc publiczna dla przedsiębiorców.
Przedsiębiorca, prowadząc działalność gospodarczą, działa na własny rachunek ponosząc odpowiedzialność finansową. Jednak powstawanie i funkcjonowanie przedsiębiorstw to nie tylko interes prywatny, gospodarczy czy ekonomiczny. To także interes społeczny - zatrudnianie pracowników, zaspokajanie potrzeb, zasilanie budżetów publicznych, zwiększanie bazy kredytowej banków. Nowo powstające przedsiębiorstwa są szczególnymi adresatami pomocy publicznej. W Polsce, podobnie jak i w innych krajach, zbudowano strukturę instytucjonalną, umożliwiającą nowo powstającym przedsiębiorstwom wnioskowanie o pomoc publiczną i uzyskiwanie jej. W tym celu przedsiębiorcy mogą się ubiegać o aktywne formy pomocy publicznej, takie jak dotacje czy preferencyjne pożyczki. Potrzeba pomocy publicznej ma wiele uzasadnień. Wzmagana jest ona jednak przez kryzys ekonomiczno-finansowy, ten miniony i ten aktualnie rozpoczynający się. W stosowaniu bezpośredniej pomocy publicznej dla nowo powstających przedsiębiorstw niezbędne są wnioski i doświadczenia z korzystania z niej w poprzednich okresach. Monografia zawiera zasób takich wniosków i doświadczeń oraz wyników badań niespotykanych dotąd w innych publikacjach. W książce Autorka stara się pomóc przedsiębiorcom podejmującym decyzje o utworzeniu przedsiębiorstwa znaleźć odpowiedzi na wiele pytań, a w szczególności: • Czym jest pomoc publiczna? • Co to jest bezpośrednia pomoc publiczna? • Jakie są procedury i zasady ubiegania się o pomoc publiczną? • Jak oceniać szanse i skuteczność pomocy publicznej? • Jak oceniać czas życia przedsiębiorstwa bez pomocy publicznej i z pomocą publiczną? • Jakie doświadczenia badanych przedsiębiorców warto zastosować we własnych staraniach o pomoc publiczną? • Jakie cechy przedsiębiorcy wspomagają trwałość przedsiębiorstwa? • Jakie rodzaje działalności gospodarczej - jakie branże produkcji i usług dają większe szanse na dłuży czas przeżywalności przedsiębiorstwa?
28% rabatu
36,22
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reimagining Capitalism
WHAT IF BUSINESS COULD HELP SOLVE THE GREATEST PROBLEMS OF OUR TIME? Free market capitalism is one of humanity's greatest inventions and the greatest source of prosperity the world has ever seen. At the same time, its single-minded pursuit of profit has led to rampant inequality and the looming threat of climate catastrophe - and now threatens to destroy the society on which it depends. Rebecca Henderson, John and Natty McArthur University Professor at Harvard University, argues that business can simultaneously make a positive impact on the world by confronting the realities of our environmental crisis and the need to address social and economic inequality, while also delivering the sustained economic growth that brings prosperity and wellbeing to society as a whole. Drawing on lessons from companies from around the world who are already making a positive difference, REIMAGINING CAPITALISM shows that this new approach is not only a moral imperative but also an extraordinary opportunity to drive growth and innovation in an increasingly competitive world. And, perhaps most critically, she suggests that it has the potential to balance the power of the market with the power of democratic, accountable government and strong civil society - the only long term solution to the problems that we face. "This powerful and readable book is a clarion call for reimagining and remaking capitalism. We can have a more moral and more innovative capitalism. There is hope!" -Daron Acemoglu, coauthor of Why Nations Fail "A must-read for every person with a stake in our economic system since change or die is the inescapable reality confronting capitalism." -Hiro Mizuno, executive managing director and chief investment officer, GPIF "A smart, timely, and much-needed reimagining of what capitalism can be." -Yancey Strickler, cofounder and former CEO, Kickstarter, and author of This Could Be Our Future: A Manifesto for a More Generous World
21% rabatu
53,23
67,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Innowacje - Start-upy - ryzyko
W książce poruszono zagadnienia dotyczące warunków rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć, w szczególności realizowanych przez start-upy. Autorka podjęła próbę diagnozy oraz wskazania przyczyn wciąż niezadowalającego poziomu rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć warunkujących rozwój polskiej gospodarki. Sformułowała szereg wniosków i rekomendacji dla poszczególnych aktorów start-upowego ekosystemu, w szczególności dla start-upów planujących nawiązać współpracę z inwestorami. Inicjatorzy innowacyjnych biznesów mogą w książce znaleźć wiele cennych wskazówek w zakresie: • projektowania start-upu, • zarządzania ryzykiem, • pozyskiwania wsparcia doradczego oraz finansowego.
28% rabatu
36,22
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Inwestowanie w trudnych czasach
Doug Casey jest inwestorem, ekonomistą, jednym z najbardziej rozpoznawalnych znawców światowego rynku papierów wartościowych, międzynarodowym doradcą inwestycyjnym i ekspertem od pieniędzy. Doug jest autorem kilku bestsellerów na tematy finansowe, które milionom ludzi odmieniły spojrzenie na dostatnie życie. Jego blog INTERNATIONAL MAN uważany jest za jeden z najpopularniejszych drogowskazów inwestycyjnych. Przy czym Doug poświęcił swoje życie i pracę nie tyle zarabianiu pieniędzy, co szukaniu szczęścia, a więc sposobu na życie spełnione, godne, interesujące i pełno wolności. Pieniądze to tylko dodatek, a ich zarabianie to doświadczenie prowadzące człowieka do niezależności. Wszystkie te sprawy Casey porusza w Inwestowaniu w trudnych czasach.
32% rabatu
39,93
58,33 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak zarządzać ludźmi, by nasz biznes...
Svyatoslav Biryulinurodził się i dorastał w Rosji, gdzie zdobył doświadczenie menedżerskie w prywatnym biznesie. Obecnie mieszka i pracuje w Ljubljanie na Słowenii. Jest dyrektorem i właścicielem firmy konsultingowej KVAN, specjalizującej się w opracowywaniu strategii i marketingu dla firm z całej Europy. Posiada dyplom MBA z Zarządzania strategicznego, a także certyfikat IoD Instytutu Dyrektorów (The Institute of Directors) najstarszej brytyjskiej organizacji biznesowej dla dyrektorów fi rm, profesjonalnych liderów biznesu i przedsiębiorców z zarządzania korporacyjnego.Napisał kilka książek o zarządzaniu strategicznym i przywództwie. Jest ekspertem od strategii zarówno biznesowej, jak i życiowej, trenerem biznesu i mówcą motywacyjnym.
36% rabatu
25,14
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Repetytorium i testy. Technik ekonomista. EKA.04.
Niezbędny, by dobrze przygotować się do egzaminu zawodowego z kwalifikacji EKA.04 w ramach zawodu technik ekonomista. Repetytorium w uporządkowanej formie zbiera najważniejsze wiadomości, których znajomość jest wymagana od kandydatów do zawodu. Stanowi kompendium wiedzy na temat tworzenia i działania jednostek organizacyjnych. Uczeń znajdzie tu informacje dotyczące m.in. bhp, podstaw ekonomii i statystyki, stosowania przepisów prawa w prowadzeniu jednostki organizacyjnej, wykonywania prac biurowych, gospodarowania zasobami rzeczowymi i dokumentowania zdarzeń gospodarczych, biznesplanu oraz KPS, PDG i OMZ. Wszystkie te zagadnienia mogą być przedmiotem zadań egzaminacyjnych. Każdy omawiany temat został wsparty rysunkami i zdjęciami, dzięki którym łatwiej zrozumieć treści i je zapamiętać. Przejrzyste schematy i tabele pomagają usystematyzowaći utrwalić wiedzę.Załączony przykładowy arkusz egzaminacyjny z 40 pytaniami typowymi dla części pisemnej i zadaniem do wykonania odpowiadającym poleceniu z części praktycznej to świetny sposób na oswojenie się z formułą egzaminu. Dodatkowe 4 testy sprawdzające wiedzę teoretyczną oraz 4 zadania praktyczne wzorowane na części praktycznej egzaminu pomogą uczniom wa samodzielnej ocenie stopnia ich przygotowania do egzaminu. Do wszystkich testów i zadań dołączone odpowiedzi lub propozycje rozwiązania.Repetytorium pozwala powtórzyć wiadomości, przećwiczyć umiejętności i sprawdzić wiedzę przed egzaminem zawodowym. Zawiera definicje, opisy oraz przykłady, które pozwalają ugruntować wiedzę zarówno teoretyczną, jak i praktyczną. Zamieszczone liczne przykłady w prosty sposób ilustrują omawiane zagadnienia. Zawarta tu wiedza będzie przydatna uczniom w przygotowaniu do egzaminu zawodowego.
14% rabatu
35,73
41,33 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki The 10 Rules of Successful Nations
This short primer distils Ruchir Sharma's decades of global analytic experience into ten rules for identifying nations that are poised to take off or crash. A wake-up call to economists who failed to foresee every recent crisis, including the cataclysm of 2008, 10 Rules is full of insights on signs of political, economic, and social change. Sharma explains, for example, why autocrats are bad for the economy; robots are a blessing, not a curse; and consumer prices don't tell you all you need to know about inflation. He shows how currency crises begin with the flight of knowledgeable locals, not evil foreigners; how debt crises start in private companies, not government; and why the best news for any country is none at all. Rethinking economics as a practical art, 10 Rules is a must-read for business, political and academic leaders who want to understand the most important forces that shape a nation's future.
21% rabatu
17,48
22,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Statystyka opisowa. Przykłady i zadania (wyd. III)
Zespół doświadczonych nauczycieli akademickich przygotował podręcznik ze statystyki opisowej. Publikacja ta jest adresowana zarówno do studentów, jak i praktyków. Wieloletnia praktyka autorek w nauczaniu statystyki wskazuje, że do prowadzenia rzetelnych analiz wspomaganych narzędziami statystycznymi konieczne jest nie tylko studiowanie literatury, ale przede wszystkim samodzielne rozwiązywanie zagadnień praktycznych. Bogactwo przykładów opartych na rzeczywistych danych statystycznych ma umożliwić zdobycie umiejętności samodzielnego formułowania i rozwiązywania problemów w różnych dziedzinach. Problematyka poruszana w zadaniach może stać się inspiracją do samodzielnego poszukiwania prawidłowości w gospodarczej rzeczywistości Polski. Umiejętność prowadzenia analiz wykorzystujących przedstawione w opracowaniu narzędzia statystyczne pozwala nie tylko na skuteczne przygotowanie przed egzaminem ze statystyki, ale okazuje się także niezbędna podczas pisania prac dyplomowych i opracowań przygotowywanych w życiu zawodowym przez absolwentów kierunków studiów z zakresu nauk społecznych. Materiał statystyczny zawarty w zadaniach zgromadzony został w trakcie badań prowadzonych przez autorki. Opracowując treści zadań korzystano również z Roczników Statystycznych, publikacji Głównego Urzędu Statystycznego i Urzędu Statystycznego w Szczecinie oraz wyników badań statystyki publicznej udostępnionych w bankach danych. Niewątpliwym walorem prezentowanego zbioru zadań są obszerne komentarze dotyczące rozwiązanych przykładów, rozpoczynających każdy z rozdziałów. Autorki przywiązują w swojej pracy dydaktycznej szczególną wagę do poprawnej interpretacji wyników, znajduje to także odzwierciedlenie w prezentowanych opisach zadań rozwiązanych. W poszczególnych rozdziałach umieszczono zadania o zróżnicowanym stopniu trudności, przeznaczone do samodzielnego rozwiązania. Układ opracowania pozwala na szybką weryfikację prowadzonych samodzielnie obliczeń. W dodatku zatytułowanym „Wzory" zamieszczono wszystkie wzory potrzebne do rozwiązywania zadań z zakresu statystyki opisowej.
28% rabatu
37,67
52,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Scientific Advertising
Kto jeszcze chce poznać21 legendarnych zasad pisaniaskutecznych reklam i tekstów sprzedażowych?Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana. Zawiera całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy legendarnego copywritera wszech czasów Claude'a Hopkinsa.Prawdopodobnie powinienem w tym miejscu napisać kilka chwytliwych tekstów, by zachęcić Cię do przeczytania tej publikacji Ale nie zrobię tego. Dlaczego?
36% rabatu
19,27
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Forex 3. Strategie i systemy transakcyjne
Czy boisz się ryzyka? Czy chcesz patrzeć, jak inni osiągają sukces sam stojąc w miejscu?Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś twierdząco to NIE CZYTAJ DALEJ. Forex NIE jestdla Ciebie.Ile razy słyszałeś o fortunach tworzonych i traconych poprzez giełdy papierów wartościowych? Ile razy gdzieś na skraju Twojej świadomości kołatała się myśl ""ciekawe, jak to jest""? Ile razy zastanawiałeś się, czy dałbyś radę sam zaistnieć na jakimś rynku kapitałowym? Może nawet zacząłeś interesować się co i jak, lecz nie miałeś wystarczająco dużo czasu, by śledzić wydarzenia mające wpływ na spółki akcyjne lub może nie posiadasz wystarczającego kapitału, by grać na tradycyjnej giełdzie? A może zacząłeś nawet grać, lecz ogrom wiadomości i czynników potrzebnych do przewidywania kolei losu danej spółki był zbyt przytłaczający?
36% rabatu
65,74
102,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
394
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka