nowość
Wolność w wirtualnym świecie
Osoby prowadzące własny biznes bardzo często cierpią na syndrom superprezesa. Uważają, że jeśli chcą odnieść sukces, muszą osobiście doglądać każdego, najmniejszego aspektu działania firmy. Poza kierowaniem przedsiębiorstwem mają być specjalistami w zakresie sprzedaży, technologii, zasobów ludzkich, spraw operacyjnych, logistyki i wielu innych niezbędnych dziedzin. Niepostrzeżenie dzień pracy takiego superprezesa wydłuża się do kilkunastu godzin, a spraw, które osobiście musi załatwić, systematycznie przybywa. Taka strategia działania nie doprowadzi właściciela firmy do sukcesu, a jedynie do wypalenia zawodowego i potężnej frustracji. Brzmi znajomo? Jeśli tak, to trzymasz w ręku książkę, dzięki której przerwiesz ten magiczny krąg i przestaniesz być własnością swojego przedsiębiorstwa. Na powrót poczujesz się jego właścicielem! Zyskasz więcej czasu, zwiększysz produktywność i przyspieszysz rozwój firmy, nawet przy bardzo skromnym budżecie. Dowiesz się, jak dzięki drobnym, ale konsekwentnym zmianom doprowadzić do kooperacji z wirtualnymi pracownikami. Zdobędziesz wiedzę niezbędną przy ustalaniu, które zadania warto objąć outsourcingiem, a także znajdowaniu, zatrudnianiu, szkoleniu i motywowaniu wirtualnych asystentów oraz zarządzaniu ich działaniami. Przekonasz się, że wirtualna kadra to jak najbardziej realny sposób na zbudowanie wymarzonej firmy odnoszącej imponujące sukcesy! Najważniejsze zagadnienia: w jakich przypadkach warto postawić na wirtualnych asystentów według jakich zasad rekrutować zdalnych pracowników jakie są techniki zarządzania wirtualną kadrą jakie treści zamieszczać w internecie, by zwiększyć swój sukces jak uniknąć błędów przy budowie wirtualnego zespołu Wirtualna firma daje realną wolność! O autorze Chris Ducker jest seryjnym przedsiębiorcą. Z Cambridge w Anglii zarządza kilkoma firmami , w których zatrudnia ponad 400 pełnoetatowych pracowników rozrzuconych po całym świecie. Cieszy się dużym zaufaniem jako mentor biznesu i chętnie zabiera głos podczas różnych prestiżowych wydarzeń. Szczególnie dobrze jest znany jako założyciel Youpreneur.com, wiodącej firmy zajmującej się edukacją biznesową związaną z marką.
30% rabatu
41,30
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Funkcja personalna w przedsiębiorstwie w.2019
W książce poruszane są zagadnienia związane z aktualnymi trendami oraz kierunkami rozwoju funkcji personalnej w przedsiębiorstwach. W szczególności dotyczą one strefy projektowania, organizacji oraz realizacji funkcji HR, z uwzględnieniem czynników współcześnie na nią oddziałujących, m. in.: - konfliktu pokoleniowego na rynku pracy, - problematyki retencji pracowników, - wykorzystania najnowszych technologii w realizacji procesów HR.
25% rabatu
56,25
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Buchalter ułomny, czyli psychologiczne zasady...
Psychorachunkowość, pojęcie wprowadzone przez autora publikacji, to system czynności poznawczych, dzięki którym człowiek radzi sobie z finansa­mi: księguje i przelicza pieniądze. Książka przedstawia zasady psychorachunkowości w sposób kompleksowy. Jej treść może zainteresować każdego, kto chce wydawać pieniądze w sposób racjonalny, jest jednak przede wszystkim skierowana do psychologów zajmujących się psychologią ekonomiczną, jak również do finansistów świadomych tego, że psychologia ułatwia zrozumienie fenomenów ekonomicz­nych. Przyda się też zwykłym ludziom, borykającym się z codziennymi kłopotami budżetowymi. Autor przedstawia tu podstawowe twierdzenia teorii perspektywy i wyprowadza z nich szereg konsekwencji, które nazywa postulatami psychorachun­kowości. Dotyczą one księgowania myślowego - przypisania kwot do odpowiednich rubryk, takich jak: bilans otwarcia, rubryki zysków, rubryki strat - oraz sposobów liczenia pieniędzy. Zwykły człowiek jest buchalterem ułomnym i przekształca wielkości kwot zgodnie z przebiegiem specyficznej funkcji psychorachunkowej. Wywód opiera się na bogatym materiale empirycznym. Jest ilustrowany scenami z życia sympatycznej pary - państwa G. Dzięki temu książkę, która opo­wiada o sprawach trudnych, czyta się lekko, jak zbiór anegdot, nie odczuwając trudu włożonego w przeprowadzenie badań. Książka Piotra Gasparskiego stanowi znakomite źródło inspiracji badawczych dla psychologów, kompendium wiedzy o subiektywnych regułach myśle­nia ekonomicznego dla finansistów i zestaw praktycznych porad dotyczących domowego budżetu.
25% rabatu
41,25
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Teoretyczne i praktyczne konteksty funkcjon. OSP..
W książce przedstawiono w ujęciu przekrojowym problematykę funkcjonowania OSP i KSRG (Krajowy System Ratowniczo-Gaśniczy), w szczególności zaś zagadnień dotyczących gotowości operacyjnej tych jednostek, stanowiącej kluczową determinantę w osiągnięciu oczekiwanej sprawności całego systemu. Skoncentrowano się na analizie uwarunkowań prawnych, organizacyjnych oraz wpływie warunków geograficznych na funkcjonowanie OSP i KSRG. Poruszono problematykę jakości i sprawności funkcjonowania tych podmiotów oraz przedstawiono propozycje wieloaspektowych rozwiązań doskonalących. Podkreślić należy, że przedstawione w monografii rozważania odnoszą się do mało rozpoznanego i niedocenianego problemu zapewniania gotowości do działań ratowniczych jednostek OSP, wskazują także słabe ogniwa w organizacji ratownictwa w ramach KSRG.
13% rabatu
42,63
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Siedem wyzwań lidera
Superniania Liderów SYLWIA KRÓLIKOWSKA stawia przed Tobą Siedem wyzwań lidera. To, czy podejmiesz rękawicę, będzie miało olbrzymi wpływ na Twoją pozycję, wizerunek i skuteczność działania jako lidera. Każdy z siedmiu rozdziałów porusza inny obszar wyzwań, z którymi nieustannie mierzysz się, pracując ze swoim zespołem. Autorka na licznych przykładach z własnego doświadczenia pokazuje, jak budować autorytet, w jaki sposób prowadzić trudne rozmowy z pracownikami, a także jak zarządzać konfliktami i zmianą oraz emocjami, które im towarzyszą. W poradniku znajdziesz szereg ćwiczeń, które pomogą Ci od razu zaimplementować zdobytą wiedzę i doskonalić umiejętności liderskie. 7 powodów, dla których warto przeczytać tę książkę: 1. Inwestycja w siebie - nikt nie rodzi się dobrym szefem, ale każdy może na to pracować i stawać się skutecznym liderem. 2. Oszczędność czasu i pieniędzy – każdy rozdział to jeden pełen dzień szkoleniowy. 3. Praktyczne przykłady prosto z największych firm i korporacji – wyciągaj wnioski z błędów innych, by każdego dnia podnosić swoją skuteczność działania. 4. Przystępny, żartobliwy język - autorka w niezwykle obrazowy i lekki sposób wytłumaczy Ci nawet najbardziej złożone koncepcje psychologii przywództwa 5. Techniki i narzędzia zarządzania zespołem – gotowe do wdrożenia algorytmy, schematy i modele działania krok po kroku pomogą przejść przez najtrudniejsze sytuacje oraz nauczą Cię konsekwencji 6. Rozwój umiejętności interpersonalnych przydatnych zarówno w pracy, jak i w życiu codziennym- nabyta wiedza przyda Ci się we współpracy z partnerem, teściową, a nawet nastoletnim dzieckiem! 7. Wzrost pewności siebie – dzięki radom zawartym w książce będziesz w stanie szybciej podejmować najlepsze decyzje, co przełoży się na wzrost pewności siebie.
27% rabatu
35,77
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zaufanie w zarządzaniu organizacjami
W warstwie badawczej Autorka podejmuje próbę odpowiedzi na obecne wyzwania w obszarze badań nad zaufaniem w naukach o zarządzaniu, takie jak: - budowanie zaufania w środowisku charakteryzującym się niskim poziomem zaufania lub nieufnością - doświadczanie zaufania w codziennym funkcjonowaniu - wielopoziomowość i kontekstowość pojęcia zaufania
15% rabatu
50,15
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
METODY ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ PUBLICZNĄ
Wartość publiczna jest nową koncepcją, dopiero kształtującą się tak w teorii, jak i w praktyce zarządzania organizacjami publicznymi. Żeby wartość publiczną dostarczać społeczeństwu, niezbędne jest stosowanie odpowiednich narzędzi. Podstawową ich typologię omówiono w książce na konkretnych przykładach. Niniejsza praca adresowana jest do wszystkich osób zajmujących się badaniami zarządzania publicznego, tak do menedżerów publicznych, jak i do odbiorców usług publicznych. Problematyka wartości jest rzadko poruszana przez polskich autorów. A w tym przypadku mamy do czynienia z opracowaniem ujmującym tę problematykę całościowo – z punktu widzenia nauki o zarządzaniu. Tym samym książka stanowi kompendium wiedzy na temat tego ważnego i słabo opracowanego zagadnienia. Autor dokonuje w niej wszechstronnego przeglądu dostępnej literatury, głównie anglojęzycznej. Wykazuje się przy tym nie tylko oczytaniem, ale też systematycznością i jasnością wywodu. To dobry przykład tzw. książki profesorskiej. z recenzji prof. Jerzego Hausnera
20% rabatu
23,52
29,40 zł
Dodaj
do koszyka
KONTENERYZACJA W PRL
Dzisiejszy stan rozwoju konteneryzacji w Polsce opiera się na bazie tego, co zostało zrobione w okresie historii, w latach 1944–1989, zwanym potocznie PRL-em. „Konteneryzacja w PRL” opowiada o tym, jak po II wojnie światowej wdrażano w Polsce do użytkowania system transportu kontenerowego. Ta książka jest propozycją dla tych, którzy chcieliby się dowiedzieć, co w okresie PRL-u się zdarzyło, że stan konteneryzacji w Polsce po upadku komunizmu w 1989 r. był taki, a nie inny. Krzysztof Lewandowski, dr inż., adiunkt na Wydziale Mechanicznym Politechniki Wrocławskiej. Zainteresowania naukowe: transport, czynniki zewnętrze, które go kształtują, procesy kształtujące historyczny i obecny rozwój konteneryzacji, logistyka miejska, szczególnie ostatnia faza dostaw w centrum miasta.
15% rabatu
41,65
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Architektura biznesu przedsiębiorstwa
Monografia jest dziełem ciekawym i oryginalnym. Jest opracowaniem naukowym osadzonym w teorii zarządzania. Ma również istotne walory empiryczne. Przedstawione ujęcie architektury biznesu jest podejściem nie tylko nowatorskim, ale też kompleksowym, integruje bowiem w jeden konstrukt elementy, które dotychczas były rozpatrywane i badane oddzielnie. dr hab. inż. Agnieszka Zakrzewska-Bielawska, prof. Politechniki Łódzkiej Monografia stanowi oryginalne opracowanie naukowe. Omawiana w monografii problematyka, osadzona w teorii organizacji i zarządzania oraz w zarządzaniu strategicznym, jest ważna i aktualna, Zaproponowane przez Autora zintegrowanie elementów modelu biznesu, strategii organizacyjnej i systemu zarządzania w postaci konstruktu „architektura biznesu przedsiębiorstwa” i odniesienie go do efektywności organizacyjnej z uwzględnieniem temporalności stanowi niewątpliwie o oryginalności pracy. dr hab. inż. Katarzyna Piórkowska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
20% rabatu
47,92
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Wykonywanie i organizowanie sportu w Polsce
Indeks 978-83-66220-66-9/Bogusław Ulijasz/2019/281
18% rabatu
28,70
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Wschodnie DNA
Wschodnie DNA
Wydawca: Difin
wysyłka: 48h
Chcesz zatrudnić pracowników ze Wschodu, zapomnij o zachodnich metodach zarządzania. Dwóch autorów, korzystając z ponad 20 lat doświadczeń – jeden z życia w zawiłościach wschodniej kultury, drugi w zarządzaniu zachodnim biznesem – stworzyli śmiały projekt szkoleniowo-konsultingowy, mający na celu identyfikację i charakterystykę wschodniego DNA w zachodnim biznesie. Poznaj prawdziwe historie pracowników z Azji Środkowej, zmagających się ze standardami i etyką pracy na Zachodzie oraz ich szefów, osaczonych przez wschodnią mentalność i niejednokrotnie „śmiejących się przez łzy”. Ta książka dedykowana jest każdemu, kto jest gotowy zmierzyć się z nadchodzącą przyszłością i podjęciem ryzyka zatrudnienia pracowników ze Wschodu. Uczy przez Wschodnie Opowieści. Przeprowadza przez różnice między Wschodem i Zachodem. Wyposaża w ponad 50 zastosowań biznesowych.
15% rabatu
34,00
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Internationalization of  Firms
The monograph (…) concerns an extremely important aspect, which is the problem of international expansion of businesses. Atlough many titles can be found in the literature concerning the infernationalization of firms, this problem is not often discussed in the context of international entrepreneurship. This is the element that distinguishes the reviewed book on the publishing market.It is about its originality, timeliness, as well as applicability considerations. The book can be extremely useful both for university students of economics and business studies, researchers exploring the discussed issues, as well as managers and their businesses functioning on foreign markets and those that are just about to start opeations of this type. Prof. Małgorzata Bartosik-Purgat
15% rabatu
75,65
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Przywództwo, zaufanie i zarządzanie wiedzą...
Innowacyjność przedsiębiorstw jest uznawana za jeden z kluczowych czynników decydujących o ich przewadze konkurencyjnej. Poszukiwania zasobów i zdolności przedsiębiorstw, które wspierają kreowanie innowacji skłoniły autorkę do badań w tym obszarze. Celem książki jest przedstawienie podstaw teoretycznych i ustaleń empirycznych w zakresie roli przywództwa, zaufania i zarządzania wiedzą w kreowaniu innowacyjności przedsiębiorstw. Autorka w książce wnikliwie analizuje takie aspekty, jak: • istota, modele i pomiar przywództwa, • pojęcie, cechy, rodzaje i budowa zaufania w organizacji, • koncepcja, procesy i modele dojrzałości zarządzania wiedzą, • ewolucja, cechy, rodzaje i procesy innowacji, • relacje pomiędzy przywództwem, zaufaniem, zarządzaniem wiedzą i innowacyjnością. Książka jest adresowana do osób zajmujących się badaniami zasobów ludzkich i ich roli w organizacjach, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania.
25% rabatu
45,00
60,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw
Publikacja została przygotowana z myślą o menedżerach, na co dzień kreujących i zarządzających przedsiębiorstwami w celu doskonalenia ich modelu biznesu, a także pracownikach naukowych i studentach, zgłębiających takie dziedziny wiedzy, jak nauki o zarządzaniu. Autorzy, już w tytule, wyraźnie zapowiadają, że ich rozważania nie mają uniwersalnych aspektów, lecz będą odnosić się wyłącznie do uwarunkowań różnych sektorów współczesnej gospodarki. W książce przyjęto taki układ strukturalny, który pozwoli zwrócić uwagę na ważność zagadnienia perspektyw rozwoju koncepcji modeli biznesu samych w sobie oraz na powiązanie ich z koncepcjami nowej gospodarki. Zaprezentowane rozwiązania rozszerzają horyzont badań i rozważań naukowych, dzięki udziałowi i współpracy naukowców z różnych ośrodków naukowych w Polsce, co pozwoliło uzyskać wielowymiarowe spojrzenie na aspekty eksploracji zagadnienia modeli biznesu w kontekście perspektyw rozwoju koncepcji modeli biznesu przedsiębiorstw. W monografii przedstawiono także współczesne modele biznesu na przykładzie konkretnych firm. Powstało bogate źródło wiedzy dla przedstawicieli środowiska biznesowego: menedżerów, członków rad nadzorczych, członków zarządów przedsiębiorstw, doradców biznesowych oraz inwestorów. Praca potwierdza, jak szerokim i interdyscyplinarnym zagadnieniem jest koncepcja modeli biznesu i w jakim stopniu należy poszukiwać kolejnych obszarów badawczych w tym zakresie. „Wartością naukową pracy jest wielowymiarowość ujęcia tej problematyki, dzięki różnorodności tematycznej prezentowanej w poszczególnych jej częściach. Praca charakteryzuje się dużymi walorami naukowymi, którymi są: aktualna i interesująca problematyka badawcza, dotycząca modeli biznesu, holistyczne podejście do uwarunkowań strategicznych perspektyw rozwoju modeli biznesu, umożliwiające badanie ich wielowymiarowego i interdyscyplinarnego charakteru. Monografia zawiera bogatą treść teoretyczną, jak i wyniki badań empirycznych, poświęconych zagadnieniu uwarunkowań strategicznych rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw. Aktualna problematyka oraz walory naukowe i badawcze czynią monografię godną polecenia". Z recenzji Prof. dr. hab. inż. Jana Brzóski, Politechnika Śląska
25% rabatu
56,25
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Wypadki przy pracy i choroby zawodowe Kompendium wiedzy
Kompendium wiedzy o wypadkach przy pracy i chorobach zawodowych zawiera liczne tezy orzecznictwa Sądu Najwyższego oraz sądów apelacyjnych i administracyjnych w zakresie wypadków przy pracy, wypadków w drodze do pracy lub z pracy, chorób zawodowych, jak również świadczeń z nimi związanych. Przedstawia także praktyczny komentarz do dwóch najważniejszych rozporządzeń w tym zakresie: rozporządzenia w sprawie chorób zawodowych i w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy.
27% rabatu
64,97
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Kontrproduktywne zachowania organizacyjne w kontekście jakości relacji interpersonalnych w zespołach
„[…] [B]ardzo wysoko oceniam monografię dr. Dawida Szostka. Po pierwsze, zwraca ona uwagę na bardzo istotne zagadnienie w zachowaniach organizacyjnych, które dotychczas było w zasadzie pomijane przez badaczy. Opracowania, których tematyką była jakość relacji międzyludzkich w zespołach pracowniczych, należą bowiem do rzadkości, a temat traktują raczej pobieżnie. Po drugie, w monografii zaprezentowana jest autorska konceptualizacja jakości relacji, oparta częściowo na dorobku teoretycznym, a częściowo na przeprowadzonych badaniach jakościowych. Po trzecie, dokonana jest operacjonalizacja konstruktu jakości relacji międzyludzkich w zespołach pracowniczych. Jest ona kompleksowa, wieloetapowa i rzetelnie przeprowadzona. Jej wynikiem jest skala pomiarowa, która wzbogaca nauki o zarządzaniu, a także jest przydanym narzędziem dla praktyków biznesu. Po czwarte wreszcie, Autor przedstawia interesujące wyniki rzetelnie przeprowadzonych badań w zakresie wpływu jakości relacji międzyludzkich w zespołach pracowniczych na kontrproduktywne zachowania organizacyjne. Wzbogacają one dorobek nauk o zarządzaniu, w szczególności w zakresie zachowań organizacyjnych, a także są podstawą do wykorzystania ich w praktyce działalności gospodarczej”. Z recenzji wydawniczej dr. hab. Przemysława Zbierowskiego, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
8% rabatu
40,48
44,00 zł
Dodaj
do koszyka
Audyt RODO zgodnie z najnowszymi przepisami
Audyt zgodności z RODO pozwala dokładnie określić rodzaj i zakres przetwarzanych danych osobowych, zidentyfikować obszary wymagające zmiany lub poprawy oraz zaplanować działania wdrożeniowe, a w konsekwencji zminimalizować ryzyko kar. Jak się do takiego audytu przygotować? Na co zwrócić uwagę? Czym się kierować przy wyborze audytora? Jaką umowę z nim zawrzeć? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz w tej publikacji.
27% rabatu
35,77
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Menedżerskie zarządzanie placówką edukacyjną..
Publikacja stanowi praktyczny poradnik dotyczący zarządzania placówkami oświatowymi. Zawarto w niej odpowiedzi na pytania dotyczące codziennych sytuacji w szkolnej rzeczywistości m.in.: - jak przygotować się do sprawowania funkcji kierowniczych? - czym są inteligentne kontakty społeczne i emocjonalne? - na czym polega lobbing i outsourcing w oświacie? - w jaki sposób należy wprowadzać innowacje w szkole? - jak radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi w środowisku oświatowym? - w jaki sposób warto promować placówki edukacyjne? - jak przeprowadzać rozmowy z pracownikiem, rodzicem ucznia, władzami samorządowymi, a także z mediami w przypadku ich zainteresowania życiem szkoły? W książce uwzględniono zmiany legislacyjne wynikające z ustawy z 14.12.2016 r. – Prawo oświatowe, ustawy z 26.01.1982 r. – Karta Nauczyciela oraz z rozporządzenia z 11.08.2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce
18% rabatu
40,18
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Zapytaj szefa. Jak się dogadać w trudnych...
Jedną z podstawowych umiejętności w miejscu pracy jest komunikowanie się. Okazuje się, że podwładni unikają trudnych, choć ważnych rozmów tylko dlatego, że nie wiedzą, jak się do nich zabrać! I wcale nie chodzi wyłącznie o prośbę o podwyżkę czy dopasowanie się do nowych wymagań - nader często problemem są takie sprawy jak obecność (lub jej brak) w mediach społecznościowych, uczulające perfumy koleżanki czy nie do końca trafione żarty starszego kolegi. W konsekwencji rośnie liczba osób, które w pracy czują się fatalnie. Są sfrustrowane, zranione, wyczerpane - ale o tym nie mówią, bo nie potrafią. Irytacja rośnie, a problemy pozostają nierozwiązane. Ta książka powstała na bazie doświadczeń w rozwiązywaniu problemów z interakcjami w miejscu pracy, zgłaszanych przez przeróżnych ludzi. Jest napisana z perspektywy doświadczonego kierownika zespołu. Podpowie Ci, jak się zachować w wielu niezręcznych sytuacjach, które mogą zdarzyć się każdemu: wysłałeś do niewłaściwych osób kontrowersyjny e-mail, nie dotrzymałeś ważnego terminu, kolega traktuje Cię jak asystenta, ktoś przywłaszczył Twój świetny pomysł. Dowiesz się, jak obronną ręką wyjść z różnych niemiłych sytuacji, niezależnie od tego, czy dotyczą kontaktów z szefem, podwładnymi lub ze współpracownikami z działu. Interesujące ujęcie tematu i spora dawka humoru sprawiają, że to nadzwyczaj przyjemna lektura - do tego pożyteczna i niezwykle inspirująca! Jak prowadzić trudne rozmowy, gdy: masz problem moralny z wykonaniem polecenia nie chcesz się zgodzić na nowe obowiązki lub pragniesz otrzymywać więcej ciekawszych zadań musisz odpowiadać na zbyt dociekliwe lub niegrzeczne pytania podwładny stale kwestionuje Twoją władzę musisz zwolnić podwładnego albo chcesz opuścić swoje dotychczasowe miejsce zatrudnienia chcesz podczas rekrutacji wynegocjować dla siebie kilka nieoczywistych przywilejów W życiu zawodowym o przetrwaniu decyduje umiejętność komunikacji! O autorze Alison Green jest autorką bloga Ask a Manager (www.askamanager.org), na którym odpowiada na pytania czytelników dotyczące problemów z zarządzaniem i pracą w biurze. Blog odnotowuje 2 miliony wizyt miesięcznie; opisywały go między innymi „USA Today”, „The Wall Street Journal”, „Glamour”, CBS News, ABCNews.com, Fox Business News. Green prowadzi również kolumnę z poradami z zakresu funkcjonowania w miejscu pracy w „New York Magazine”. Jest zodiakalnym Bykiem i szczęśliwą mężatką.
30% rabatu
27,93
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Zagubiony przedsiębiorca
Rand Fishkin, założyciel i były prezes Moz, opisuje, w jaki sposób konwencjonalne "mądrości" rodem z Doliny Krzemowej sprowadzają wiele startupów na złą drogę. Pisze w sposób przejrzysty i pełen poczucia humoru, które doceniły już setki tysięcy czytelników jego bloga. Wszyscy doskonale wiedzą, jak powinna rozwijać się historia startupu: młody, błyskotliwy przedsiębiorca wpada na jakiś świetny pomysł, rzuca studia, pokazuje malkontentom, że się mylą, pokonuje wszelkie przeciwności i staje się przedmiotem zawiści całego świata technologicznego. Cóż, nie tak to szło. To nie tak, że Randowi Fishkinowi się nie udało - po prostu jego historia nie jest aż tak Zuckerbergowska. Moz, firma Randa zajmująca się oprogramowaniem dla marketerów, osiąga obecnie przychody na poziomie 45 milionów dolarów rocznie, a sam Rand jest jednym z głównych światowych ekspertów w dziedzinie SEO. Przedsięwzięcie to i jego twórca potrzebowali jednak piętnastu lat, aby wejść na ten poziom. Firma Moz nie powstała w pokoju akademika na Harvardzie - wszystko zaczęło się od małej firmy rodzinnej, prowadzonej razem z mamą, oraz od wielkich długów, w jakie oboje popadli. Fishkin postanowił pokazać światu prawdę o startupach technologicznych, obnażyć wzloty i upadki charakterystyczne dla tego stylu życia, o których większość prezesów woli nie wspominać. Oto przykłady: minimalnie satysfakcjonujący produkt może być przyczyną zguby, jeśli zostanie oddany użytkownikom w nieodpowiednim momencie. Przychody i wzrost nie chronią przed koniecznością redukcji etatów. Korzystanie z kapitału VC rodzi określone konsekwencje. Wiedza przedstawiona tu przez Fishkina znajduje zastosowanie w dowolnych realiach biznesowych. Nie ma znaczenia, jak wysoko w hierarchii organizacyjnej się znajdujesz, na jakim etapie rozwoju jest Twoja firma oraz czy odnosisz akurat sukcesy, czy masz trudniejszy okres - ta książka pomoże Ci rozwiązać problemy, z którymi się zmagasz. Dzięki niej wyzbędziesz się poczucia, że jesteś z tym wszystkim sam. O autorze Rand Fishkin jest założycielem firmy SparkToro i mistrzem pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google. Jako młody chłopak był zmuszony podjać ryzykowną decyzję oraz rozpocząć życie przedsiębiorcy: zrezygnował ze studiów i założył firmę Moz. Postanowił poświęcić zawodowe życie pomaganiu innym firmom w budowaniu doskonalszego marketingu i jak dotąd dotrzymuje danego sobie słowa: jest autorem cieszącej się popularnością serii video, prowadzi bloga,napisał książkę. Jeśli nie jest pochłonięty pracą, spędza czas z ukochaną żoną Geraldine. Każdemu, kto poczęstuje go świetnie zrobionym makaronem i doskonałą whisky, zdradzi tajniki dotarcia na 1 pozycję wyników wyszukiwania Google.
33% rabatu
32,83
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
305
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka