Okładka książki Polski transport samochodowy ładunków.
Analiza funkcjonowania rynku transportu samochodowego nie dotyczy tylko gromadzenia i przetwarzania danych statystycznych dotyczących stanu liczbowego tego transportu, wielkości przewozów, a także kosztów w przedsiębiorstwach transportu samochodowego wykonującego przewozy ładunków. Autorzy w niniejszej monografii zaprezentowali między innymi także nowe wyzwania badawcze, takie jak: prognozowanie tendencji rozwojowych transportu samochodowego, koncepcje organizacyjne zagadnień recyklingu pojazdów samochodowych, kształtu obsługi transportowej współczesnych miast czy zagadnienia ekologii w transporcie. Te wszystkie problemy są niezmiernie ważne przy konstruowaniu strategii rozwoju gospodarczego Polski w dynamicznie rozwijających się warunkach zarówno wewnątrzkrajowych, jak i otoczenia międzynarodowego. Jak napisał recenzent prof. A. Kuriata: „niniejsza monografia jest unikalnym opracowaniem dotyczącym całościowych zagadnień związanych z funkcjonowaniem współczesnego rynku transportu samochodowego, a jej wysoki poziom teoretycznych rozważań ukazuje złożoność w aktualnych warunkach funkcjonowania gospodarki Polski". Recenzent uważa także, iż zaprezentowany materiał w niniejszej monografii winien być systematycznie uaktualniany i poszerzany w zależności od założeń polityki transportowej państwa, powinien być materiałem wyjściowym dla tej polityki, a także być materiałem źródłowym dla teoretyków, jak i praktyków.
25% rabatu
44,22
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Granice przywództwa
Granice przywództwa
Autor: Henry Cloud
wysyłka: 48h
W Granicach przywództwa wyposaża liderów w narzędzia i techniki, których potrzebują, by osiągnąć upragnione wyniki zarówno w swoich organizacjach. jak i we własnym życiu. Czerpiąc z ostatnich odkryć w zakresie neurobiologii, autor wskazuje, dlaczego niezwykle ważną rzeczą jest stworzenie odpowiednich warunków do tego, by mózgi ludzkie funkcjonowały na najwyższym poziomie.Publikacja pełna jest inspirujących i praktycznych przykładów zaczerpniętych z coachingowej praktyki dr. Clouda, stanowi ważną lekturę dla wszystkich, którzy aspirują do kierowania firmami, zespołami i kulturami cechującymi się dobrymi wynikami i zdrowymi relacjami.
33% rabatu
35,48
52,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem w sektorach kreatywnych
Celem książki jest ocena wpływu zarządzania ryzykiem w procesach innowacyjnych na efekty osiągane przez przedsiębiorstwa projektowe (jako podmioty innowacyjne) z sektorów kreatywnych w Polsce. Ujęte w książce rozważania teoretyczne oraz badania empiryczne odwołują się głównie do działalności podmiotów z podsektora usług kreatywnych zajmujących się: • oprogramowaniem, • specjalistycznym projektowaniem, • architekturą, • reklamą. Treści zawarte w publikacji są ujęte w pięciu rozdziałach, które kolejno dotyczą: • specyfiki oraz ewolucji podstawowych koncepcji zarządzania ryzykiem, • istoty i uwarunkowań kształtowania innowacyjności przedsiębiorstw, • determinant zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach z sektorów kreatywnych, • specyfikacji koncepcji badania wpływu zarządzania ryzykiem na efektywność przedsiębiorstw projektowych, • opisu wyników badania wpływu zarządzania ryzykiem na efektywność przedsiębiorstw projektowych. W książce duży nacisk położony jest na aspekty praktyczne prowadzenia i usprawniania innowacyjnej działalności projektowej. Istotnym uzupełnieniem wyników badań - które mogą być cenną wskazówką dla właścicieli, menedżerów i pracowników przedsiębiorstw z sektorów kreatywnych w Polsce - są rekomendacje dla opracowywania i/lub usprawniania systemu zarządzania ryzykiem w celu podnoszenia efektywności działań projektowych.
25% rabatu
48,72
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki How to Be a Capitalist Without Any Capital
You don't need to be university educated, have money, be creative, or even have an idea to get rich. You just need to be willing to break the rules. How to be a Capitalist Without Any Capital will teach you how to be a modern opportunist - investor, entrepreneur, or side hustler - by breaking these four golden rules of the old guard: 1. Focus on one skill: Wrong. Don't cultivate one great skill to get ahead. In today's business world, success goes to the multitaskers. 2. Be unique: Wrong. The way to get rich is not by launching a new idea but by aggressively copying others and then adding your own twist. 3. Focus on one goal: Wrong. Focus instead on creating a system to produce the outcome you want, not just once, but over and over again. 4. Appeal to the masses: Wrong. The masses are broke ($4k average net worth in America?). Let others cut a trail through the jungle so you can peacefully walk in and capitalize on their hard work. By rejecting these defunct rules and following Nathan Latka's unconventional path, you can copy other people's ideas shamelessly, bootstrap a start-up with almost no funding, invest in small local businesses for huge payoffs, and reap all the benefits.
13% rabatu
39,13
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Doskonalenie systemów organizacyjnych
Tematyka niniejszej pracy doskonale wpisuje się we współczesne zmiany zachodzące w sektorze szkolnictwa wyższego. Na podstawie zapisów Ustawy 2.0 można stwierdzić, że wywiera ona duży wpływ na zmianę podejścia do sposobu zarządzania uczelniami. Ustawa ta nakłada na osoby odpowiedzialne za procesy zarządcze uczelni obowiązek poszukiwania nowych rozwiązań oraz dostosowywania się do zmieniającego się ładu akademickiego. Zagadnienia podejmowane przez autorów publikacji w dużym stopniu odpowiadają współczesnym problemom, przed jakimi stoją uczelnie. Książka szczególnie polecana jest menadżerom akademickim oraz osobom zajmującymi się zagadnieniami zarządzania na uczelniach.
20% rabatu
31,90
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten – w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków – nabiera coraz większego znaczenia w procesie całościowego zarządzania uczelnią. Zmiany, jakie zaszły w polskim systemie szkolnictwa wyższego w 2018 roku, czyli wprowadzenie Ustawy 2.0, miały doprowadzić między innymi do wzrostu rozpoznawalności polskich uczelni za granicą. Oczywiście rozpoznawalność ta nie jest ściśle związana z obszarem marketingu uczelni i w dużej mierze zależy od innych czynników, takich jak: jakość publikacji naukowych, jakość kształcenia czy jakość badań naukowych. Działania marketingowe wzmacniają jednak wizerunek uczelni, przyczyniają się również do zwiększenia jej rozpoznawalności. Tematyka podjęta w tej książce jest aktualna, a zawarte w niej treści mogą pomóc w lepszym zrozumieniu tematu. Analizowana problematyka stanowi odzwierciedlenie licznych problemów i dylematów, jakie stoją przed zarządzającymi współczesnymi uczelniami. Z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Piaseckiego
20% rabatu
31,90
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Opakowanie How Business Works
How Business Works
Wydawca: DK
wysyłka: 48h
Defines and explains the key concepts behind business, finance and company management. With the right knowledge, business does not have to be difficult. Do you know the difference between profit margin, gross profit and net profit? What is cash flow or a limited company? How Business Works answers hundreds of questions and is an invaluable reference for anyone wanting to learn about business. This unique guide explains complex business concepts using simple, easy-to-understand language while defining hundreds of business terms such as stocks and shares, limited companies, partnerships and bond issues. Essential know-how is offered on everything from starting a small business to marketing your company and building your teams. No other business book explains the subject visually and in such a concise and immediate manner.
13% rabatu
65,21
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Przedsiębiorczość kobiet a działalność podmiotów mikrofinansowych w zróżnicowanych uwarunkowaniach k
Tematyka książki związana jest z przedsiębiorczością (kobiet), kulturoznawstwem oraz finansami. Podkreślone zostały globalnie zauważalne problemy, takie jak: rola kobiet w rodzinie, społeczeństwie i na rynku pracy, równouprawnienie płci (gender), ubóstwo, rozwój krajów Trzeciego Świata, różnice kulturowe, a w nich kwestia religii. W publikacji przedstawiono wyniki dwóch badań przeprowadzonych przez autorkę. Celem pierwszego z nich była identyfikacja i analiza determinant poziomu przedsiębiorczości wśród kobiet i mężczyzn sklasyfikowanych według obszaru kulturowego (islam, hinduizm, kultura Zachodu), religii oraz wartości kulturowych. Celem drugiego badania obrano określenie znaczenia usług pożyczkowo-kredytowych w procesie wsparcia przedsiębiorczości kobiet w Polsce. Książka przeznaczona jest dla wszystkich, którzy szukają szerszego spojrzenia na dylematy współczesnego świata. Jest to książka głównie o kobietach, ich potencjale, trudnej sytuacji uwarunkowanej kulturą, w której żyją (religią) oraz o tym, jak ich przedsiębiorczość i wsparcie instytucji finansowych może pozwolić im na bardziej niezależne i godne życie. Książka podkreśla jak ważne są kobiety i jaką stanowią wartość we wszystkich sferach życia bez względu na to, czy żyją w Azji, Afryce czy w Europie. Podejście kobiet do zakładania nowych firm i rozwoju już istniejących jest uzależnione od wielu uwarunkowań, wśród których bardzo ważną rolę odgrywają czynniki kulturowe. Autorka publikacji wykazała się niezwykle dobrym wyczuciem w doborze analizowanych zagadnień popartych szeroką wiedzą teoretyczną z zakresu kulturoznawstwa, przedsiębiorczości, jak i obszerną znajomością specyfiki funkcjonowania instytucji mikrofinansowych jako pośredników finansowych. Z recenzji dr hab. Agnieszki Alińskiej, prof. Szkoły Głównej Handlowej Książka stanowi cenne opracowanie obejmujące zagadnienia przedsiębiorczości kobiet oraz włączenia społecznego i finansowego w różnych kulturach z punktu widzenia mikrofinansów. Z recenzji dr hab. Przemysława Pluskoty, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
25% rabatu
52,46
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.
15% rabatu
46,72
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie The Laundromat
The Laundromat
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: 48h
In The Laundromat, Pulitzer Prize-winning investigative reporter Jake Bernstein explores this shadow economy and how it evolved, drawing on millions of leaked documents from the files of the Panamanian law firm Mossack Fonseca - a trove now known as the Panama Papers - as well as other journalistic and government investigations.
13% rabatu
33,04
38,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki MISTRZ SPRZEDAŻY WYD. 4
Bo każdy z nas jest sprzedawcą Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu. Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać. I tego właśnie uczy ta książka.
35% rabatu
35,66
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Leaders
The bestselling author of Team of Teams dismantles the Great Man theory of leadership, by profiling leaders whose real stories defy their legends. In Leaders, retired four-star general Stan McChrystal explores what leadership really means, debunking the many myths that have surrounded the concept. He focuses on thirteen great leaders, showing that the lessons we commonly draw from their lives are seldom the correct ones. Leaders featured in the book include: Founders: Walt Disney and Coco Chanel Zealots: Maximilien Robespierre and Abu Musab Zarkawi Powerbrokers: Margaret Thatcher and Boss Tweed And other leaders profiled include geniuses Albert Einstein and Leonard Bernstein, reformers Martin Luther and Martin Luther King, Jr., and heroes Harriet Tubman and Zheng He. Ultimately, McChrystal posits that different environments will require different leaders, and that followers will choose the leader they need. Aspiring leaders will be best served not by cultivating a standard set of textbook leadership qualities, but by learning to discern what is required in each situation.
13% rabatu
42,61
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Kontrole WIOŚ i audyt w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem najnowszych zmian. Wydanie II
W książce omówiono przebieg kontroli WIOŚ, w taki sposób, by każdy przedsiębiorca wiedział, na co może się zgodzić a na co nie. Ponadto przedsiębiorcy dzięki informacjom w niej zawartym dowiedzą się jak krok po kroku przeprowadzić audyt środowiskowy w swojej firmie bez konieczności zatrudniania audytorów zewnętrznych.
34% rabatu
58,70
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Fiszki. Jak komunikować się w pracy?
To NIE jest kolejny poradnik o komunikowaniu w pracy. To narzędzie edukacyjne, dzięki któremu dowiesz się, jak lepiej mówić, a przede wszystkim - jak lepiej słuchać. Nauczysz się kształtować empatię. Minimum teorii i solidna porcja praktyk. Bo komunikacja to narzędzie - najlepsze narzędzie do budowania relacji. Warto używać go z pełną świadomością. By osiągać swoje cele i budować lepsze relacje. Rozwiń się! Teraz!
33% rabatu
16,73
24,99 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki PRAKTYKA STRATEGII FIRMY JAK ZARZĄDZAĆ PRZESZŁOŚCIĄ RADZIĆ SOBIE Z TERAŹNIEJSZOŚCIĄ I TWORZYĆ PRZYSZŁOŚĆ
BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi czasu: przeszłość – przyszłość – teraźniejszość. Czas stanowi nitkę na którą nakłada się wybory strategiczne i w ten sposób powstaje „naszyjnik” strategii. Na zarys strategii potrzeba trzech dni? Ma to swoją logikę, bo budowa strategii dotyczy trzech głównych wymiarów czasu: przeszłości, przyszłości i teraźniejszości. Nie ma co się sprzeczać, który jest ważniejszy: przyszłość czy teraźniejszość. To, co jest naprawdę ważne w większości przypadków to zrozumienie przeszłości i ocena w jakim stopniu wpływa ona na teraźniejszość i wpłynie na przyszłość. Najważniejsze jest doprowadzenie do efektywności przedsiębiorstwa w dniu dzisiejszym. *** Prof. dr hab. Krzysztof Obłój specjalista z zakresu zarządzania strategicznego i międzynarodowego. Wykłada na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego oraz w renomowanych szkołach biznesu, m.in. University of Illinois, ESCP-EAP, Henley Business School, Bled School of Management, Sun Yat-sen University. Jego książki i artykuły są publikowane w USA i Europie (m. in. Managing Across Cultures, London 1996; Strategy in Transition, Oxford 2005, Contemporary Corporate Strategy: Global Perspective, London 2007), a trzy książki wydane w Polsce : Strategia sukcesu firmy, Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej oraz Refleksje o zarządzaniu stały się bestsellerami na polskim rynku. Prof. Krzysztof Obłój jest doradcą polskich i międzynarodowych firm i członkiem rad nadzorczych.
33% rabatu
28,12
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki WIZJONERSKIE ORGANIZACJE SKUTECZNE PRAKTYKI NAJLEPSZYCH Z NAJLEPSZYCH
Istnieją ?rmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją własnym życiem. Pytanie brzmi: jak skonstruować taką machinę? To pytanie zainspirowało autorów tej książki do zbadania tysiąca ośmiuset lat łącznej historii osiemnastu wizjonerskich firm, wśród których są między innymi: Walt Disney, Hewlett-Packard, 3M, Ford, IBM, Philip Morris, Sony, Wal-Mart, Citicorp, Marriott, Johnson & Johnson, Motorola, Boeing i American Express. Autorzy sięgają wstecz do czasów, kiedy te potężne dziś korporacje były raczkującymi przedsiębiorstwami. Opisują ich drogę do wielkości. Docierają do tego, co odróżnia firmy wizjonerskie od pozostałych. Opisują najważniejsze mechanizmy zarządzania wizjonerskimi organizacjami. To właśnie za sprawą tych mechanizmów przeciętne organizacje stają się nieśmiertelne: • kultystyczna kultura – jak zmieniać pracowników w misjonarzy, • wielkie, ryzykowne i śmiałe cele – czym rozpalać serca i umysły ludzi w ?rmie, • geniusz „ORAZ” – jak godzić wiele sprzecznych priorytetów na drodze rozwoju, • intraprzedsiębiorczość – jak nadać korporacji zwinność i elastyczność małej ?rmy, • inkubowanie menedżerów – skąd brać dobrych ludzi w miejsce tych, którzy odchodzą. Zamiast modnych chwilowo mądrości menedżerów wypływających na fali koniunktury i odchodzących z rynku, kiedy tylko prosperity ustępuje miejsca kryzysowi, zarządzający w firmach znajdą w tej książce sprawdzone koncepcje, które przetrwały próbę czasu. Koncepcje prowadzące do produktywnych zmian – zmian, które nie niszczą już istniejących fundamentów firmy (poza sytuacjami, w których te fundamenty trzeba dopiero zbudować). Daleka przyszłość twojej ?rmy waży się już dziś. Kiedy przeczytasz tę książkę, dostrzeżesz, jak wiele jeszcze masz do zrobienia w twojej organizacji. Wejdź na ambitną drogę, jaką obrali inni konstruktorzy wizjonerskich ?rm. *** Wizjonerskie organizacje to niezwykły podręcznik biznesowy, poparty szeroko zakrojonymi badaniami. Znajdziesz w nim mnóstwo niekonwencjonalnych wniosków. (...) Polecam go wszystkim. Richard J. Tofel, „Wall Street Journal” Wiele napisano o wyzwaniach, z jakimi zmierzyć się muszą młode ?rmy, jednak jeszcze trudniejsze bywa przetrwanie próby czasu i utrzymanie wcześniej zdobytej pozycji rynkowej. Książka Wizjonerskie organizacje to efekt wieloletnich, rzetelnych analiz ?rm, których strategie dojrzewały jak wino. Autorzy uniknęli typowych dla menedżerskich bestsellerów uproszczeń – pokazali, że na długotrwały sukces ?rmy nie składają się wyłącznie działania charyzmatycznych przywódców, ale też wypracowywane przez lata wizja, kultura i sposoby podejmowania decyzji biznesowych. dr hab. Krzysztof Klincewicz, Katedra Teorii Organizacji Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Autorzy nie obawiają się podważać często spotykanych stereotypów o organizacjach osiągających sukces. Słusznie zauważają, że to nie charyzmatyczne przywództwo i sztucznie sformułowane wizje, lecz ciągła zdolność do przezwyciężania samych siebie, zadawania właściwych pytań, eksperymentowania, a jednocześnie skoncentrowania się na głównym celu są czynnikami stymulującymi sukces w długim okresie. Ta lektura motywuje czytelnika do zde?niowania, co dla jego ?rmy jest krytycznym czynnikiem sukcesu. Andrzej Dąbrowski, były prezes zarządu Philip Morris Polska
33% rabatu
43,45
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Droga hojności
Ta książka jest błyskotliwą refleksją nad sposobem, w jaki dzisiejszy świat prowadzi działalność gospodarczą. Ludzie biznesu inwestują uzyskiwane dochody w rozwój swoich firm, tak aby IPO (pierwsza publiczna oferta akcji spółki na giełdzie) było jak najatrakcyjniejsze. Zarobione pieniądze przeznaczają na rozliczne plany inwestycyjne mające zapewnić im bezpieczeństwo finansowe na emeryturze. Jednocześnie gołym okiem widać szybko rosnącą przepaść między biednymi a bogatymi, podczas gdy dobroczynność pozostaje ciągle na niezmienionym poziomie (czyli relatywnie maleje). Czy jednak gromadzenie majątku jest najważniejszym celem każdego biznesu? Czy świat staje się lepszy przez rozwój korporacyjnej koncentracji kapitału? Czemu tak naprawdę powinien służyć rozwój ludzkiej przedsiębiorczości? Szukając odpowiedzi na te pytania, Ken Blanchard i S. Truett Cathy zapraszają nas w podróż z fascynującym spojrzeniem na zagadnienia biznesu, rodziny i osobistego życia, która może na zawsze zmienić definicję prawdziwego sukcesu.
33% rabatu
16,67
24,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Model procesowego zarządzania bezpieczeństwem systemów informacyjnych szkół wyższych
Instytucje edukacyjne w Polsce się w ostatnich latach charakteryzują dynamicznym rozwojem. To powoduje konieczność zmian w strukturach organizacji i, co za tym idzie, modyfikację podejścia do zarządzania systemami informacyjnymi. Bezpieczeństwo tych organizacji – w większości non profit (szkoły publiczne) – staje się jednym z ważniejszych wyzwań dla kadr menedżerskich uczelni. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w tych organizacjach jest problemem wielowymiarowym i stanowi interesujący obszar dla badań naukowych. Głównym celem rozprawy jest analiza istniejących metod zarządzania bezpieczeństwem systemów informacyjnych (SI) oraz opracowanie modelu procesów zarządzania bezpieczeństwem SI organizacji edukacyjnej, który gwarantowałby optymalny poziom zabezpieczenia informacji. Autor ma wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i zarządzaniu systemami informatycznymi uczelni publicznych i prywatnych. Był członkiem zespołów ds. strategii informatyzacji oraz kierownikiem projektów NCBR1 związanych z technologiami IT. Prowadzi również działalność konsultingowo-szkoleniową związaną z zagadnieniami bezpieczeństwa informacji.
8% rabatu
25,10
27,30 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Surrounded by Idiots
Surrounded by Idiots
Wydawca: Vermilion
wysyłka: 48h
Do you ever think you’re the only one making any sense? Or tried to reason with your partner with disastrous results? Do long, rambling answers drive you crazy? Or does your colleague’s abrasive manner get your back up? You are not alone. After a disastrous meeting with a highly successful entrepreneur, who was genuinely convinced he was ‘surrounded by idiots’, communication expert and bestselling author, Thomas Erikson dedicated himself to understanding how people function and why we often struggle to connect with certain types of people. Originally published in Swedish in 2014 as Omgiven Av Idioter, Erikon’s Surrounded by Idiots is already an international phenomenon, selling over 1.5 million copies worldwide, of which over 750,000 copies have been sold in Sweden alone. It offers a simple, yet ground-breaking method for assessing the personalities of people we communicate with – in and out of the office – based on four personality types (Red, Blue, Green and Yellow), and provides insights into how we can adjust the way(s) we speak and share information.
13% rabatu
39,13
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Wielki Ogarniacz Pracy, czyli jak robić i się nie narobić
Człowiek uczy się na błędach, zwłaszcza w pracy. Popełniasz wciąż te same pomyłki? Bądź kreatywny, zacznij popełniać nowe! Od Pana Buka dowiesz się, jak dostać obniżkę zamiast podwyżki i dać się przygnieść przez asap, fakap i dedlajn. Jak znaleźć najgorszą pracę na świecie, a potem nie potrafić jej rzucić. A przede wszystkim – po co pracować, tak właściwie. Pani Bukowa nauczy cię, jak przetrwać w korporacyjnej dżungli i ogarnąć wieczór integracyjny w escape roomie. Jak od siedzenia na Fejsie zostać social media ninją. A także jak obeżreć się na szkoleniu i zawsze, ale to zawsze, mieć przy sobie kubek kawy. Bo narzekamy na pracę, ale w sumie bez niej byłoby nudno. Trzeba tylko wiedzieć, jak robić, żeby się nie narobić. Powyższy opis pochodzi od wydawcy
32% rabatu
25,27
36,99 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
325
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka