![]()
Analizując poszczególne teksty, czytelnik może mieć pewność, że publikacja ta zawiera poprawne metodologicznie propozycje badawcze, które mogą implementować do swoich naukowych poszukiwać osoby zainteresowane teorią oraz praktyką public rel
32% rabatu
26,70 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności progr
32% rabatu
33,41 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Autor:
Anna Rogala
Pilarczyk Bogna
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą pot
32% rabatu
52,51 zł
77,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
"Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizac
32% rabatu
81,84 zł
120,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Influencer Marketing
Autor:
Łaszkiewicz Anna
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 24h
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omó
26% rabatu
36,80 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży. Jest doskonał
32% rabatu
53,88 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z
32% rabatu
37,50 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
Autor:
Maciąg Klaudyna
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści – po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomo
21% rabatu
43,51 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka nowość
![]() Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
Autor:
Słotwiński Michał
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewol
25% rabatu
33,88 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka nowość
![]()
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła,
41% rabatu
29,61 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja M
22% rabatu
54,13 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Marketing Sztuka konkurowania i współpracy
Autor:
Opracowanie Zbiorowe
Wydawca:
POLTEXT /MT BIZNES/
wysyłka: 48h
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów pody
21% rabatu
71,25 zł
89,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE
- ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE!
DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ
TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ.
? KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich zwią
32% rabatu
85,24 zł
125,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej s
41% rabatu
29,61 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenw
30% rabatu
119,06 zł
169,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Coaching narzędziowy. Psychologia szefa 2
Autor:
Gut Jerzy
Wojciech Haman
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki.
Autorzy książki rozpra
41% rabatu
40,95 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical...
Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często dzi
22% rabatu
38,44 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w sz
20% rabatu
71,60 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zaró
22% rabatu
93,36 zł
119,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpo
41% rabatu
35,02 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|