|
nowość
Reklama w Internecie. Bądź spokojny o swój biznes w sieci
Autor:
Polok Piotr
Wydawca:
WasPos
wysyłka: 3 - 5 dni
Inspiracją do napisania książki były powtarzające się pytania przedsiębiorców, którzy trafiali do mnie na konsultacje. Okazało się, że wielu z nich płaci agencjom marketingowym za działania, ale nie do końca wie, co jest wykonywane i jak cz
24% rabatu
35,49 zł
46,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,66 zł
Marketing miejsc. Miejsce, placemaking i...
Autor:
Paweł Czapliński
Rudewicz Jacek
wysyłka: 3 - 5 dni
W monografii Marketing miejsc miejsce, placemaking i tożsamość przestrzeni publicznych skoncentrowano się na analizie współczesnych koncepcji zarządzania przestrzenią publiczną i marketingu miejsc w kontekście kreowania tożsamości oraz atra
12% rabatu
66,21 zł
75,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,84 zł
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie wyd. 2
Autor:
Jabłoński Artur
Wydawca:
One Press
wysyłka: 3 - 5 dni
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie. Wydanie 2 Witaj w menedżerze reklam firmy Meta Facebook i Instagram należą do tego samego właściciela firmy Meta. Oba portale społecznościowe są niezwykle popularne (na koniec 2024 roku na Faceb
38% rabatu
42,57 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,79 zł
nowość
Klik! Twórz to, czego ludzie naprawdę pragną
Autor:
Jake Knapp
John Zeratsky
Wydawca:
Helion
wysyłka: 3 - 5 dni
Klik! Twórz to, czego ludzie naprawdę pragną Co sprawia, że niektóre produkty stają się hitami? O ich sukcesie lub też jego braku decyduje mnóstwo czynników: zespół, zarządzanie, technologia, projekt, sposób realizacji, cena, wyczucie czasu
38% rabatu
36,95 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,30 zł
Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach
Autor:
Figiel Adam
Ewa Kozień
Bober Tomasz
Wydawca:
edu-Libri
wysyłka: niedostępny
Znaczenie wizerunku instytucji, a w szczególności korporacji, dla jej funkcjonowania i rozwoju, jest w dobie mediów społecznościowych nie do przecenienia. Spojrzenie na to zagadnienie z punktu widzenia szerszego kontekstu funkcjonowania gos
28% rabatu
57,42 zł
80,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,60 zł
Strategia influencer marketingu
Autor:
Glenister Gordon
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 3 - 5 dni
Influencerzy zmieniają zasady gry. To oni kształtują trendy, wywołują viralowe szaleństwa i sprawiają, że produkty sprzedają się w minutę. Ale za każdym udanym filmem na TikToku, postem na Instagramie czy kampanią na YouTube stoi dobrze prz
19% rabatu
79,88 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,98 zł
Marka Pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja
Autor:
Gustowski Wojciech
Wydawca:
Zaczytani
wysyłka: 24h
Kim jest pisarz we współczesnym świecie? Twórcą, artystą, autorytetem? A może marką, którą należy świadomie kreować i zarządzać nią jak produktem? Wojciech Gustowski podejmuje pionierską próbę naukowego zdefiniowania fenomenu marki pisarza
42% rabatu
69,37 zł
119,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,70 zł
Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości
Autor:
Justyna Rybacka
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 3 - 5 dni
Sektor bankowy w Polsce dynamicznie się zmienia pod wpływem globalizacji, liberalizacji, rozwoju technologii i rosnących oczekiwań klientów, dlatego banki muszą nie tylko oferować atrakcyjne produkty, ale też budować silne i rozpoznawalne m
32% rabatu
60,78 zł
90,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,78 zł
Psychologia nowoczesnej sprzedaży. Poznaj sekrety umysłu klienta
Autor:
Andrzej Niemczyk
Dub Tomasz
Wydawca:
One Press
wysyłka: 3 - 5 dni
Wszystko, co musi wiedzieć współczesny handlowiec Jeśli Twoim zawodowym powołaniem jest regularny kontakt z klientem, oferowanie mu towarów lub usług oraz finalizowanie transakcji, z pewnością masz za sobą niejedno zawodowe szkolenie i całk
38% rabatu
42,57 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,79 zł
Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu
Autor:
Dąbrowski Marcin
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 3 - 5 dni
Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu Klient jest najważniejszy! Wszyscy znamy to powiedzenie. Wyświechtany slogan, z którym każdy wielokrotnie się spotykał. Czy prawdziwy? Jak najbardziej
38% rabatu
36,40 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,04 zł
To wyjątkowa publikacja, która prezentuje dorobek dydaktyczny jednego z najważniejszych polskich projektantów, prof. Romana Duszka. To nie tylko zbiór ponad trzydziestu zadań projektowych realizowanych na uczelniach w Polsce i USA, ale prze
17% rabatu
81,74 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,99 zł
Dlaczego płaczemy na filmach, których zakończenie znamy na pamięć? Dlaczego jedne reklamy przykuwają nas do ekranu, a inne przewijamy bez wahania? Dlaczego niektóre chwile zostają z nami na lata, choć większość ulatuje w niepamięć? Paul J.
19% rabatu
55,68 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75 zł
Czy wiesz, dlaczego influencer marketing stał się jedną z najpotężniejszych sił w gospodarce XXI wieku? Co sprawia, że posty influencerów zmieniają zachowania zakupowe i wywołują dyskusje w mediach? Jak budować zaufanie i społeczność w świe
19% rabatu
79,88 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,99 zł
Czy tiktokerzy potrzebują copywritingu? Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zaran
38% rabatu
42,57 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,79 zł
Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewają
Autor:
Guidara Will
Wydawca:
One Press
wysyłka: 3 - 5 dni
Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewają Bestseller New York Timesa! To był eksperyment, który zmienił wszystko. Will Guidara wprowadził pewne zmiany w przeciętnej nowojorskiej brasserie. Wkrótce Eleven
38% rabatu
36,95 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,56 zł
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych
Autor:
Cole Nussbaumer Knaflic
Wydawca:
OnePress / Helion
wysyłka: 3 - 5 dni
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów Rozwój technologiczny nie tylko zwiększył ilość i dostępność danych, ale również zaowocował wszechobecnością narzędzi do ich obróbki i prezentacji. W zasadzie każdy może
38% rabatu
54,90 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,34 zł
Marketing produktu politycznego
Autor:
Zajdowski Karol
Wydawca:
Elipsa Dom Wydawniczy
wysyłka: 3 - 5 dni
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i
26% rabatu
38,74 zł
52,50 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,74 zł
W dynamicznej rzeczywistości, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przestaje być ciekawostką i staje się realnym partnerem w pracy kreatywnej – powstała książka, która odpowiada na konkretne potrzeby
35% rabatu
51,11 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,90 zł
Public relations has always influenced opinion and behavior. It educates, motivates and inspires. This is the communications discipline companies and brands turn to for building and rebuilding reputation and trust.
The Smart PR Book is a c
19% rabatu
42,82 zł
53,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,56 zł
Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku
Autor:
Barbara Pajchert
Wydawca:
Petrus
wysyłka: 48h
Autorka wpisuje się w nurt ważnych refleksji i dyskusji nad działaniami, które mogą wspierać rozwój komunikacji video w przestrzeni mediów społecznościowych, a także jest to niezwykle ważna lektura dla samych twórców form video oraz badaczy
44% rabatu
52,92 zł
95,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,92 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|