nowość
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzyli Keller i Chernev, od blisko 60 lat jest biblią menedżerów. Podstawą tego wydania jest szesnasta e
41% rabatu
106,13 zł
179,00 zł
Dodaj
do koszyka
Poznaj strategie, dzięki którym Twoje treści będą angażujące i skuteczne. Zwiększ współczynniki konwersji i utrzymuj zainteresowanie klientów. Przeczytaj wyjątkową książkę, która została nagrodzona w prestiżowym konkursie Goody Business Boo
27% rabatu
57,39 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone
Autor:
Szczepański Jarek
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy To trzecie wydanie bestsellera napisanego prze
38% rabatu
48,62 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie s
33% rabatu
57,28 zł
85,00 zł
Dodaj
do koszyka Marketing miast i regionów
wysyłka: 48h
Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjnośc
28% rabatu
46,51 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla...
Autor:
Raja Rajamannar
Wydawca:
LITERANOVA
wysyłka: 48h
Marketing kwantowy Marketing przyszłości dla k
37% rabatu
43,93 zł
70,00 zł
Dodaj
do koszyka Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych
Autor:
Smolska Małgorzata
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Dr Małgorzata Smolska - adiunkt w Katedrze Organizacji i Zarządzania w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Licencjonowany trener narzędzi psychometrycznych: ILM72 oraz MTQ48, coach ACSTH, certyfikowany kierownik projektu: PR
33% rabatu
53,91 zł
80,00 zł
Dodaj
do koszyka Kulisy Sukcesu wystąpień publicznych
Autor:
Angelika Wielgus-Lach
Wydawca:
OnePress / Helion
wysyłka: 48h
Przemawiaj bez strachu Stanąć przed ludźmi po to, by do nich mówić - oto sytuacja, której obawiają się aż trzy czwarte z nas. Glassofobia, bo tak się nazywa lęk przed wystąpieniami publicznymi, zdarza się więc bardzo często i potrafi mocno
41% rabatu
28,75 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego
23% rabatu
53,57 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażyst
39% rabatu
36,38 zł
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
Co oznaczała tajemnicza „jedynka” na pudełkach? Kto wymyślił sklep samoobsługowy i jak pojawienie się supersamów w Polsce wpłynęło na wygląd opakowań? Kto zbierał papierki po cukierkach, opakowania po czekoladach albo ustawiał na meblościan
42% rabatu
51,74 zł
89,90 zł
Dodaj
do koszyka Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
Autor:
Anna Rychwalska
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z
32% rabatu
47,22 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Rozwiąż problemy z chciwością, strachem, gniewem, wiarą w siebie i dyscypliną. Gra mentalna na giełdzie Jareda Tendlera to zbiór praktycznych narzędzi dla inwestorów na rynkach akcji, kryptowalut i forex. Gra mentalna na giełdzie autorstwa
40% rabatu
66,33 zł
110,00 zł
Dodaj
do koszyka Storytrening, czyli sztuka snucia inspirujących opowieści w biznesie i poza nim
Autor:
Pat Stępień
Wydawca:
P.S EDU
wysyłka: 48h
Opowieści towarzyszą nam od niemalże początków życia społecznego. Każdego dnia coś opowiadamy i doświadczamy opowieści innych ludzi. Z książki dowiesz się jak opowiadać, aby zachęcić odbiorcę do refleksji i działania. Storytrening to przede
31% rabatu
34,31 zł
49,99 zł
Dodaj
do koszyka Kompendium wiedzy o targach i wystawach
Autor:
Marcin Gębarowski
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Książka pierwsza taka na polskim rynku wydawniczym ujmuje kompleksowo aktualną wiedzę o targach i wystawach. Na publikację składa się ponad 500 haseł kluczowych dla zrozumienia istoty współczesnych wydarzeń wystawienniczych, skutecznego ich
38% rabatu
68,04 zł
109,90 zł
Dodaj
do koszyka Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku
Autor:
Anna Ledwoń
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku Po co właściwie istnieje Twoja firma? Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuj
41% rabatu
34,60 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka 9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
Autor:
Michał Szermelek
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business
38% rabatu
36,31 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier..
Autor:
Paweł Tkaczyk
Wydawca:
OnePress / Helion
wysyłka: 48h
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do p
41% rabatu
29,27 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Autor:
Andrzejczyk Adrian
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i o
41% rabatu
40,47 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę
Autor:
Jarosław Szczepański
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę Budowanie marki. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy pos
41% rabatu
34,60 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|