nowość
Okładka książki Wpływowy content marketing
Poznaj strategie, dzięki którym Twoje treści będą angażujące i skuteczne. Zwiększ współczynniki konwersji i utrzymuj zainteresowanie klientów. Przeczytaj wyjątkową książkę, która została nagrodzona w prestiżowym konkursie Goody Business Boo
24% rabatu
59,68
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy To trzecie wydanie bestsellera napisanego prze
38% rabatu
48,62
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing doświadczeń.
Marketing doświadczeń.
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 3 - 5 dni
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie s
33% rabatu
57,28
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing miast i regionów
Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjnośc
28% rabatu
46,51
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla...
Marketing kwantowy Marketing przyszłości dla k
36% rabatu
44,86
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych
Dr Małgorzata Smolska - adiunkt w Katedrze Organizacji i Zarządzania w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Licencjonowany trener narzędzi psychometrycznych: ILM72 oraz MTQ48, coach ACSTH, certyfikowany kierownik projektu: PR
33% rabatu
53,91
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kulisy Sukcesu wystąpień publicznych
Przemawiaj bez strachu Stanąć przed ludźmi po to, by do nich mówić - oto sytuacja, której obawiają się aż trzy czwarte z nas. Glassofobia, bo tak się nazywa lęk przed wystąpieniami publicznymi, zdarza się więc bardzo często i potrafi mocno
41% rabatu
28,75
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego
23% rabatu
53,57
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Projektanci emocji. O budowaniu marki..
Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażyst
39% rabatu
36,38
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Opakowania, czyli perfumowanie śledzia
Co oznaczała tajemnicza „jedynka” na pudełkach? Kto wymyślił sklep samoobsługowy i jak pojawienie się supersamów w Polsce wpłynęło na wygląd opakowań? Kto zbierał papierki po cukierkach, opakowania po czekoladach albo ustawiał na meblościan
44% rabatu
50,74
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z
32% rabatu
47,22
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Storytrening, czyli sztuka snucia inspirujących opowieści w biznesie i poza nim
Opowieści towarzyszą nam od niemalże początków życia społecznego. Każdego dnia coś opowiadamy i doświadczamy opowieści innych ludzi. Z książki dowiesz się jak opowiadać, aby zachęcić odbiorcę do refleksji i działania. Storytrening to przede
31% rabatu
34,31
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kompendium wiedzy o targach i wystawach
Książka pierwsza taka na polskim rynku wydawniczym ujmuje kompleksowo aktualną wiedzę o targach i wystawach. Na publikację składa się ponad 500 haseł kluczowych dla zrozumienia istoty współczesnych wydarzeń wystawienniczych, skutecznego ich
38% rabatu
68,04
109,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku
Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku Po co właściwie istnieje Twoja firma? Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuj
41% rabatu
34,60
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki 9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business
38% rabatu
36,31
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier..
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do p
41% rabatu
29,27
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i o
41% rabatu
40,47
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę
Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę Budowanie marki. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy pos
41% rabatu
34,60
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Lean Marketing
Lean Marketing
Autor: Dib Allan
Wydawca: Page Two
wysyłka: 48h
Bigger results with less marketing. You keep being told to do more marketing--more complex, more aggressive, and more expensive marketing. Chasing the latest bright, shiny object is exhausting. Increased efforts keep leading to disappointme
19% rabatu
99,20
123,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia w.2
Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źr
33% rabatu
44,48
66,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
87
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj