Opakowanie Etyka public relations
Etyka public relations
Wydawca: SBP
wysyłka: 48h
Analizując poszczególne teksty, czytelnik może mieć pewność, że publikacja ta zawiera poprawne metodologicznie propozycje badawcze, które mogą implementować do swoich naukowych poszukiwać osoby zainteresowane teorią oraz praktyką public rel
32% rabatu
26,70
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing relacji - teoria i praktyka w.4
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności progr
32% rabatu
33,41
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą pot
32% rabatu
52,51
77,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy..
"Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizac
32% rabatu
81,84
120,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Influencer Marketing
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omó
26% rabatu
36,80
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Prognozowanie sprzedaży.. w.2
Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży. Jest doskonał
32% rabatu
53,88
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej..
Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z
32% rabatu
37,50
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści – po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomo
21% rabatu
43,51
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewol
25% rabatu
33,88
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Biblia content marketingu
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła,
41% rabatu
29,61
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bogactwo brandingu
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja M
22% rabatu
54,13
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing Sztuka konkurowania i współpracy
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów pody
21% rabatu
71,25
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Od pomysłu do marki
MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE - ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ. ? KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich zwią
32% rabatu
85,24
125,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Content marketing. Od strategii do efektów
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej s
41% rabatu
29,61
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama. Aspekty prawne
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenw
30% rabatu
119,06
169,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Coaching narzędziowy. Psychologia szefa 2
Wielu szefom coaching wciąż kojarzy się z wiedzą tajemną dla wybranych lub czymś trudnym i skomplikowanym. Wielu podwładnych, którzy podlegają coachingowi, traktuje go jako kolejne narzędzie oceny i presji na wyniki. Autorzy książki rozpra
41% rabatu
40,95
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki MarkEthic
MarkEthic
wysyłka: 48h
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często dzi
22% rabatu
38,44
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sapiens na zakupach
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w sz
20% rabatu
71,60
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Brand Equity
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zaró
22% rabatu
93,36
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Skuteczny marketing na TikToku
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpo
41% rabatu
35,02
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
83
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj