![]()
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystn
32% rabatu
50,78 zł
75,00 zł
Dodaj
do koszyka nowość
![]() Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie...
Autor:
Danuta Piasecka
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Zweryfikuj swoje pomysły biznesowe. Szybko i skutecznie!
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może
41% rabatu
40,61 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Profesjonalna obsługa klienta wyd. 2022
wysyłka: 48h
Z recenzji: "Przedłożona do recenzji książka "Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie drugie uaktualnione i rozszerzone" zasługuje na uznanie, jako przydatne na wydawniczym rynku dzieło, spełniają
32% rabatu
60,48 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
W przedłożonej do recenzji monografii autorzy podjęli próbę zdefiniowania roli i znaczenia przedsiębiorstw świadczących usługi w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi w budowaniu przyjaznego mieszkańcom organizmu miejskiego. [...] Zamier
28% rabatu
48,18 zł
67,20 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Autor:
Paweł Tkaczyk
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo
41% rabatu
32,31 zł
55,00 zł
Dodaj
do koszyka nowość
![]() Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
Autor:
Angelika Chimkowska
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile d
21% rabatu
43,34 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketin
41% rabatu
35,26 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Autor:
Rogala Joanna
Pilarczyk Bogna
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
W ciągu dwóch pierwszych dekad XXI wieku komunikacja marketingowa realizowana przez podmioty rynkowe zyskała na znaczeniu. Stanowi ona obszar intensywnych działań praktyki gospodarczej oraz przedmiot pogłębionych dociekań naukowych. Zmienia
32% rabatu
52,12 zł
77,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej
41% rabatu
40,61 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka nowość
![]() Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Autor:
Scott David Meerman
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i
21% rabatu
63,09 zł
79,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Autor:
Aga Szóstek
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: 48h
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach
15% rabatu
55,13 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Autor:
Jabłoński Artur
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
41% rabatu
26,42 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko
41% rabatu
52,38 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Skuteczne zarządzanie zespołem
Autor:
Stefano Mastrogiacomo
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
Samo skompletowanie zespołu nie gwarantuje sukcesów, nawet jeśli w jego członkach drzemie potężny potencjał. Często się zdarza, że mimo zapewnienia wszystkich potrzebnych zasobów nie osiągają oni zadowalających efektów. Brakuje odpowiedniej
41% rabatu
46,49 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Problematyka doboru próby jest jedną z najczęściej poruszanych obszarów metodycznych w badaniach marketingowych. Strategie i schematy doboru są związane z rodzajem podejmowanych badań, charakterem losowanych lub wybieranych jednostek, ich d
16% rabatu
42,08 zł
50,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020
Autor:
Magdalena Pataj (red.)
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na z
28% rabatu
30,12 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Steve Jobs: Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością
Wydawca:
Znak Literanova
wysyłka: 48h
Klucz do sukcesu to umiejętność przekonania innych do siebie. Nikt nie potrafił tak oczarować publiczności, jak Steve Jobs podczas swych legendarnych prezentacji. Ta książka pokaże wam, jak być równie skutecznym jak on. Poznaj sekrety techn
36% rabatu
35,22 zł
54,99 zł
Dodaj
do koszyka ![]() SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Autor:
Piotr Kaleta
Wydawca:
Helion
wysyłka: 48h
Wyróżnij się treścią. Internet to doceni!
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wys
40% rabatu
23,88 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów
Autor:
Dziawgo Danuta
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: 48h
Danuta Dziawgo - Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów. Istota-ewolucja-wyzwania
15% rabatu
28,54 zł
33,60 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Sztuka feedbacku. Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?
Autor:
Radłowski Grzegorz
Wydawca:
PWN
wysyłka: 48h
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek Rozenek Jacek Santorski Aleksandra Ślifirska K
22% rabatu
53,79 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|