Okładka książki Marketing
Ćwiczenia zgodne są z planem nauczania w III i IV klasach liceum handlowego z zakresu marketingu. Książka zawiera problemy marketingowe ściśle związane z realiami rynku. Omówione w ćwiczeniach przypadki mogą być formą podsumowania ,powtórki
25% rabatu
11,80
15,75 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing sportu 2.0
Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W dzia
30% rabatu
34,28
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Skuteczna reklama na LinkedIn
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś
32% rabatu
38,73
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Marka 5.0
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoj
17% rabatu
48,94
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak r
20% rabatu
55,17
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki MARKA 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?
Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach
20% rabatu
47,17
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Controlling personalny
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość poka
32% rabatu
33,97
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych
35% rabatu
22,67
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak zarządzać ludźmi. Proste i efektywne strategie menedżerskie
Jakie kompetencje powinien posiadać skuteczny menedżer? Jak motywować zespół, by wydobyć tkwiący w nim potencjał? Jak zażegnywać konflikty, rozwiązywać powtarzające się problemy i osiągać wyznaczone cele? Jeśli nurtują cię powyższe pytania,
35% rabatu
22,67
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim j
32% rabatu
33,30
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty...
Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Można też wskazać projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły spektakularną porażkę. Co decyduje o losie
32% rabatu
40,09
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Logo Design Love
Logo Design Love
Autor: Airey David
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc j
32% rabatu
46,89
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak r
20% rabatu
55,17
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzyst
32% rabatu
23,71
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Bogactwo Listów św. Jana
W tomiku dzielę się moim odczytaniem ""Listów"" św. Jana, które odbieram jako zwieńczenie wiedzy na temat prawdy Objawionej. Do czytania zapraszam nie tylko tych, który mają odwagę żyć w Objawionej Prawdzie, i tych, którzy tęsknią za wolnoś
30% rabatu
30,85
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno...
Monografia wskazuje na tajniki marketingowe wymagane w oczach konsumentów oraz szczegółowo porusza tematykę aktywności polskich cyfrowych liderów opinii na youtube w zakresie komunikacji marketingowej wskazując na ich wartość reklamową.
15% rabatu
66,26
78,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe..
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie p
16% rabatu
41,89
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Strategiczne zarządzanie marketingiem
Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa p
27% rabatu
13,79
18,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Neuromarketing w Internecie
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorz
20% rabatu
46,09
57,65 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Branding Krótkie Wprowadzenie 29
> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak dz
20% rabatu
27,90
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
79
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj