Okładka książki Marketing usług zdrowotnych
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystn
32% rabatu
50,78
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie...
Zweryfikuj swoje pomysły biznesowe. Szybko i skutecznie! Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może
41% rabatu
40,61
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Profesjonalna obsługa klienta wyd. 2022
Z recenzji: "Przedłożona do recenzji książka "Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie drugie uaktualnione i rozszerzone" zasługuje na uznanie, jako przydatne na wydawniczym rynku dzieło, spełniają
32% rabatu
60,48
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Smart company
W przedłożonej do recenzji monografii autorzy podjęli próbę zdefiniowania roli i znaczenia przedsiębiorstw świadczących usługi w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi w budowaniu przyjaznego mieszkańcom organizmu miejskiego. [...] Zamier
28% rabatu
48,18
67,20 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo
41% rabatu
32,31
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile d
21% rabatu
43,34
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki SEO marketing. Bądź widoczny w internecie
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci! We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketin
41% rabatu
35,26
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
W ciągu dwóch pierwszych dekad XXI wieku komunikacja marketingowa realizowana przez podmioty rynkowe zyskała na znaczeniu. Stanowi ona obszar intensywnych działań praktyki gospodarczej oraz przedmiot pogłębionych dociekań naukowych. Zmienia
32% rabatu
52,12
77,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Handlowanie to gra wyd. 3
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej
41% rabatu
40,61
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Książka Nowe zasady marketingu i PR • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek” • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly” • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i
21% rabatu
63,09
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach
15% rabatu
55,13
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
41% rabatu
26,42
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi...
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko
41% rabatu
52,38
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Skuteczne zarządzanie zespołem
Samo skompletowanie zespołu nie gwarantuje sukcesów, nawet jeśli w jego członkach drzemie potężny potencjał. Często się zdarza, że mimo zapewnienia wszystkich potrzebnych zasobów nie osiągają oni zadowalających efektów. Brakuje odpowiedniej
41% rabatu
46,49
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych
Problematyka doboru próby jest jedną z najczęściej poruszanych obszarów metodycznych w badaniach marketingowych. Strategie i schematy doboru są związane z rodzajem podejmowanych badań, charakterem losowanych lub wybieranych jednostek, ich d
16% rabatu
42,08
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020
Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na z
28% rabatu
30,12
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Steve Jobs: Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością
Klucz do sukcesu to umiejętność przekonania innych do siebie. Nikt nie potrafił tak oczarować publiczności, jak Steve Jobs podczas swych legendarnych prezentacji. Ta książka pokaże wam, jak być równie skutecznym jak on. Poznaj sekrety techn
36% rabatu
35,22
54,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Wyróżnij się treścią. Internet to doceni! Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wys
40% rabatu
23,88
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów
Danuta Dziawgo - Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów. Istota-ewolucja-wyzwania
15% rabatu
28,54
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sztuka feedbacku. Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek Rozenek Jacek Santorski Aleksandra Ślifirska K
22% rabatu
53,79
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
81
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj