![]()
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i
26% rabatu
38,67 zł
52,50 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,67 zł
nowość
![]()
W dynamicznej rzeczywistości, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przestaje być ciekawostką i staje się realnym partnerem w pracy kreatywnej – powstała książka, która odpowiada na konkretne potrzeby
34% rabatu
51,78 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,23 zł
![]()
Public relations has always influenced opinion and behavior. It educates, motivates and inspires. This is the communications discipline companies and brands turn to for building and rebuilding reputation and trust.
The Smart PR Book is a c
19% rabatu
42,74 zł
53,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,74 zł
nowość
![]() Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie
Autor:
Kutnyj Przemysław
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie Opowieść, która wyniesie Twój biznes na wyższy poziom Książka, którą trzymasz w ręku, to pierwszy kompleksowy polski przewodnik po zagadnieniu storytellingu w biznesie. Do tej pory autor
38% rabatu
30,71 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,96 zł
nowość
![]() Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej
Autor:
Katarzyna Konefał
Wydawca:
Novae Res
wysyłka: 48h
Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce „Dobroczynność jako element nowoczesn
44% rabatu
16,65 zł
29,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,43 zł
nowość
![]()
Co, jeśli pewnego dnia spojrzysz wstecz i zrozumiesz, że zbyt długo czekałeś? Że marzenia o napisaniu książki, podróżach w miejsca, które zawsze chciałeś zobaczyć, czy życiu pełnym spontaniczności i twórczości, pozostały tylko w sferze plan
29% rabatu
62,87 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,87 zł
![]()
Ads from the decade that got down with digital
Post-9/11, America’s sense of invincibility was shaken. The dotcom bubble had burst, there was war with Iraq, and eco-angst was becoming mainstream, as evidenced by impressive sales of the Toy
32% rabatu
94,03 zł
139,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,86 zł
![]() How to write a marketing plan. Define your strategy, Plan effectively and reach your marketing goals wer. angielska
Autor:
John Westwood
Wydawca:
Kogan Page
wysyłka: 48h
A step-by-step guide to creating a successful marketing plan: from carrying out a marketing audit, setting objectives and devising budgets to writing, presenting and implementing the plan.
How to Write a Marketing Plan includes advice on p
32% rabatu
48,03 zł
71,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,03 zł
![]()
Copywriting w rekrutacji i employer brandingu To pierwszy podręcznik copywritingu przeznaczony specjalnie dla HR-owców W książce znajdziesz pakiet konkretnych technik, przykładów, gotowych wzorów tekstów, jak również praktycznych ćwiczeń, d
38% rabatu
41,24 zł
67,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,89 zł
nowość
![]()
Klucz do Public Relations to kompleksowy przewodnik po kluczowych zagadnieniach współczesnej komunikacji, który stanowi niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie zrozumieć, jak skutecznie zarządzać relacjami z mediami, klientami i in
44% rabatu
25,14 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,83 zł
nowość
![]()
W erze cyfrowej marketing uległ głębokim przemianom, zmieniając się pod wpływem dynamicznego rozwoju technologii, internetu i nowych modeli komunikacji. Cyfryzacja nie tylko wpłynęła na sposób, w jaki przedsiębiorstwa promują swoje produkty
32% rabatu
67,47 zł
99,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,57 zł
![]() Badania marketingowe
Autor:
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Podręcznik dla praktyków i studentów Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowaniaklientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych? Nowe wydanie „Badań ma
25% rabatu
81,37 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,91 zł
![]()
Monografia jest wyczerpującym studium problematyki marketingu bibliotecznego. Stanowi bardzo cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym dla wszystkich osób zajmujących się lub interesujących się badaniami nad zależnościami między zarządzani
14% rabatu
84,79 zł
99,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,79 zł
![]() Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?
Autor:
Dagmara Kokoszka-Lassota
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują? Czy wiesz, w czym tkwi sekret skutecznego handlowania? Masz świetny produkt. Oferujesz znakomitą usługę. Dbasz o reklamę i o jakość obsługi. A jednak czegoś Ci brak. Klientów. Jest ich za mało, by Twoj
38% rabatu
28,87 zł
46,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,22 zł
![]()
Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontr
23% rabatu
45,93 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł
![]() Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
"Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów" Wydanie II zaktualizowane i rozszerzone Wszystko, co musisz wiedzieć o narzędziach reklamowych Google Żadna z gałęzi marketingu n
38% rabatu
54,78 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,66 zł
![]()
Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedz
23% rabatu
42,09 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,09 zł
![]()
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing , fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzyli Keller i Chernev, od blisko 60 lat jest biblią menedżerów. Podstawą tego wydania jest szesnasta
41% rabatu
105,52 zł
179,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 101,05 zł
![]()
Poznaj strategie, dzięki którym Twoje treści będą angażujące i skuteczne. Zwiększ współczynniki konwersji i utrzymuj zainteresowanie klientów. Przeczytaj wyjątkową książkę, która została nagrodzona w prestiżowym konkursie Goody Business Boo
21% rabatu
66,07 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]() Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone
Autor:
Szczepański Jarek
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy To trzecie wydanie bestsellera napisanego prze
38% rabatu
48,62 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,84 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|