nowość
Okładka książki Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
33% rabatu
43,78
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Usługi hotelarskie w Groupon
Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich. Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-c
16% rabatu
83,61
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Accounting reporting and auditing
Accounting is constantly evolving as a business vernacular. In general, it spans an extensive array of topics ranging from financial statements and audits to non-financial disclosures and accounting education. The scope of topics covered by
18% rabatu
56,89
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Poster 200 Years of Art and History
This stunningly illustrated book examines the history of poster design and its relation to the arts and broader culture. The poster is a versatile marketing tool widely used from the 19th century to today for everything from political even
225,00
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczącyc
33% rabatu
33,66
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Działania marketingowe organizacji
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Prze
33% rabatu
40,40
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje – dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej ofer
33% rabatu
26,91
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Smart Consumer. Satysfakcja konsumenta...
Niniejsza monografia jest drugą pozycją wydawniczą w ramach realizowanej serii poświęconej procesom logistyki zwrotnej w Systemie Gospodarowania Odpadami Komunalnymi (SGOK) w Polsce. Prezentowane w trzytomowym cyklu rozważania obejmują pers
24% rabatu
33,71
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia
Prezentowana książka ukazuje nowatorskie spojrzenie na realizowaną funkcję kierowniczą w podmiotach ochrony zdrowia uwzględniające dynamiczne zachodzące zmiany w mikro i makro-otoczeniu. Podjęta problematyka obejmuje również analizę szeregu
21% rabatu
46,88
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Content marketing. Od strategii do efektów
Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców
39% rabatu
24,52
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Koniec globalnego kryzysu finansowego.
Opracowanie przedstawia wyniki badań w zakresie zmian, jakie nastąpiły po globalnym kryzysie finansowym w gospodarkach na różnym poziomie rozwoju. Porównanie dotyczy zależności odzwierciedlonych w poziomie synchronizacji cykli koniunkturaln
21% rabatu
30,99
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Impressive Advertising
Impressive Advertising
Wydawca: Monsa
wysyłka: 48h
Encontramos dos capítulos en el libro, “Publicidad Impresa”, que nos acerca a diferentes trabajos realizados para medios como revistas, periódicos, panfletos, folletos de buzoneo o de mailing..., en definitiva, sobre papel, y “Publicidad de
31% rabatu
72,89
104,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy
Poznaj sposoby na skuteczną kampanię SEO w Twojej firmie! Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku.
39% rabatu
30,11
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Księga Adsów Twój przewodnik po dżungli social mediów
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata... ... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinn
39% rabatu
30,11
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Intryguj
Intryguj
Autor: Sam Horn
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksy
36% rabatu
27,65
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Odlotowe pomysły
Odlotowe pomysły
Autor: Safi Bahcall
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Jak to możliwe, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała się bestsellerem polecanym przez „Wall Street Journal” i zachwalanym jako biznesowa lektura obowiązkowa przez takie sławy jak Malcolm Gladwell, Tim Ferriss cz
36% rabatu
41,83
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Przyczepne historie
Przyczepne historie
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje prze
36% rabatu
38,61
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Krótki kurs fraktalizmu
Włosi mieli faszyzm, Niemcy narodowy socjalizm, Anglosasi liberalizm, a Rosjanie komunizm. Zobacz pierwszy i jedyny polski -izm (Mesjanizm!) podrasowany i przełożony na język XXI wieku, w którym zmagania toczą się na rynkach finansowych, a
18% rabatu
23,91
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego
Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych. Publikacja: wypełnia lu
24% rabatu
68,04
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama produktów leczniczych
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo, ale zarazem bardzo praktycznie, omówiono przepisy art
21% rabatu
118,38
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
76
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj