Znakowanie prezentacja reklama żywności
Publikacja jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto zajmuje się znakowaniem, prezentacją i reklamą środków spożywczych. Komentuje przepisy podstawowego w tym zakresie aktu prawnego: rozporządzenia nr 1169/2011, zawiera także wiele odniesień do innych – krajowych i unijnych – unormowań regulujących ten obszar. Znalazły się w niej objaśnienia i interpretacje przepisów prawnych opatrzone praktycznymi przykładami, orzecznictwem sądów krajowych i europejskich, a zwłaszcza Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej, wytycznymi inspekcji kontrolnych, jak również opiniami polskiej i zagranicznej doktryny. Autorki zawodowo zajmują się doradztwem w zakresie prawa żywnościowego. Wspierają przedsiębiorców działających na rynku spożywczym, śledzą aktualne zmiany, interpretacje organów administracyjnych i praktyczne trudności przedsiębiorców dotyczące stosowania przepisów regulujących produkcję oraz dystrybucję żywności. Mają wieloletnie doświadczenie praktyczne w tym zakresie, poparte odpowiednim warsztatem naukowym.
15% rabatu
169,15
199,00 zł
Dodaj
do koszyka
WTF?: What's the Future and Why It's Up to Us
‘The man who can really make a whole industry happen.’ Eric Schmidt, Executive Chairman of Google ‘A punchy and provocative book . . . WTF? is an insightful and heartfelt plea, daring us to reimagine a better economy and society.’ Financial Times Renowned as ‘the Oracle of Silicon Valley’, Tim O’Reilly has spent three decades exploring the world-transforming power of information technology. Now, the leading thinker of the internet age turns his eye to the future – and asks the questions that will frame the next stage of the digital revolution: · Will increased automation destroy jobs or create new opportunities? · What will the company of tomorrow look like? · Is a world dominated by algorithms to be welcomed or feared? · How can we ensure that technology serves people, rather than the other way around? · How can we all become better at mapping future trends? Tim O’Reilly’s insights create an authoritative, compelling and often surprising portrait of the world we will soon inhabit, highlighting both the many pitfalls and the enormous opportunities that lie ahead. ‘Tim O’Reilly has been at the cutting edge of the internet since it went commercial.’ New York Times ‘O’Reilly’s ability to quickly identify nascent trends is unparalleled.’ Wired
13% rabatu
44,76
51,45 zł
Dodaj
do koszyka
Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych
Książka „Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych” jest refleksją teoretyczną oraz empiryczną nad zagadnieniem ambush marketingu podczas wielkich imprez sportowych. Stanowi pierwszą w literaturze polskiej próbę kompleksowego ujęcia ambush marketingu z perspektywy naukowej. Obejmuje kompendium wiedzy o istocie tego zjawiska, jego znaczeniu oraz najczęściej wykorzystywanych technikach. Autorki scharakteryzowały także kierunki badań opisanych w literaturze przedmiotu zarówno polsko-, jak i anglojęzycznej oraz przedstawiły różnorodne podejścia do klasyfikowania samych przypadków praktyk ambush marketingu. Na przykładzie czterech największych imprez sportowych udało się pokazać ewolucję zjawiska ambush marketingu i zilustrować najciekawsze praktyki z ostatnich lat (od 2010 r.). W książce zaprezentowano także wyniki badań sondażowych przeprowadzonych podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie, dotyczących rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush marketów. Publikacja polecana jest w szczególności studentom rożnych kierunków kształcenia związanych z podnoszeniem kompetencji kadr współczesnych organizacji sportowych, w tym ekonomii, zarządzania, marketingu, wychowania fizycznego i sportu. Z tej pozycji będą mogli również skorzystać organizatorzy imprez sportowych, którzy poszukują źródeł twórczej i krytycznej inspiracji do stworzenia atrakcyjnego wydarzenia, a także praktycy świadczący usługi marketingu sportowego.
15% rabatu
52,69
61,99 zł
Dodaj
do koszyka
Finanse w cyklu koniunkturalnym w Polsce
Książkę poświęcono analizie zmian sytuacji finansowej przedsiębiorstw i sektora publicznego (rządowego, samorządowego i ubezpieczeń społecznych) w odpowiedzi na wahania koniunktury gospodarczej w Polsce w latach 2001-2015. Bazując na wprowadzeniu teoretycznym do badanych w każdym z rozdziałów obszarów, autorzy ocenili zmiany sytuacji finansowej sektora przedsiębiorstw i sektora finansów publicznych, z podziałem na sektor rządowy, ubezpieczenia społeczne, sektor samorządowy. W ramach analizy uwzględniono związki (korelacje) podstawowych źródeł dochodów (przychodów) i wydatków (kosztów) ze zmianami koniunktury gospodarczej. Poza wpływem koniunktury na sytuację finansową przedsiębiorstw i sektora publicznego w publikacji zaprezentowano: - ocenę zmian kondycji finansowej sektora przedsiębiorstw na podstawie analizy wskaźnikowej, - analizę struktury i dynamiki aktywów przedsiębiorstw, źródeł finansowania, wyników finansowych oraz ich kosztowych i przychodowych determinant, - analizę zmian struktury dochodów i wydatków sektora rządowego i ich wpływu na system ubezpieczeń społecznych, - ocenę charakteru polityki fiskalnej prowadzonej przez sektor publiczny, - ocenę roli samorządu terytorialnego w systemie finansów publicznych, z uwzględnieniem porównań międzynarodowych, - analizę zmian struktury dochodów i wydatków sektora samorządowego. Treści zawarte w monografii pozwalają na ocenę funkcjonowania sektora publicznego oraz komercyjnego w Polsce w latach 2001-2015 w kontekście zmian gospodarczych i mogą być wykorzystane zarówno jako materiał analityczno-poznawczy, jak i dydaktyczny. Autorzy oddając opracowanie w ręce czytelników żywią przekonanie, że jego lektura wzbogaci ich wiedzę z zakresu ekonomii oraz finansów w gospodarce rynkowej w ujęciu teoretycznym i praktycznym.
25% rabatu
42,75
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Logo Design Love Tworzenie genialnych logotypów
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny. Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a. Zasady wyceniania projektów. Sztuka prowadzenia rozmów z klientami. Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności. Analiza kultowych projektów. Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem. Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt. Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach. Zrób logo, które stanie się kultowe! David Airey - niezależny projektant graficzny z Irlandii Północnej. Swoje umiejętności szlifował w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, po czym podjął decyzję o wyspecjalizowaniu się w projektowaniu wizerunku marki. Poświęcone projektowaniu graficznemu blogi Davida - davidairey.com, logodesignlove.com oraz identitydesigned.com - każdego miesiąca odwiedza ponad 600 tysięcy internautów. Lista klientów Davida obejmuje wiele znanych firm, takich jak Yellow Pages, Asian Development Bank, blinkbox czy BBC.
31% rabatu
39,33
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
CONTENT Elementarna cząstka marketingu
Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek. Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej. Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.
28% rabatu
35,93
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
Zbiór zawiera pięć zestawów zadań testowych oraz dziesięć zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Każdy zestaw zadań testowych zawiera 40 zadań. Testy zostały przygotowane zgodnie z podstawą programową dla zawodu technik organizacji reklamy.
13% rabatu
13,92
16,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kształtowanie cen wyd. 2
Kształtowanie cen wyd. 2
Autor: Bjrn Lundn
Wydawca: BL info
wysyłka: 48h
Jak należy kształtować ceny na swoje produkty? Lepiej robić to w oparciu o koszty, ceny konkurencji, a może o to, ile klient jest gotowy zapłacić? Jaka jest wrażliwość cenowa Twoich produktów? Warto to wiedzieć - dobrze ustalona cena to pierwszy krok do zwiększenia zysku ze sprzedaży. KSZTAŁTOWANIE CEN to książka, która traktuje o trudnej sztuce ustalania cen na oferowane produkty - towary i usługi. Właściwe kształtowanie cen jest niezmiernie ważnym, choć często pomijanym i niedocenianym czynnikiem wpływającym na zwiększenie wielkości i opłacalności sprzedaży. Nie istnieje chyba żaden inny zabieg, który miałby tak duży wpływ na wynik przedsiębiorstwa, a kosztował tak niewiele - przecież ustalenie albo zmiana ceny w praktyce nic nie kosztuje. A korzyści, jakie wiążą się z wyznaczeniem odpowiedniej ceny na produkt, są nie do przecenienia. Książka ta pomoże Ci obliczyć właściwą cenę i wybrać odpowiednią strategię cenową dla Twoich produktów.
33% rabatu
26,73
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie projektami dla początkujących.
Obyś prowadził wyłącznie nudne projekty! "Mój pierwszy własny projekt" - to brzmi ekscytująco, a niekoniecznie powinno. Każda organizacja dąży do tego, aby środowisko, w którym prowadzi się projekty, było tak przewidywalne, jak to tylko możliwe. W dążeniu do biznesowego celu chodzi bowiem o to, by dotrzymywać prognoz kosztów i terminów, w stu procentach realizować plany sprzedażowe, utrzymywać jakość na poziomie zdefiniowanym przez klienta, a zespół projektowy zachować w dobrej formie psychicznej. Nikt nie marzy o tym, by projektem rządziły chaos, presja czasu i nieznośny stres. Niestety, zbyt często tak właśnie się dzieje, szczególnie gdy pracą ludzi wyznaczonych do wykonania zadania kieruje mniej doświadczony project manager. Jeśli jest zdolny i ambitny, ma szansę ukończyć powierzone sobie zadanie, jednak przy tym sporo się namęczy on sam i podlegający mu zespół... Na szczęście można prościej, łatwiej, spokojniej, kierując się nieskomplikowanymi praktykami proponowanymi przez Marcina Żmigrodzkiego. W myśleniu projektowym kluczowe jest właściwe planowanie. Dlatego autor tego poradnika, project manager z kilkunastoletnim doświadczeniem, reprezentuje takie właśnie podejście do tematu. Prezentowaną przez siebie metodę wielokrotnie sprawdził osobiście podczas prac nad małymi i średnimi projektami - takimi, jakie zwykle powierza się debiutantom. Całość jest czytelna i prosta do przełożenia na praktykę. Drugie wydanie książki wzbogacone zostało o omówienie tematu planowania jakości metodą Kano, kontrolę projektów metodą wartości wypracowanej oraz zarządzanie portfelem projektów. W poradniku Czytelnik znajdzie także przydatne szablony najczęściej spotykanych dokumentów projektowych. Marcin Żmigrodzki - prowadzi projekty od wielu lat. Realizował je w firmach z branży informatycznej, telekomunikacyjnej, produkcyjnej, szkoleniowej i finansowej (bank). Obecnie ma własną firmę szkoleniową Octigo (www.octigo.pl). Prowadzi konsultacje i szkolenia w Polsce, Niemczech, Szwecji, Włoszech, Czechach, a nawet Maroku. Project Management Institute już kilkakrotnie przyznał szkoleniom Octigo miano najlepszych na świecie. Autor jest też kierownikiem merytorycznym studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Wyższej Szkole Bankowej. W wolnych chwilach projektuje gry szkoleniowe i rozrywkowe. Ma doktorat z zarządzania oraz certyfikaty PgMP, PMP, PMI-ACP i Six Sigma Black Belt.
31% rabatu
27,53
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
E-marketing
E-marketing
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line. Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.
32% rabatu
47,53
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. O autorze Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec, account manager w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami. Aktywny działacz IAB Polska, autor artykułów branżowych. Występuje na konferencjach i szkoleniach. Wykłada na Uczelni Łazarskiego. Założył fundację Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom, firmom i instytucjom. "Nazywam siebie cyfrowym tubylcem, a więc gościem, który żyje w symbiozie z nowymi mediami i technologiami. Staram się utrzymywać równowagę w tym cyfrowym świecie. Na co dzień zajmuję się marketingiem internetowym, szczególnie mediami społecznościowymi. Doradzam firmom i instytucjom. Regularnie prowadzę szkolenia, a także jestem konsultantem w projektach marketingowych. Jestem wykładowcą Uczelni Łazarskiego. Mam za sobą kilka lat pracy w agencji interaktywnej i współpracę z dużymi markami m.in. PKO Bankiem Polskim, Unilever, Medicover czy Maspex. Jestem autorem dwóch bestsellerów – „Twoja firma w social mediach” oraz „Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego”. Przez pięć lat prowadziłem Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Piszę, komentuję i doradzam w zakresie marketingu i komunikacji mediom, firmom i instytucjom. A poza tym jestem mężem i ojcem (bardzo polecam)" Więcej informacji o autorze dostępnych na jego stronie: http://www.cyfrowytubylec.pl/
31% rabatu
27,53
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being plus MyMarketingLab with Pearson eText, Global Edition
For courses in Consumer Behavior.This package includes MyMarketingLab (TM) Beyond Consumer Behavior: How Buying Habits Shape IdentitySolomon's Consumer Behavior: Buying, Having, and Being deepens the study of consumer behavior into an investigation of how having (or not having) certain products affects our lives. Solomon looks at how possessions influence how we feel about ourselves and each other, especially in the canon of social media and the digital age. In the Twelfth Edition, Solomon has revised and updated the content to reflect major marketing trends and changes that impact the study of consumer behavior. Since we are all consumers, many of the topics have both professional and personal relevance to students, making it easy to apply them outside of the classroom. The updated text is rich with up-to-the-minute discussions on a range of topics such as "Dadvertising," "Meerkating," and the "Digital Self" to maintain an edge in the fluid and evolving field of consumer behavior. This package includes MyMarketingLab, an online homework, tutorial, and assessment program designed to work with this text to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts. MyMarketingLab should only be purchased when required by an instructor. Please be sure you have the correct ISBN and Course ID. Instructors, contact your Pearson representative for more information.
26% rabatu
229,21
309,75 zł
Dodaj
do koszyka
Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej..w.3
Celem publikacji „CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania. Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu: - strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji; - audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy; - szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży. Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią.
25% rabatu
31,50
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Komunikacja marketingowa
Komunikacja marketingowa
Wydawca: Gab
wysyłka: 48h
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. Szczegółowo przedstawia m.in.: – istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje, – zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, – specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku, – uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, – czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, – modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, – rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny). O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej. „Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem”. Prof. dr hab. Jan W. Wiktor
24% rabatu
52,44
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: • Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? • Co to jest marketing internetowy? • Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? • Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? • Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? • Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
25% rabatu
25,50
34,00 zł
Dodaj
do koszyka
Moje przygody z marketingiem
Philip Kotler to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej, które są wykorzystywane w codziennej pracy przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. Nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie. Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę. Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa. Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia. Philip Kotler
35% rabatu
26,07
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Jak wygrać wybory samorządowe 2018?
Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzymać, a nowi kandydaci ją przejąć. Już dziś widać, że zarówno jedni, jak i drudzy, są niezwykle zdeterminowani. Do obsadzenia jest blisko 50 tys. miejsc w radach: gmin, miast, powiatów i sejmikach wojewódzkich, a także niemal 2,5 tys. stanowisk: wójtów, burmistrzów i prezydentów. W 2014 roku o mandat radnego lub samorządowego lidera ubiegało się ponad 200 tys. kandydatów. Jak więc efektywnie komunikować się z 30 mln wyborców? Czy tradycyjne metody promocji tj. ulotki, billboardy i plakaty są jeszcze skuteczne? Czy warto reklamować komitet i kandydata w lokalnej i regionalnej prasie? A może lepiej stworzyć własną gazetę wyborczą? Czy choćby na co zwrócić uwagę przygotowując program wyborczy? Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów z zakresu marketingu terytorialnego i personal brandingu, przekonuje, że o wyniku najbliższych wyborów samorządowych zadecydują przede wszystkim działania realizowane w mediach społecznościowych, a zwłaszcza na Facebooku i Twitterze (ten mikroblogowy serwis odegra istotną rolę tylko w przypadku największych miast). Zresztą, choć oficjalnie kampania jeszcze nie wystartowała, to w mediach społecznościowych walka o władzę w samorządach trwa już przynajmniej od kilku miesięcy. „Jak wygrać wybory samorządowe 2018?” to praktyczny poradnik w formie 61 najczęściej zadawanych przez kandydatów pytań i odpowiedzi. Kandydaci dowiedzą się z niego, które narzędzia i w jakich sytuacjach stosować oraz jak się komunikować z poszczególnymi grupami wyborców.
30% rabatu
27,23
38,90 zł
Dodaj
do koszyka
Badania jakościowe - metody i zastosowania w.II
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i szybko dostępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola „dobrej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe, ale również przez małe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania. Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans pomiędzy tym, co klienci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania. Zastosowanie metodologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do „wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc niezbędne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych. Metody jakościowe umożliwiają „wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie jego nieświadomych schematów postępowania oraz zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji. „Autorki, decydując się na przyjęcie pragmatycznego podejścia do problematyki jakościowych badań marketingowych, stworzyły spójną pracę o charakterze podręcznika, ukazującą zagadnienia skomplikowane w sposób przejrzysty i prosty. Są to z pewnością walory recenzowanego opracowania. (...) Do atutów pracy należą prezentowane w niej liczne przykłady pochodzące z praktyki gospodarczej, zwłaszcza z własnych doświadczeń Autorek, za­angażowanych w wiele przedsięwzięć projektowych dedykowanych przedsiębiorcom. (...) Praca stanowi interesującą propozycję wydawniczą, która może wejść do kanonu lektur obowiązkowych dla młodych badaczy, przedsiębiorców zainteresowanych tematem jakościowych badań marketingowych i studentów kierunków ekonomicznych". Z recenzji prof. UG dr hab. Anny Marii Nikodemskiej-Wołowik
25% rabatu
41,25
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Tożsamość wizualna polskich województw, miast i powiatów
Autorzy opracowania zapragnęli sprawdzić, czy równie sprawnie, jak odczytujemy obrazy, potrafimy je tworzyć, zawierając w nich komunikaty na temat tożsamości różnych miejsc w naszym kraju. Wytyczyli pięć celów publikacji, w większości praktycznych. Po pierwsze, dokonali pełnej kwerendy – od szczebla wojewódzkiego do szczebla powiatowego – znaków promocyjnych (logo) opracowanych i stosowanych przez jednostki samorządu terytorialnego w Polsce. Po drugie, wzmocnili teorię tożsamości wizualnej badaniami empirycznymi. Po trzecie, dali szansę projektantom na ogląd dotychczasowych dokonań w tej dziedzinie. Postawili sobie również ambitny cel edukacyjny, w większości sprowadzający się do nauki – jak tego NIE robić. Na koniec wskazali możliwość dalszych badań w tej dziedzinie, stawiając pytanie, jakie są mentalne i socjologiczne przyczyny obecnego stanu rzeczy. Mnie osobiście jako grafika i wykładowcę przedmiotów związanych z omawianym tematem szczególnie cieszą te praktyczne założenia i muszę przyznać, że materiał, który autorzy dają nam do dyspozycji, jest wyjątkowy i obszerny. Jak dotąd nie pojawił się jeszcze na polskim rynku literatury przedmiotu ani jeden taki zbiór. Dr hab. prof. ASP w Katowicach Katarzyna Gawrych-Olender Zaletą omawianej publikacji jest wypełnienie istniejącej na polskim rynku wydawniczym luki dotyczącej badań marketingiem terytorialnym. Co prawda istnieje wiele ciekawych opracowań prezentujących ramy teoretyczne tego wycinka marketingu (i są one zazwyczaj bogate w studia przypadków), brakuje jednak na naszym rynku prób całościowej analizy pewnego wycinka marketingu terytorialnego. To już nie studium przypadku, ale całościowe badanie sygnatur używanych na szczeblu miasta, powiatu i województwa. Podjęcie takiego wysiłku powoduje, że dzięki niniejszej książce znacznie wzbogacona zostanie refleksja nad marketingiem terytorialnym. Już nie pokazywanie poszczególnych przypadków, ale niezwykle ambitnie zakrojona analiza odnosząca się do wszystkich wariantów wykorzystania sygnatur na trzech poziomach JST. Dzięki wysiłkowi pary katowickich autorów pojawia się ważna i potrzebna pozycja wprowadzająca nową jakość do polskich analiz marketingu terytorialnego. Dodać należy, że pozycja ze wszech miar udana. Dr hab. prof. UŚ Tomasz Nawrocki
18% rabatu
53,79
65,60 zł
Dodaj
do koszyka
Po co jest PR?
Po co jest PR?
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: 48h
Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji. Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców. Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki. Książka pokazuje, jak: • przygotować się do współpracy z agencją PR; • zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności; • rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR; • z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej; • wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations; • budować i chronić reputację dzięki public relations; • dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.
33% rabatu
22,78
34,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka