Opakowanie Psychologia poznawcza w praktyce
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomic
18% rabatu
48,65
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
W książce omówiono wyzwania związane z przekazywaniem na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie. Trudność podjętej pr
28% rabatu
55,79
77,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska
Kamil Glinka - Polityka miejska w marketingu prezydentów największych miast Dolnego Śląska
21% rabatu
33,37
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing Międzynarodowy (wyd. 2009)
W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak: istota marketingu między
33% rabatu
40,40
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing
Marketing
Autor: Philip Kotler
Wydawca: Rebis
wysyłka: 24h
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą
38% rabatu
74,32
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Plan marketingowy. Praktyczny przewodnik
Opracowanie to przeznaczone jest dla fachowców w dziedzinie sprzedaży i marketingu. Jest to praktyczny przewodnik, umożliwiający zrozumienie podstaw planowania marketingowego i przygotowujący do samodzielnego opracowania planów.
28% rabatu
9,41
12,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kompendium zarządzania szkoleniami
"Praktyczny przewodnik ""krok po kroku"" po planowaniu i realizacji projektów szkoleniowych, zawierający narzędzia i komentarz wdrożeniowy. Polityka szkoleniowa wielu organizacji nadal jest nastawiona na sprawną realizację szkoleń, tymczase
33% rabatu
35,41
52,50 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Efekt piaskownicy
Przetrwają najlepiej skomunikowani Jak budować kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania? Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami? Jak dogadać się z pokoleniami, które wchodzą na rynek
33% rabatu
26,91
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Mapy drogowe produktu nowe podejście.
Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - łatwo staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z naj
33% rabatu
45,19
67,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych
W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwolił
21% rabatu
34,08
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kapitał klienta w środowisku wirtualnym
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
28% rabatu
47,09
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Strategie budowania marki i rozwoju handlu
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydz
33% rabatu
40,40
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Transformacja cyfrowa
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość go
18% rabatu
65,14
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Content is the king! Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie si
33% rabatu
26,91
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Goude: The Chanel Sketchbooks
Goude: The Chanel Sketchbooks
16% rabatu
143,56
170,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Plan marketingowy na jednej stronie Nowi klienci większe dochody i firma jedna na milion!
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosn
33% rabatu
33,05
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ucieczka z pułapki budowania Efektywne zarządzanie produktem
Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa często tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje produkt
33% rabatu
33,05
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing doświadczeń
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie s
28% rabatu
43,47
60,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich reje­strowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interp
28% rabatu
50,72
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Mity marketingowe
Mity marketingowe
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: 48h
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które rob
26% rabatu
51,37
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
75
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka