Okładka książki Marketing w działalności bibliotecznej
Monografia jest wyczerpującym studium problematyki marketingu bibliotecznego. Stanowi bardzo cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym dla wszystkich osób zajmujących się lub interesujących się badaniami nad zależnościami między zarządzani
14% rabatu
84,79
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,79
Okładka książki Multi Level Marketing
Geneza Multi Level Marketingu (MLM) sięga XIX wieku. W praktyce biznesowej mylony jest z marketingiem bezpośrednim, franczyzą, sprzedażą bezpośrednią lub networkingiem. Często przywołuje też skojarzenie z piramidą finansową. W rzeczywistośc
26% rabatu
36,90
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,77
nowość
Okładka książki Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów
"Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów" Wydanie II zaktualizowane i rozszerzone Wszystko, co musisz wiedzieć o narzędziach reklamowych Google Żadna z gałęzi marketingu n
40% rabatu
53,57
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,78
nowość
Okładka książki Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedz
23% rabatu
42,09
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,53
Okładka książki Marketing
Marketing
Autor: Philip Kotler
Wydawca: Rebis
wysyłka: 48h
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing , fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzyli Keller i Chernev, od blisko 60 lat jest biblią menedżerów. Podstawą tego wydania jest szesnasta
41% rabatu
105,52
179,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 105,52
Okładka książki Wpływowy content marketing
Poznaj strategie, dzięki którym Twoje treści będą angażujące i skuteczne. Zwiększ współczynniki konwersji i utrzymuj zainteresowanie klientów. Przeczytaj wyjątkową książkę, która została nagrodzona w prestiżowym konkursie Goody Business Boo
19% rabatu
67,75
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,39
Okładka książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy To trzecie wydanie bestsellera napisanego prze
40% rabatu
47,55
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,55
Okładka książki Marketing doświadczeń.
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie s
33% rabatu
57,28
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,28
Okładka książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla...
Marketing kwantowy Marketing przyszłości dla k
36% rabatu
44,55
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,93
Okładka książki Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych
Dr Małgorzata Smolska - adiunkt w Katedrze Organizacji i Zarządzania w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Licencjonowany trener narzędzi psychometrycznych: ILM72 oraz MTQ48, coach ACSTH, certyfikowany kierownik projektu: PR
33% rabatu
53,91
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,91
Okładka książki Kulisy Sukcesu wystąpień publicznych
Przemawiaj bez strachu Stanąć przed ludźmi po to, by do nich mówić - oto sytuacja, której obawiają się aż trzy czwarte z nas. Glassofobia, bo tak się nazywa lęk przed wystąpieniami publicznymi, zdarza się więc bardzo często i potrafi mocno
40% rabatu
29,50
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,75
Okładka książki Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego
23% rabatu
53,57
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,57
Okładka książki Projektanci emocji. O budowaniu marki..
Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażyst
37% rabatu
37,58
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,38
Okładka książki Opakowania, czyli perfumowanie śledzia
Co oznaczała tajemnicza „jedynka” na pudełkach? Kto wymyślił sklep samoobsługowy i jak pojawienie się supersamów w Polsce wpłynęło na wygląd opakowań? Kto zbierał papierki po cukierkach, opakowania po czekoladach albo ustawiał na meblościan
42% rabatu
51,74
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,74
Okładka książki Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z
32% rabatu
47,22
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,22
Okładka książki Mentalna gra na giełdzie
Mentalna gra na giełdzie
Autor: Jared Tendler
Wydawca: Linia
wysyłka: 48h
Rozwiąż problemy z chciwością, strachem, gniewem, wiarą w siebie i dyscypliną. Gra mentalna na giełdzie Jareda Tendlera to zbiór praktycznych narzędzi dla inwestorów na rynkach akcji, kryptowalut i forex. Gra mentalna na giełdzie autorstwa
40% rabatu
66,33
110,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,33
Okładka książki Storytrening, czyli sztuka snucia inspirujących opowieści w biznesie i poza nim
Opowieści towarzyszą nam od niemalże początków życia społecznego. Każdego dnia coś opowiadamy i doświadczamy opowieści innych ludzi. Z książki dowiesz się jak opowiadać, aby zachęcić odbiorcę do refleksji i działania. Storytrening to przede
27% rabatu
36,32
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,31
Okładka książki Kompendium wiedzy o targach i wystawach
Książka pierwsza taka na polskim rynku wydawniczym ujmuje kompleksowo aktualną wiedzę o targach i wystawach. Na publikację składa się ponad 500 haseł kluczowych dla zrozumienia istoty współczesnych wydarzeń wystawienniczych, skutecznego ich
38% rabatu
68,04
109,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,04
Okładka książki Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku
Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku Po co właściwie istnieje Twoja firma? Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuj
40% rabatu
35,51
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,60
Okładka książki Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier..
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do p
38% rabatu
30,71
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,27
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
87
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj