W monografii Marketing miejsc miejsce, placemaking i tożsamość przestrzeni publicznych skoncentrowano się na analizie współczesnych koncepcji zarządzania przestrzenią publiczną i marketingu miejsc w kontekście kreowania tożsamości oraz atra
                             
                        28% rabatu 
                            53,84 zł 
                            75,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,84 zł 
                    nowość 
                                                                        
                     
                        Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Figiel Adam
                                                Ewa Kozień
                                                Bober Tomasz
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                edu-Libri
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                Znaczenie wizerunku instytucji, a w szczególności korporacji, dla jej funkcjonowania i rozwoju, jest w dobie mediów społecznościowych nie do przecenienia. Spojrzenie na to zagadnienie z punktu widzenia szerszego kontekstu funkcjonowania gos
                             
                        48% rabatu 
                            41,60 zł 
                            80,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,42 zł 
                    nowość 
                                                                        
                     
                        Strategia influencer marketingu 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Glenister Gordon
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wydawnictwo Naukowe PWN
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                Influencerzy zmieniają zasady gry. To oni kształtują trendy, wywołują viralowe szaleństwa i sprawiają, że produkty sprzedają się w minutę. Ale za każdym udanym filmem na TikToku, postem na Instagramie czy kampanią na YouTube stoi dobrze prz
                             
                        19% rabatu 
                            79,98 zł 
                            99,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,93 zł 
                    nowość 
                                                                        
                     
                        Marka Pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Gustowski Wojciech
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Zaczytani
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                Kim jest pisarz we współczesnym świecie? Twórcą, artystą, autorytetem? A może marką, którą należy świadomie kreować i zarządzać nią jak produktem? Wojciech Gustowski podejmuje pionierską próbę naukowego zdefiniowania fenomenu marki pisarza 
                             
                        42% rabatu 
                            69,37 zł 
                            119,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,58 zł 
                     
                        
                                Sektor bankowy w Polsce dynamicznie się zmienia pod wpływem globalizacji, liberalizacji, rozwoju technologii i rosnących oczekiwań klientów, dlatego banki muszą nie tylko oferować atrakcyjne produkty, ale też budować silne i rozpoznawalne m
                             
                        32% rabatu 
                            60,78 zł 
                            90,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,78 zł 
                     
                        Psychologia nowoczesnej sprzedaży. Poznaj sekrety umysłu klienta 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Andrzej Niemczyk
                                                Dub Tomasz
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                One Press
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                Wszystko, co musi wiedzieć współczesny handlowiec Jeśli Twoim zawodowym powołaniem jest regularny kontakt z klientem, oferowanie mu towarów lub usług oraz finalizowanie transakcji, z pewnością masz za sobą niejedno zawodowe szkolenie i całk
                             
                        38% rabatu 
                            42,57 zł 
                            69,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,12 zł 
                     
                        Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Dąbrowski Marcin
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                ONEPRESS
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu Klient jest najważniejszy! Wszyscy znamy to powiedzenie. Wyświechtany slogan, z którym każdy wielokrotnie się spotykał. Czy prawdziwy? Jak najbardziej
                             
                        38% rabatu 
                            36,40 zł 
                            59,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,45 zł 
                     
                        
                                To wyjątkowa publikacja, która prezentuje dorobek dydaktyczny jednego z najważniejszych polskich projektantów, prof. Romana Duszka. To nie tylko zbiór ponad trzydziestu zadań projektowych realizowanych na uczelniach w Polsce i USA, ale prze
                             
                        19% rabatu 
                            79,98 zł 
                            99,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,03 zł 
                     
                        
                                Dlaczego płaczemy na filmach, których zakończenie znamy na pamięć? Dlaczego jedne reklamy przykuwają nas do ekranu, a inne przewijamy bez wahania? Dlaczego niektóre chwile zostają z nami na lata, choć większość ulatuje w niepamięć? Paul J. 
                             
                        19% rabatu 
                            55,75 zł 
                            69,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,30 zł 
                     
                        
                                Czy wiesz, dlaczego influencer marketing stał się jedną z najpotężniejszych sił w gospodarce XXI wieku? Co sprawia, że posty influencerów zmieniają zachowania zakupowe i wywołują dyskusje w mediach? Jak budować zaufanie i społeczność w świe
                             
                        19% rabatu 
                            79,98 zł 
                            99,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,03 zł 
                     
                        
                                Czy tiktokerzy potrzebują copywritingu? Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zaran
                             
                        38% rabatu 
                            42,57 zł 
                            69,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,12 zł 
                     
                        Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewają 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Guidara Will
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                One Press
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewają Bestseller New York Timesa! To był eksperyment, który zmienił wszystko. Will Guidara wprowadził pewne zmiany w przeciętnej nowojorskiej brasserie. Wkrótce Eleven
                             
                        38% rabatu 
                            36,95 zł 
                            59,90 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,96 zł 
                     
                        Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Cole Nussbaumer Knaflic
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                OnePress / Helion
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów Rozwój technologiczny nie tylko zwiększył ilość i dostępność danych, ale również zaowocował wszechobecnością narzędzi do ich obróbki i prezentacji. W zasadzie każdy może
                             
                        38% rabatu 
                            54,90 zł 
                            89,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,45 zł 
                     
                        
                                Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i
                             
                        26% rabatu 
                            38,74 zł 
                            52,50 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,74 zł 
                     
                        
                                W dynamicznej rzeczywistości, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przestaje być ciekawostką i staje się realnym partnerem w pracy kreatywnej – powstała książka, która odpowiada na konkretne potrzeby
                             
                        34% rabatu 
                            51,90 zł 
                            79,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,90 zł 
                     
                        
                                Public relations has always influenced opinion and behavior. It educates, motivates and inspires. This is the communications discipline companies and brands turn to for building and rebuilding reputation and trust.
The Smart PR Book is a c
                             
                        19% rabatu 
                            42,82 zł 
                            53,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,82 zł 
                     
                        Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Barbara Pajchert
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Petrus
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                Autorka wpisuje się w nurt ważnych refleksji i dyskusji nad działaniami, które mogą wspierać rozwój komunikacji video w przestrzeni mediów społecznościowych, a także jest to niezwykle ważna lektura dla samych twórców form video oraz badaczy
                             
                        42% rabatu 
                            54,65 zł 
                            95,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,19 zł 
                     
                        Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Kutnyj Przemysław
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                ONEPRESS
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie Opowieść, która wyniesie Twój biznes na wyższy poziom Książka, którą trzymasz w ręku, to pierwszy kompleksowy polski przewodnik po zagadnieniu storytellingu w biznesie. Do tej pory autor
                             
                        38% rabatu 
                            30,78 zł 
                            49,90 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,29 zł 
                     
                        Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Katarzyna Konefał
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Novae Res
                                    
                                 
                            wysyłka: 48h 
                        
                                Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce „Dobroczynność jako element nowoczesn
                             
                        44% rabatu 
                            16,70 zł 
                            29,99 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,70 zł 
                     
                        
                                Co, jeśli pewnego dnia spojrzysz wstecz i zrozumiesz, że zbyt długo czekałeś? Że marzenia o napisaniu książki, podróżach w miejsca, które zawsze chciałeś zobaczyć, czy życiu pełnym spontaniczności i twórczości, pozostały tylko w sferze plan
                             
                        29% rabatu 
                            62,99 zł 
                            89,00 zł 
                        
                                        Dodaj 
                            do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,55 zł 
                    
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
             
        
        Idź do strony:
            
     
 
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
                    
                         |