Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla...
Autor:
Raja Rajamannar
Wydawca:
LITERANOVA
wysyłka: 48h
Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn Forbes z
33% rabatu
46,80 zł
70,00 zł
Dodaj
do koszyka nowość
Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych
Autor:
Smolska Małgorzata
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
Dr Małgorzata Smolska - adiunkt w Katedrze Organizacji i Zarządzania w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Licencjonowany trener narzędzi psychometrycznych: ILM72 oraz MTQ48, coach ACSTH, certyfikowany kierownik projektu: PR
33% rabatu
53,75 zł
80,00 zł
Dodaj
do koszyka nowość
Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażyst
39% rabatu
36,81 zł
59,99 zł
Dodaj
do koszyka nowość
Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
Autor:
Anna Rychwalska
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z
37% rabatu
44,14 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Rozwiąż problemy z chciwością, strachem, gniewem, wiarą w siebie i dyscypliną. Gra mentalna na giełdzie Jareda Tendlera to zbiór praktycznych narzędzi dla inwestorów na rynkach akcji, kryptowalut i forex. Gra mentalna na giełdzie autorstwa
40% rabatu
66,11 zł
110,00 zł
Dodaj
do koszyka nowość
Kompendium wiedzy o targach i wystawach
Autor:
Marcin Gębarowski
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Książka pierwsza taka na polskim rynku wydawniczym ujmuje kompleksowo aktualną wiedzę o targach i wystawach. Na publikację składa się ponad 500 haseł kluczowych dla zrozumienia istoty współczesnych wydarzeń wystawienniczych, skutecznego ich
42% rabatu
63,63 zł
109,90 zł
Dodaj
do koszyka Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku
Autor:
Anna Ledwoń
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku Po co właściwie istnieje Twoja firma? Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuj
44% rabatu
33,25 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka 9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
Autor:
Michał Szermelek
Wydawca:
One Press
wysyłka: 24h
9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business
44% rabatu
33,25 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier..
Autor:
Paweł Tkaczyk
Wydawca:
OnePress / Helion
wysyłka: 48h
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do p
44% rabatu
28,12 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Autor:
Andrzejczyk Adrian
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i o
44% rabatu
38,88 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę
Autor:
Jarosław Szczepański
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę Budowanie marki. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy pos
44% rabatu
33,25 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Bigger results with less marketing. You keep being told to do more marketing--more complex, more aggressive, and more expensive marketing. Chasing the latest bright, shiny object is exhausting. Increased efforts keep leading to disappointme
20% rabatu
98,95 zł
123,00 zł
Dodaj
do koszyka
Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źr
33% rabatu
44,35 zł
66,00 zł
Dodaj
do koszyka Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
Autor:
Przybysz-Polakowska Kinga
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 24h
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe Człowiek - jak flaming - należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamię
44% rabatu
38,88 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego wyd. 3
Autor:
.Żukowski Marcin
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś naz
44% rabatu
30,94 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Umiejętnie zwizualizowana informacja to klucz do tego, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Najważniejszym zadaniem jest zdefiniowanie odbiorców i celów oraz wybranie właściwego wykresu do jasnego przekazu wiadomości. W tej bestsellerow
28% rabatu
144,18 zł
199,00 zł
Dodaj
do koszyka
woja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zagląd
44% rabatu
33,25 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu w
29% rabatu
84,80 zł
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A
44% rabatu
33,25 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka Projektowanie komunikacji, czyli communication...
Autor:
red. Kamil Olendra
Wydawca:
Libron
wysyłka: 48h
W publikacji tej nie chodzi więc o to, by prezentować nasze najnowsze badania, ale o to, by pokazać, czym jest projektowanie komunikacji i jak wielu aspektów życia dotyczy. Wszak komunikacja jest wszędzie. Komunikacja komunikuje. Fragment W
29% rabatu
34,86 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|