Okładka książki Negocjacje z potworami
Negocjacje z potworami
Autor: Ryzow Igor
Wydawca: SQN
wysyłka: 48h
Ty kontra ON. Twój szef, przedstawiciel banku, w którym starasz się o duży kredyt, dealer samochodowy, ważny inwestor. Każdy z nas stanął kiedyś do negocjacji z jakimś "potworem" - osobą o większym doświadczeniu, autorytecie i z większymi m
36% rabatu
28,73
44,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Pierwsze skrzypce. Sprzedawaj podczas prezentacji wyd. 2023
To nie jest książka o prezentacji. To jest książka o prezentacji sprzedażowej. Przed Tobą spotkanie z klientami na targach, meetingach branżowych, webinarach. Okazji do prezentacji jest wiele. Czy jesteś na to gotowy? Szef powiedział wyraźn
22% rabatu
38,20
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać
22% rabatu
46,69
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Public Relations
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została
22% rabatu
69,83
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych
Marzy Ci się top 10 wyników wyszukiwania? Wskakuj! Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbio
40% rabatu
41,30
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego wyd. 2 wznowienie
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do le
32% rabatu
50,76
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki B2B E-commerce
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u
22% rabatu
54,14
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten por
40% rabatu
35,86
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w
26% rabatu
34,40
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Informacje pożądane
Informacje pożądane
Autor: Tomasz Kuzak
Wydawca: Złote myśli
wysyłka: 48h
Wieloletnie obserwacje relacji naziemnego biznesu z przemysłem internetowym pozwoliły autorowi postawić tezę, że jak do tej pory owoce tej współpracy udało się zaobserwować tylko w wąskim wycinku gospodarki jakim jest sprzedaż dóbr wirtualn
28% rabatu
42,91
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Controlling działań marketingowych
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynko
27% rabatu
36,65
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne m
36% rabatu
57,13
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wprowadzenie do Salesforce w.2
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych info
39% rabatu
60,15
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Finanse przedsiębiorstw - przykłady, zadania...
W książce "Finanse przedsiębiorstw" Autorzy wskazują, w jaki sposób: - przeprowadzić analizę progów rentowności - zarządzać zapasami, rozrachunkami i gotówką - określić wartość pieniądza w czasie - analizować koszt kapitału własnego i obceg
32% rabatu
48,07
71,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta wyd. 2
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko poz
40% rabatu
59,25
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing i analityka biznesowa dla początkujących
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i n
40% rabatu
34,11
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Przemysł szczęścia. Jak politycy i biznesmeni sprzedali nam well-being
Fascynująca, napisana popularyzatorskim językiem książka Williama Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu - przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. To, co dla filozofów było pr
45% rabatu
24,96
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Biblia copywritingu wyd. 2
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywri
40% rabatu
29,86
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ogilvy on Advertising
Ogilvy on Advertising
Autor: David Ogilvy
Wydawca: Welbeck
wysyłka: 48h
David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate.
19% rabatu
72,05
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing usług zdrowotnych
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżni
32% rabatu
55,51
82,01 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
85
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj