Okładka książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla...
Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn Forbes z
33% rabatu
46,80
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych
Dr Małgorzata Smolska - adiunkt w Katedrze Organizacji i Zarządzania w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Licencjonowany trener narzędzi psychometrycznych: ILM72 oraz MTQ48, coach ACSTH, certyfikowany kierownik projektu: PR
33% rabatu
53,75
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Projektanci emocji. O budowaniu marki..
Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażyst
39% rabatu
36,81
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z
37% rabatu
44,14
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Mentalna gra na giełdzie
Mentalna gra na giełdzie
Autor: Jared Tendler
Wydawca: Linia
wysyłka: 24h
Rozwiąż problemy z chciwością, strachem, gniewem, wiarą w siebie i dyscypliną. Gra mentalna na giełdzie Jareda Tendlera to zbiór praktycznych narzędzi dla inwestorów na rynkach akcji, kryptowalut i forex. Gra mentalna na giełdzie autorstwa
40% rabatu
66,11
110,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Kompendium wiedzy o targach i wystawach
Książka pierwsza taka na polskim rynku wydawniczym ujmuje kompleksowo aktualną wiedzę o targach i wystawach. Na publikację składa się ponad 500 haseł kluczowych dla zrozumienia istoty współczesnych wydarzeń wystawienniczych, skutecznego ich
42% rabatu
63,63
109,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku
Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku Po co właściwie istnieje Twoja firma? Pochodzący z języka angielskiego termin brand purpose na polski tłumaczy się czasem niedosłownie tak: słuszna sprawa. Autorka książki definiuj
44% rabatu
33,25
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki 9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business Jeżeli Twoja firma sprzedaje produkty, usługi lub rozwiązania innym firmom, to znaczy, że działasz na rynku business-to-business
44% rabatu
33,25
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier..
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do p
44% rabatu
28,12
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i o
44% rabatu
38,88
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę
Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę Budowanie marki. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy pos
44% rabatu
33,25
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Lean Marketing
Lean Marketing
Autor: Dib Allan
Wydawca: Page Two
wysyłka: 48h
Bigger results with less marketing. You keep being told to do more marketing--more complex, more aggressive, and more expensive marketing. Chasing the latest bright, shiny object is exhausting. Increased efforts keep leading to disappointme
20% rabatu
98,95
123,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia w.2
Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źr
33% rabatu
44,35
66,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Eventy. Jak organizować niezapomniane wydarzenia firmowe
Organizuj niezapomniane, skuteczne wydarzenia wewnątrzfirmowe Człowiek - jak flaming - należy do istot stadnych. Chętnie szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie wyjątkowe chwile, do których potem będziemy wracać pamię
44% rabatu
38,88
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego wyd. 3
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś naz
44% rabatu
30,94
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Lepsze wizualizacja danych
Umiejętnie zwizualizowana informacja to klucz do tego, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Najważniejszym zadaniem jest zdefiniowanie odbiorców i celów oraz wybranie właściwego wykresu do jasnego przekazu wiadomości. W tej bestsellerow
28% rabatu
144,18
199,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Twoja firma w social mediach
woja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zagląd
44% rabatu
33,25
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Spin Selling
Spin Selling
Autor: Rackham Neil
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu w
29% rabatu
84,80
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A
44% rabatu
33,25
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Projektowanie komunikacji, czyli communication...
W publikacji tej nie chodzi więc o to, by prezentować nasze najnowsze badania, ale o to, by pokazać, czym jest projektowanie komunikacji i jak wielu aspektów życia dotyczy. Wszak komunikacja jest wszędzie. Komunikacja komunikuje. Fragment W
29% rabatu
34,86
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
86
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj