Okładka książki Marketing produktu politycznego
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i
26% rabatu
38,67
52,50 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,67
nowość
Okładka książki Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT
W dynamicznej rzeczywistości, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przestaje być ciekawostką i staje się realnym partnerem w pracy kreatywnej – powstała książka, która odpowiada na konkretne potrzeby
34% rabatu
51,78
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,23
Okładka książki The Smart PR Book
The Smart PR Book
Autor: Stahl Sandra
Wydawca: LID Publishing
wysyłka: 48h
Public relations has always influenced opinion and behavior. It educates, motivates and inspires. This is the communications discipline companies and brands turn to for building and rebuilding reputation and trust. The Smart PR Book is a c
19% rabatu
42,74
53,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,74
nowość
Okładka książki Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie
Storytelling, czyli jak opowiadać historie w biznesie Opowieść, która wyniesie Twój biznes na wyższy poziom Książka, którą trzymasz w ręku, to pierwszy kompleksowy polski przewodnik po zagadnieniu storytellingu w biznesie. Do tej pory autor
38% rabatu
30,71
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,96
nowość
Okładka książki Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej
Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce „Dobroczynność jako element nowoczesn
44% rabatu
16,65
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,43
nowość
Okładka książki Gdzie jest twoja nisza?
Co, jeśli pewnego dnia spojrzysz wstecz i zrozumiesz, że zbyt długo czekałeś? Że marzenia o napisaniu książki, podróżach w miejsca, które zawsze chciałeś zobaczyć, czy życiu pełnym spontaniczności i twórczości, pozostały tylko w sferze plan
29% rabatu
62,87
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,87
Okładka książki All-American Ads of the 2000s wer. angielska
Ads from the decade that got down with digital Post-9/11, America’s sense of invincibility was shaken. The dotcom bubble had burst, there was war with Iraq, and eco-angst was becoming mainstream, as evidenced by impressive sales of the Toy
32% rabatu
94,03
139,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,86
Okładka książki How to write a marketing plan. Define your strategy, Plan effectively and reach your marketing goals wer. angielska
A step-by-step guide to creating a successful marketing plan: from carrying out a marketing audit, setting objectives and devising budgets to writing, presenting and implementing the plan. How to Write a Marketing Plan includes advice on p
32% rabatu
48,03
71,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,03
Okładka książki Copywriting w rekrutacji i employer brandingu
Copywriting w rekrutacji i employer brandingu To pierwszy podręcznik copywritingu przeznaczony specjalnie dla HR-owców W książce znajdziesz pakiet konkretnych technik, przykładów, gotowych wzorów tekstów, jak również praktycznych ćwiczeń, d
38% rabatu
41,24
67,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,89
nowość
Okładka książki Klucz do public relations
Klucz do Public Relations to kompleksowy przewodnik po kluczowych zagadnieniach współczesnej komunikacji, który stanowi niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie zrozumieć, jak skutecznie zarządzać relacjami z mediami, klientami i in
44% rabatu
25,14
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,83
nowość
Okładka książki Cyfrowy marketing
W erze cyfrowej marketing uległ głębokim przemianom, zmieniając się pod wpływem dynamicznego rozwoju technologii, internetu i nowych modeli komunikacji. Cyfryzacja nie tylko wpłynęła na sposób, w jaki przedsiębiorstwa promują swoje produkty
32% rabatu
67,47
99,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,57
Okładka książki Badania marketingowe
Podręcznik dla praktyków i studentów Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowaniaklientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych? Nowe wydanie „Badań ma
25% rabatu
81,37
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,91
Okładka książki Marketing w działalności bibliotecznej
Monografia jest wyczerpującym studium problematyki marketingu bibliotecznego. Stanowi bardzo cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym dla wszystkich osób zajmujących się lub interesujących się badaniami nad zależnościami między zarządzani
14% rabatu
84,79
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,79
Okładka książki Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?
Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują? Czy wiesz, w czym tkwi sekret skutecznego handlowania? Masz świetny produkt. Oferujesz znakomitą usługę. Dbasz o reklamę i o jakość obsługi. A jednak czegoś Ci brak. Klientów. Jest ich za mało, by Twoj
38% rabatu
28,87
46,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,22
Okładka książki Marketing to proste
Marketing to proste
Autor: Donald Miller
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Plan marketingowy • Lejek sprzedażowy • Kampanie reklamowe • Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontr
23% rabatu
45,93
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33
Okładka książki Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów
"Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów" Wydanie II zaktualizowane i rozszerzone Wszystko, co musisz wiedzieć o narzędziach reklamowych Google Żadna z gałęzi marketingu n
38% rabatu
54,78
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,66
Okładka książki Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedz
23% rabatu
42,09
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,09
Okładka książki Marketing
Marketing
Autor: Philip Kotler
Wydawca: Rebis
wysyłka: 48h
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing , fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzyli Keller i Chernev, od blisko 60 lat jest biblią menedżerów. Podstawą tego wydania jest szesnasta
41% rabatu
105,52
179,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 101,05
Okładka książki Wpływowy content marketing
Poznaj strategie, dzięki którym Twoje treści będą angażujące i skuteczne. Zwiększ współczynniki konwersji i utrzymuj zainteresowanie klientów. Przeczytaj wyjątkową książkę, która została nagrodzona w prestiżowym konkursie Goody Business Boo
21% rabatu
66,07
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75
Okładka książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy To trzecie wydanie bestsellera napisanego prze
38% rabatu
48,62
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,84
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj