nowość
Okładka książki Reklama w Internecie. Bądź spokojny o swój biznes w sieci
Inspiracją do napisania książki były powtarzające się pytania przedsiębiorców, którzy trafiali do mnie na konsultacje. Okazało się, że wielu z nich płaci agencjom marketingowym za działania, ale nie do końca wie, co jest wykonywane i jak cz
24% rabatu
35,49
46,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,66
Okładka książki Marketing miejsc. Miejsce, placemaking i...
W monografii Marketing miejsc miejsce, placemaking i tożsamość przestrzeni publicznych skoncentrowano się na analizie współczesnych koncepcji zarządzania przestrzenią publiczną i marketingu miejsc w kontekście kreowania tożsamości oraz atra
12% rabatu
66,21
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,84
Okładka książki Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie wyd. 2
Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie. Wydanie 2 Witaj w menedżerze reklam firmy Meta Facebook i Instagram należą do tego samego właściciela firmy Meta. Oba portale społecznościowe są niezwykle popularne (na koniec 2024 roku na Faceb
38% rabatu
42,57
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,79
nowość
Okładka książki Klik! Twórz to, czego ludzie naprawdę pragną
Klik! Twórz to, czego ludzie naprawdę pragną Co sprawia, że niektóre produkty stają się hitami? O ich sukcesie lub też jego braku decyduje mnóstwo czynników: zespół, zarządzanie, technologia, projekt, sposób realizacji, cena, wyczucie czasu
38% rabatu
36,95
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,30
Okładka książki Wizerunek korporacyjny w gospodarce opartej na platformach
Znaczenie wizerunku instytucji, a w szczególności korporacji, dla jej funkcjonowania i rozwoju, jest w dobie mediów społecznościowych nie do przecenienia. Spojrzenie na to zagadnienie z punktu widzenia szerszego kontekstu funkcjonowania gos
28% rabatu
57,42
80,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,60
Okładka książki Strategia influencer marketingu
Influencerzy zmieniają zasady gry. To oni kształtują trendy, wywołują viralowe szaleństwa i sprawiają, że produkty sprzedają się w minutę. Ale za każdym udanym filmem na TikToku, postem na Instagramie czy kampanią na YouTube stoi dobrze prz
19% rabatu
79,88
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,98
Okładka książki Marka Pisarza. Definiowanie, marketing, komunikacja
Kim jest pisarz we współczesnym świecie? Twórcą, artystą, autorytetem? A może marką, którą należy świadomie kreować i zarządzać nią jak produktem? Wojciech Gustowski podejmuje pionierską próbę naukowego zdefiniowania fenomenu marki pisarza
42% rabatu
69,37
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,70
Okładka książki Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości
Sektor bankowy w Polsce dynamicznie się zmienia pod wpływem globalizacji, liberalizacji, rozwoju technologii i rosnących oczekiwań klientów, dlatego banki muszą nie tylko oferować atrakcyjne produkty, ale też budować silne i rozpoznawalne m
32% rabatu
60,78
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,78
Okładka książki Psychologia nowoczesnej sprzedaży. Poznaj sekrety umysłu klienta
Wszystko, co musi wiedzieć współczesny handlowiec Jeśli Twoim zawodowym powołaniem jest regularny kontakt z klientem, oferowanie mu towarów lub usług oraz finalizowanie transakcji, z pewnością masz za sobą niejedno zawodowe szkolenie i całk
38% rabatu
42,57
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,79
Okładka książki Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu
Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu Klient jest najważniejszy! Wszyscy znamy to powiedzenie. Wyświechtany slogan, z którym każdy wielokrotnie się spotykał. Czy prawdziwy? Jak najbardziej
38% rabatu
36,40
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,04
Okładka książki Myślenie wizualne
To wyjątkowa publikacja, która prezentuje dorobek dydaktyczny jednego z najważniejszych polskich projektantów, prof. Romana Duszka. To nie tylko zbiór ponad trzydziestu zadań projektowych realizowanych na uczelniach w Polsce i USA, ale prze
17% rabatu
81,74
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,99
Okładka książki Moc immersji
Moc immersji
Autor: Zak Paul J.
wysyłka: 3 - 5 dni
Dlaczego płaczemy na filmach, których zakończenie znamy na pamięć? Dlaczego jedne reklamy przykuwają nas do ekranu, a inne przewijamy bez wahania? Dlaczego niektóre chwile zostają z nami na lata, choć większość ulatuje w niepamięć? Paul J.
19% rabatu
55,68
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75
Okładka książki Influencer marketing
Czy wiesz, dlaczego influencer marketing stał się jedną z najpotężniejszych sił w gospodarce XXI wieku? Co sprawia, że posty influencerów zmieniają zachowania zakupowe i wywołują dyskusje w mediach? Jak budować zaufanie i społeczność w świe
19% rabatu
79,88
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,99
Okładka książki Copywriting w dobie reelsów i tiktoków
Czy tiktokerzy potrzebują copywritingu? Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zaran
38% rabatu
42,57
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,79
Okładka książki Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewają
Sztuka gościnności. Jak zachwycać ludzi i dawać im więcej, niż się spodziewają Bestseller New York Timesa! To był eksperyment, który zmienił wszystko. Will Guidara wprowadził pewne zmiany w przeciętnej nowojorskiej brasserie. Wkrótce Eleven
38% rabatu
36,95
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,56
Okładka książki Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów Rozwój technologiczny nie tylko zwiększył ilość i dostępność danych, ale również zaowocował wszechobecnością narzędzi do ich obróbki i prezentacji. W zasadzie każdy może
38% rabatu
54,90
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,34
Okładka książki Marketing produktu politycznego
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i
26% rabatu
38,74
52,50 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,74
Okładka książki Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT
W dynamicznej rzeczywistości, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przestaje być ciekawostką i staje się realnym partnerem w pracy kreatywnej – powstała książka, która odpowiada na konkretne potrzeby
35% rabatu
51,11
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,90
Okładka książki The Smart PR Book
The Smart PR Book
Autor: Stahl Sandra
Wydawca: LID Publishing
wysyłka: niedostępny
Public relations has always influenced opinion and behavior. It educates, motivates and inspires. This is the communications discipline companies and brands turn to for building and rebuilding reputation and trust. The Smart PR Book is a c
19% rabatu
42,82
53,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,56
Okładka książki Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku
Autorka wpisuje się w nurt ważnych refleksji i dyskusji nad działaniami, które mogą wspierać rozwój komunikacji video w przestrzeni mediów społecznościowych, a także jest to niezwykle ważna lektura dla samych twórców form video oraz badaczy
44% rabatu
52,92
95,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,92
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj