|   Diagnoza i wspomaganie rozwoju... w.2014
                            Autor:
                            
                                        Skarbek Karolina
                                        Wrońska Irmina
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Bliżej Przedszkola
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788364631030                            
                         
                            EAN:
                            
9788364631030                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
Wskazówki dla nauczycieli dotyczące organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej                            
                         
                            format:
                            
16.5x23.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
192                            
                         
                            rok wydania:
                            
2015                            
                         (0) Sprawdź recenzje 30% rabatu34,20 zł Cena detaliczna:  49,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,20 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Wskazówki dla nauczycieli dotyczące organizowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Zgodnie z nowymi rozporządzeniami Ministra Edukacji Narodowej z 2013 r. pomoc psychologiczno-pedagogiczna powinna być zapewniana na terenie placówki, do której uczęszcza dziecko. Nowe przepisy obligują więc nauczycieli do wyodrębniania dzieci, które potrzebują pomocy psychologiczno-pedagogicznej, oraz zaplanowania form udzielanego wsparcia, a także do opracowania programów pracy terapeutycznej. Ta książka to wsparcie dla nauczycieli w realizacji ich nowych zadań, zawierająca niezbędne wytyczne związane z przepisami oświatowymi, usystematyzowaną wiedzę merytoryczną oraz praktyczne wskazówki i gotowe projekty, które ułatwią stawienie czoła nowym wyzwaniom i obowiązkom. W jaki sposób ta publikacja pomoże nauczycielom? przybliży pojęcie i metody diagnozy funkcjonalnej; uporządkuje wiedzę z zakresu prawidłowości i rozwoju dziecka w poszczególnych sferach; rozwinie umiejętności konstruowania prób diagnostycznych do oceny rozwoju dziecka; omówi ogólne zasady dotyczące organizowania działań wspierających rozwój dziecka; przedstawi zagadnienia dotyczące planowania terapii i doboru odpowiednich ćwiczeń; pokaże, jak można organizować działania wspierające w sposób praktyczny, krok po kroku. Książka zawiera gotowe arkusze diagnostyczne! ...czyli praktyczną pomoc przy indywidualnym traktowaniu każdego dziecka i postrzeganiu go w szerszym kontekście uwarunkowań biologicznych i środowiskowych. To bogaty zbiór doświadczenia zdobytego przez autorki w trakcie wieloletniej praktyki psychologicznej w pracy z dziećmi przedszkolnymi i nauczycielami, oparty dodatkowo o fachową literaturę z zakresu psychologii i pedagogiki.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |