Piękne dawne zabawy dziecięce
Ten bogato ilustrowany zbiór przedstawia aż 170 rozmaitych zabaw ulubionych przez dzieci już od wielu pokoleń. Czytelnik znajdzie tu propozycje zarówno dla dzieci młodszych, jak i starszych, zabawy indywidualne oraz zespołowe, a także te, które można zrealizować w domu lub w plenerze. Publikacja zawiera: zabawy z piłką, obręczami, bąkiem i innymi rekwizytami zabawy w berka i w chowanego zabawy w kole i zabawy fantowe zabawy paluszkowe i majsterkowanie zabawy ze śpiewem i z tańcem gry sportowe i zawody rymowanki, wyliczanki i zgadywanki łamańce językowe i gry słowne
25% rabatu
29,25
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Droga siedmiu snów
Droga siedmiu snów
Wydawca: Harmonia
wysyłka: 48h
Jaką drogę trzeba przejść, by znaleźć prawdziwą przyjaźń? Czy to droga łatwa, czy może pełna trudów i wyzwań? Czy warto się starać i wytrwale dążyć do celu? Czy marzenia się spełniają? Dowiecie się tego, wędrując przez tajemniczą Krainę Snów wraz z dwiema sympatycznymi dziewczynkami, Jagódką i Rozalką. A zakończenie ich przygód będzie niezwykłe i zaskakujące! Droga siedmiu snów to książka z głębokim i mądrym przesłaniem. Opowiada o szukaniu przyjaźni, dojrzewaniu, odróżnianiu dobra od zła oraz pokonywaniu trudności. Zachęci dzieci do zadawania pytań, inicjując rozmowę z dorosłymi. Każdy sen, przedstawione w nim sytuacje i postaci mogą być wprowadzeniem do cennych rozmów z dzieckiem o uczuciach, wartościach i relacjach z innymi.
15% rabatu
14,88
17,50 zł
Dodaj
do koszyka
Teaching Children English
Teaching Children English focuses on an activity-based approach to teaching young learners aged seven years and over. It examines the educational and linguistic needs of children and provides an overview of appropriate classroom techniques. It highlights the importance of effective classroom management and organisation and supports teachers in the management of classroom resources. It provides extensive practice in lesson planning in terms of language aims. There are ten chapters each dealing with a specific aspect of teaching methodology and classroom practice. Each chapter has a theme-based approach for the task content and includes stories, rhymes, songs, practical tasks and language tasks. Methodology and classroom practice issues are related to these themes - examples include festivals, animals, storytelling and measuring.
14% rabatu
101,57
118,10 zł
Dodaj
do koszyka
PUS Skrzynka
PUS Skrzynka
Wydawca: EPIDEIXIS
wysyłka: 48h
Skrzynka PUS to wygodny, wykonany z drewna pojemnik, pomalowany czerwoną, ekologiczną farbą. Służy do przechowywania książeczek PUS. Dzięki niemu cała ich kolekcja jest zawsze uporządkowana i łatwiej odnaleźć poszukiwany tytuł.Jeśli skrzynka PUS znajduje się w klasie, pomaga dzieciom wyrabiać nawyk porządku.Skrzynka PUS dobrze prezentuje się także w sklepie czy księgarni, która oferuje System Edukacji PUS. Ułożone i wyeksponowane w niej książeczki są łatwo dostępne dla klientów.
18% rabatu
34,85
42,50 zł
Dodaj
do koszyka
Ja, Ty-My 1 Zestaw materiał ćwiczeniowy
W skład zestawu wchodzą następujące tytuły: 1. Ja, Ty - My Na tropach alfabetu. Ćwiczenia cz. A 2. Ja, Ty - My Na tropach alfabetu. Ćwiczenia cz. B 3. Ja, Ty - My Na tropach przyrody. Ćwiczenia cz. C (Zeszyt + Wycinanki) 4. Ja, Ty - My Idę do drugiej klasy 5. Ja, Ty - My Na tropach matematyki. Ćwiczenia cz. 1 6. Ja, Ty - My Na tropach matematyki. Ćwiczenia cz. 2
87,00
Dodaj
do koszyka
Motywuj do komunikacji!
Niniejsza książka przeznaczona jest dla czytelników w wieku od roku do stu lat! Podczas jej tworzenia miałyśmy na uwadze przede wszystkim rodzi­ców i opiekunów dzieci z autyzmem. Jednak prezentowane gry i ćwiczenia mogą się okazać przydatnymi materiałami źródłowymi także dla nauczycieli oraz innych osób zawodowo zajmujących się dziećmi z autyzmem. Z przedstawionych tu zabaw i zajęć przyjemność będą czerpać również dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wiele z naszych pomysłów nadaje się dla nastolatków oraz innych członków rodziny. Wypróbuj je i sam się przekonaj!
25% rabatu
19,49
25,99 zł
Dodaj
do koszyka
Rytuał przejścia
W monografii przedstawiono analizę sytuacji uczniów znajdujących się na progu edukacyjnym w pryzmacie antropologicznej kategorii rytuału przejścia. Trzy etapy longituidalnych badań odpowiadały trzem fazom rytuału (faza wyłączenia – koniec trzeciej klasy gimnazjum, faza liminalna – początek pierwszej klasy szkoły ponadgimnazjalnej, faza włączenia – koniec nauki w pierwszej klasie szkoły ponadgimnazjalnej). Poszukiwano odpowiedzi na pytanie, jaki jest profil przejścia adolescentów z gimnazjum do szkoły ponadgimnazjalnej ze względu na wybrane subiektywne aspekty tożsamości osobowej, orientacje temporalne i edukacyjne plany na przyszłość, obraz siebie w roli ucznia, stosunek do szkoły, poziom identyfikacji ze szkołą, wyobrażenia i oczekiwania względem siebie w roli ucznia i względem szkoły oraz stosunek do zmiany. Wyniki badań ukazujące współczesne oblicze szkolnych obrzędów przejścia oraz przemian tożsamości uczniów w tym okresie prowadzą do wniosku o znaczącej roli środowiska szkolnego w kreowaniu doświadczeń sprzyjających rozwojowi adolescentów, których status się zmienia.
11% rabatu
32,04
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rodzina dziecka z niepełnosprawnością w badaniu netnograficznym
Książka ta jest zorientowana na poznanie kategorii znaczących dla współczesnej rodziny dziecka z niepełnosprawnością w obliczu zachodzących zmian społecznych. […] Moją pracę oparłam na wyznaczonych przez Halinę Borzyszkowską kluczowych kategoriach funkcjonowania rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością. Starałam się jednocześnie zachowywać otwartość na poznanie bądź wyznaczenie kategorii nowych. Dokonałam analizy społecznej rzeczywistości posttransformacyjnej z uwzględnieniem zmian uwarunkowań funkcjonowania człowieka z niepełnosprawnością oraz jego rodziny. Przeprowadziłam również badania uwzględniające nowe trendy cywilizacyjne oraz zmiany w obszarze komunikacji społecznej. […] Książka ta stanowi pracę pedagoga specjalnego, dla którego temat rodziny dziecka z niepełnosprawnością jest ważny z dwóch głównych powodów: po pierwsze ze względu na jego implikacje teoretyczne w obszarze pedagogiki specjalnej; po drugie zaś w związku z codzienną współpracą z rodzicami w obszarze działań praktycznych autora (praca w przedszkolu specjalnym).
33% rabatu
33,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rebusomania
„Rebusomania” to edukacyjna gra towarzyska doskonaląca umiejętność analizy i syntezy fonemowej wyrazów niezbędną w nauce czytania i pisania. Gra rozwija spostrzegawczość, pamięć wzrokową oraz uwagę, wzbogaca bierny i czynny słownik dziecka. Proponowane zabawy są uniwersalne, można je wykorzystać podczas zajęć grupowych i indywidualnych w przedszkolach, szkole czy świetlicy, ale z powodzeniem sprawdzą się także jako rodzinna rozrywka, która dostarczy wiele radości i satysfakcji, rozbudzi wyobraźnię i ciekawość.
25% rabatu
21,74
28,99 zł
Dodaj
do koszyka
Zucherek z.4 Wycieczki nd wodę. Scenariusze..
Poradnik Zucherek. Scenariusze zajęć i zabaw tematycznych to zbiór scenariuszy z propozycjami zajęć z dziećmi w wieku 612 lat. Zucherek. Scenariusze zajęć i zabaw tematycznych ma dostarczyć nauczycielom, wychowawcom i instruktorom pracującym z dziećmi rozmaitych pomysłów, umożliwiających świadomą, kreatywną, prowadzącą do twórczych rozwiązań pracę z uczestnikami zajęć poprzez zabawę.Uniwersalność proponowanych zajęć z elementami polskich obrzędów, zwyczajów i tradycji nie ogranicza książki tylko do jednego rodzaju odbiorcy, dotyczy wszystkich aktywności w przedziale wiekowym od 6 do 12 lat. Zajęcia nadają się do realizacji zarówno na zbiórkach zuchowych, jak i na lekcjach w szkole, w świetlicy, w przedszkolu, na obozach czy koloniach. Bardzo ważnym elementem w poradniku są Worki pomysłów, które pełnią funkcję skrzyni skarbów. W Worku znajdują się wiadomości uzupełniające, pomagające w pracy z dziećmi, materiały do gawęd, piosenki, wierszyki, gry i zabawy, majsterki.Metody są tak dobrane, aby wyzwalały aktywność i zaangażowanie uczestników podczas realizacji wspólnych celów, jakie przyjmuje grupa, a także ułatwiały wymianę myśli i odczuć bez lęku przed oceną ze strony innych. Ma to sprzyjać m.in. uświadomieniu sobie i zrozumieniu konkretnego problemu i wspólnemu poszukiwaniu jego rozwiązań, a także przekazywaniu określonych treści i uczeniu się. Propozycje nasze powstały na podstawie zajęć prowadzonych metodyką zuchową, czyli metodyką pracy z dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Nad jego powstaniem pracowali doświadczeni instruktorzy zuchowi i nauczyciele.
25% rabatu
18,75
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Mównica logopedyczna Paczka czy packa
Mównica Logopedyczna to seria zeszytów ćwiczeń poświęcona zagadnieniom różnicowania głosek opozycyjnych i przeznaczona dla dzieci, logopedów, terapeutów, nauczycieli oraz rodziców. Zeszyt „Paczka czy packa?” obejmuje materiał dotyczący różnicowania głosek szeregu szumiącego oraz syczącego: cz i c. Pomoc zawiera różnorodne, pomysłowe zabawy oparte głównie na materiale obrazkowym, które uatrakcyjnią ćwiczenia prawidłowej wymowy i ułatwią pracę nad różnicowaniem głosek opozycyjnych.
15% rabatu
11,90
14,00 zł
Dodaj
do koszyka
Nasze rozśpiewane przedszkolaki
Bestsellerowa seria „Nutka” doczekała się wreszcie całościowej oprawy. Zebraliśmy piosenki na najważniejsze okazje w jednym wydaniu, by stworzyć wspaniałą pomoc dla wszystkich, którzy pracują z dziećmi i chcą rozwijać je zapewniając im rozrywkę oraz naukę i wspaniałą zabawę. Do książki dołączono CD zawierające piosenki i podkłady muzyczne. Dodatkowo zapis nutowy pozwala na odtworzenie poszczególnych melodii, zaś słowa piosenek gwarantują przyswajanie przez dzieci wartościowych treści. • Niezastąpiona pomoc dydaktyczna do pracy z dziećmi • Doskonałe narzędzie dla nauczycieli, katechetów i wychowawców • Do wykorzystania w przedszkolach, szkołach, grupach katechetycznych, wspólnotach kościelnych, domach kultury • Oprawa artystyczna na wszystkie najważniejsze święta, uroczystości, okazje i czas wypoczynku • Zapewnienie rozrywki i edukacji w różnych grupach wiekowych • Uzupełnienie programowe i wypełnienie wydarzeń w zaangażowane występy artystyczne • Do wykorzystania min przy okazji: świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocnych, świętego Mikołaja, Dnia Babci i Dziadka, Dnia Mamy i Taty, Dnia Odzyskania Niepodległości, 3 maja, i wielu innych
31% rabatu
41,33
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Ja i mój świat 1 Podręcznik cz.1 w.2018
Publikacja została opracowana przez zespół psychologów i pedagogów ze Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku w następującym składzie: Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina Kluczkowska, Weronika Lubocka, Eliza Ludkiewicz, Agnieszka Maślaczyk-Trzasko, Angelika Miłosz, Małgorzata Okoniewska, Olga Sniezhko, Magdalena Sowińska, Lidia Szczepańska, Marzena Żmuda-Trzebiatowska. Podręcznik „Ja i mój świat” został przygotowany z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i autyzmem, dla których korzystanie z podręczników dla szkół masowych jest zbyt trudne. Publikacja pozwala na systematyczne, zaplanowane wprowadzanie treści edukacyjnych związanych z poznawaniem środowiska społeczno-przyrodniczego. Przy opracowaniu książki uwzględniono potrzeby, możliwości i poziom rozwoju wszystkich uczniów. Odbiorcą jest dziecko, które nie musi posiadać umiejętności czytania. Duże, realistyczne zdjęcia w książce mają być bodźcem dla ucznia do kształtowania pojęć z danego zakresu i do pracy z krótkim tekstem czytanym przez nauczyciela lub rodzica, wprowadzającym w tematykę. Czytanki są krótkie, proste, dostosowane do poziomu uwagi dziecka rozpoczynającego swoją edukację w placówce. Przygotowane polecenia i pytania do czytanek pomogą nauczycielowi oswoić dziecko z podręcznikiem szkolnym.
25% rabatu
26,25
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Tomcio rozwiązuje problemy - trudne emocje
Publikacje z serii Kreatywne Książeczki Terapeutyczne są adresowane do terapeutów, pedagogów i rodziców oraz do ich pociech i podopiecznych. Stanowią doskonałe narzędzie do rozwiązywania wielu trudności wychowawczych i radzenia sobie z nieprawidłowymi dziecięcymi zachowaniami. Treści są skonstruowane w taki sposób, że pozwalają na indywidualne dostosowanie bajeczki do rzeczywistego otoczenia malucha. Dzięki temu każdy może stać się nauczycielem i terapeutą własnego dziecka. Prezentowana książeczka zawiera bajki terapeutyczne opowiadające o radzeniu sobie z trudnymi emocjami, takimi jak złość, gniew, smutek czy strach, a także część poradnikową. Proponowane rozwiązania oraz opowiadania stanowią kompleksową pomoc w przezwyciężaniu dziecięcych problemów i zmartwień.
15% rabatu
15,30
18,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ja i mój świat 1 Podręcznik cz.2 w.2018
Publikacja jest skierowana do uczniów z autyzmem i ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Opracowano go także z myślą o rodzicach osób niepełnosprawnych. Duże, realistyczne zdjęcia w książce mają być bodźcem dla ucznia do kształtowania pojęć z danego zakresu i do pracy z krótkim tekstem czytanym przez nauczyciela lub rodzica, wprowadzającym w tematykę. Czytanki są krótkie, proste, dostosowane do poziomu uwagi dziecka rozpoczynającego swoją edukację w placówce. Przygotowane polecenia i pytania do czytanek pomogą nauczycielowi oswoić dziecko z podręcznikiem szkolnym.
25% rabatu
26,25
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Moje pierwsze zdania cz. 2 - Zestaw tablic
Zestaw jest cenną pomocą na początkowym etapie nauki czytania Metodą Symultaniczno - Sekwencyjną. Pięknie zilustrowane tablice zachęcają dzieci do ćwiczeń i ułatwiają szybką naukę sylab.Moje pierwsze zdania cz.2 są zintegrowane z drugą częścią pakietu Moje Sylabki.Zestaw wprowadza w kolejny etap nauki czytania. Po przyswojeniu sylab otwartych ze spółgłoskami P, M, B, L, F, W, T, D z pierwszej części Moich pierwszych zdań, dzieci poznają nowy zestaw- S, Z, K, G, J, N.
13% rabatu
76,56
88,00 zł
Dodaj
do koszyka
Terapia funkcji wzrokowych cz.4
Materiał zawarty w teczce jest przeznaczony do stymulacji i terapii funkcji wzrokowych:- noworodków i niemowląt (jako bodziec służący obserwacji i wodzeniu wzrokiem);- starszych dzieci, które potrzebują dalszej pracy nad percepcją wzrokową lub są bardziej aktywne podczas prezentacji przedstawionych wzorów.Zestaw jest sprawdzonym narzędziem terapeutycznym, rozwijającym u dzieci umiejętności:- nawiązywania kontaktu wzrokowego,- utrzymywania wspólnego pola widzenia,- widzenia w szerszym polu,- kontroli wzrokowej wykonywanych czynności,- koordynacji wzrokowo-ruchowej.
13% rabatu
50,46
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
Skrzydła dla dzieci Teatr poetycki Krystyny Miłobędzkiej
Krystyna Miłobędzka jest jedną z największych poetek piszących w języku polskim – to fakt rozpoznany, szeroko opisywany, problematyzowany. To także jedna z najważniejszych rodzimych autorek piszących dla teatru dla dzieci oraz o teatrze młodego widza. Główny cel pracy „Skrzydła dla dzieci. Teatr poetycki Krystyny Miłobędzkiej” stanowi próba opisu teatralnej twórczości autorki „Siała baba mak”. Interesowały mnie jej teksty drukowane oraz niepublikowane materiały, które znalazłam w archiwach. Ważne były także rozmowy z osobami, które w przeszłości doświadczyły tego teatru, z realizatorami najnowszych przedstawień oraz spotkania z samą poetką. Całą twórczość Miłobędzkiej, dla dzieci i dla dorosłych, chciałam pokazać jako dzieło jednej wyobraźni poetyckiej. Szukałam tego, co wspólne dla zapisów publikowanych w tomikach oraz zapisach dla teatru. W tym celu, podążając za myślą samej poetki, posługiwałam się właśnie słowem „zapis” (a nie „wiersz”lub „dramat”). Moim celem była także uważna lektura poszczególnych tekstów, by opisać ich język oraz sposób konstruowania – z myślą o scenie i o dziecku jako odbiorcy. Przekonanie o jedności wyobraźni poetyckiej, która w tym przypadku od początku, od debiutanckich „Anaglifów”, jest także wyobraźnią teatralną, potwierdzam analizą esejów i wypowiedzi autorki o teatrze i o poezji. Spróbowałam uchwycić całościowy pomysł na teatr poetycki, jaki zaproponowała Miłobędzka. Dotyczy to poszczególnych tekstów, gier słownych dla teatru, ale także sposobu myślenia o teatrze dla dzieci, o widzu i o aktywności jego wyobraźni. Spostrzeżenia te są bliskie dzisiejszym przemyśleniom i praktyce związanej z pedagogiką teatru, co spróbowałam pokazać w podsumowaniu. Joanna Żygowska
29% rabatu
19,88
28,00 zł
Dodaj
do koszyka
Obudowa metodyczna programu "Rusz się człowieku"
Planowanie jest fundamentem skutecznego działania we wszystkich dziedzinach życia. Ogłoszone 14 lutego 2017 roku Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej (Dz.U. z dnia 24 lutego 2017 r. poz. 356) zawiera ogólne i szczegółowe cele kształcenia, czyli wskazuje, jakie umiejętności, wiadomości i kompetencje społeczne powinien nabyć uczeń na zakończenie danego etapu edukacji we wszystkich szkołach w Polsce. Nauczyciel, opierając się na podstawie programowej, tworzy własny lub wybiera z dostępnych na rynku program nauczania. Program nauczania stanowi opis sposobu osiągania celów z podstawy programowej, jest więc zapisem treści nauczania, form i metod pracy. Program dotyczy całego etapu kształcenia. Na jego bazie nauczyciel opracowuje własny plan pracy rocznej, określający zadania do realizacji i przewidywane osiągnięcia uczniów w danym roku szkolnym, w danej klasie. Ostatnim etapem planowania jest przygotowanie konspektów zajęć, czyli plan realizacji lekcji. Plan pracy nauczyciela wychowania fizycznego obejmuje rok nauki i opisuje realizowane czynności i treści nauczania, które mają umożliwić osiągnięcie celów szczegółowych dla danej klasy. Układ planu pracy jest indywidualną sprawą każdego nauczyciela, powinien się jednak opierać na wskazanych w podstawie programowej i wybranym programie nauczania celach edukacyjnych dla danego etapu kształcenia. Plan powinien być czytelny, rzeczowy, konkretny i realny, czyli możliwy do wykonania, jasno określać realizowane treści, wyznaczać zadania szczegółowe, dostosowane do możliwości uczniów i aktualnych założeń programowych szkoły. Plan pracy musi więc być dostosowany do poziomu sprawności uczniów, warunków szkoły, posiadanej bazy dydaktycznej, zaplecza sportowo-rekreacyjnego, sprzętu i wyposażenia. Powinien być powiązany z tradycjami sportowymi, odpowiadać na potrzeby szkoły i środowiska. Aby umożliwić uczniom twórczy i aktywny udział w procesie edukacji, plan pracy powinien także uwzględniać ich zainteresowania i pasje. Przed przystąpieniem do opracowania planu pracy nauczyciel musi zatem przeprowadzić diagnozę indywidualną, grupową i środowiskową. Prezentowane propozycje rocznych planów pracy stanowią obudowę metodyczną programu „Rusz się człowieku”, zawierają wszystkie cele ogólne i szczegółowe opisane w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 roku w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej (Dz.U. z dnia 24 lutego 2017 r. poz. 356).
30% rabatu
28,00
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Historyjki obrazkowe na koncentrację
Historyjki obrazkowe na koncentrację to materiały edukacyjne dla dzieci. Każda historyjka składa się z 4 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastikowych kieszonek. Tematyka historyjek jest różnorodna: dziecięce zabawy, obowiązki dorosłych, czynności codzienne i związane z porą roku. Głównym celem publikacji jest ćwiczenie koncentracji. Historyjki zostały ułożone tak, aby na każdym kolejnym obrazku przybywał jeden element. Czasem różnica między ilustracjami jest niewielka, więc dziecko musi się skupić, dokładnie obejrzeć kartoniki i przeanalizować wszystkie szczegóły.
25% rabatu
26,25
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka