Kategoryzacje językowe. Ćwiczenia rozwijające...
Kategoryzacje językowe to ćwiczenia rozwijające słownik i kształtujące rozumienie to materiał ćwiczeniowy został ułożony według stopnia trudności - zarówno słownictwo, jak i typy zadań są zróżnicowane. Problemy z wykonaniem ćwiczeń mogą mieć osoby, które wcześniej nie spotkały się z zadaniami z zakresu operacji myślowych włączania i wykluczania ze zbiorów na materiale obrazkowym. Warto wtedy zadbać o wcześniejszy trening z obrazkami, zarówno kolorowymi, jak i czarno-białymi. Nie znaczy to wcale, że ćwiczący powinien otrzymać obrazki w takich zestawach, jakie zostały uwzględnione na kolejnych stronach w zeszycie. Chodzi jedynie o dostarczenie pewnego rodzaju wzorców, by łatwiej było wyabstrahować regułę, która pomoże rozwiązać zadanie. Szczególnie będzie to potrzebne dzieciom, które wciąż pokazują trudności z myśleniem symbolicznym.Ćwiczenia przeznaczone są dla doskonalących czytanie ze zrozumieniem, dla uczniów z zaburzeniami komunikacji językowej a w szczególności dla:- osób uczących się języka polskiego jako drugiego- osób uczących się języka polskiego jako obcego- uczniów z dysleksją, niesłyszących, z implantem ślimakowym, z alalią, z afazją, z autyzmem i zespołem Aspergera.
14% rabatu
27,52
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dziennik innych zajęć specjalistycznych
Polecamy na nowy rok Dziennik innych zajęć specjalistycznych, przeznaczony dla logopedy, korekcyjno-kompensacyjnych, psychologa, terapii SI, rehabilitanta ruchowego, muzykoterapeuty, pedagoga specjalnego.Dziennik przygotowany jest w formacie A4 ze skrzydełkiem na którym wpisujemy imiona i nazwisko objętości 140 stron na których do Państwa wykorzystania są opracowane: tygodniowy rozkład zajęć, informacje o wychowankach, wykaz obecności dzieci na zajęciach, plan pracy, podstawa zakwalifikowania na zajęcia (diagnoza), indywidualny program terapii, analiza postępów dziecka, zalecenia do dalszej pracy, realizacja programu zajęć, kontakty z rodzicami, nauczycielami, poradniami specjalistycznymi, inne, hospitacje, uwagi i notatki.Tabele dziennika opracowała Pani Anna Franczyk natomiast konsultowała Pani Agnieszka Kucharska.Podstawa prawna polecanego Dziennika to:Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawiesposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacjiprzebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji(Dz.U. z 2017 r., poz. 1646)
29% rabatu
19,88
28,00 zł
Dodaj
do koszyka
Figury z figur - układanki geometryczne
Układanki geometryczne rozwijają zdolność myślenia, analizy i syntezy wzrokowej, manipulację. Dają możliwość działania na trwałym, atrakcyjnym materiale. Dzięki układankom, dziecko może kilkakrotnie i na wielu poziomach trudności, dokonywać doświadczeń w rozwiązywaniu zadania.I.A. Dziecko widzi planszę z figurami geometrycznymi. Nauczyciel/ terapeuta/ rodzic na oczach dziecka wyciąga elementy, z których zbudowana jest figura geometryczna i prosi, by ułożyło ją w podanym miejscu. Dziecko próbuje samodzielnie ułożyć figurę.B. Dziecko widzi planszę z figurami geometrycznymi. Nauczyciel/ terapeuta/ rodzic na oczach dziecka wyciąga elementy, z których zbudowane są dwie (następnie trzy, cztery) figury geometryczne i prosi, by ułożyło je w podanym miejscu. Dziecko próbuje samodzielnie ułożyć figury.II.Dziecko układa rozsypane elementy na planszy, tworząc figury geometryczne.III.Dziecko układa figury geometryczne na stoliku, korzystając z wcześniejszych doświadczeń.Przed składaniem figur nauczyciel/ terapeuta/ rodzic wspólnie z dzieckiem porównuje figury. Pokazuje trójkąty, z których ułożony jest np. kwadrat. Nakłada trójkąty jeden na drugi, by wskazać, iż są takie same. Takich samych doświadczeń dostarcza dziecku omawiając kształt elementów, z których powstają pozostałe figury.
35,01
Dodaj
do koszyka
Nauka korzystania z toalety dla osób z autyzmem...
Maria Wheeler, niezwykle empatyczna i mądra analityczka zachowania, nie tylko dobrze rozumie trudności wynikające z zaburzeń przetwarzania bodźców zmysłowych, ale także ma świadomość milionów innych różnic, które stanowią przyczynę problemów z korzystaniem z toalety. W tej wyjątkowej książce autorka opisuje i wyjaśnia trudności o charakterze sensorycznym, poznawczym, emocjonalnym, rozwojowym oraz komunikacyjnym. Oferuje też rozsądne, wykonalne zalecenia dla rodziców, nauczycieli i opiekunów, którzy starają się pomóc osobom z autyzmem w opanowaniu umiejętności korzystania z toalety.
15% rabatu
17,00
20,00 zł
Dodaj
do koszyka
Segregacja odpadów. Materiały edukacyjne
Zestaw materiałów edukacyjnych Segregacja odpadów pozwoli wprowadzić dzieci w niełatwy temat sortowania śmieci, co stanowi przecież nieodłączny element codziennego doświadczenia maluchów.Publikacja składa się z sześciu kart, na których przedstawione zostały pojemniki na odpady: papierowe (pojemnik niebieski), metalowe i plastikowe (pojemnik żółty), szklane (pojemnik zielony), biologiczne (pojemnik brązowy), resztkowe (pojemnik czarny) oraz symbol przekreślonego pojemnika wskazujący na zakaz wyrzucania poza przeznaczonymi do tego miejscami odpadów niebezpiecznych, zagrażających środowisku. Do tego dołączono pięć kart z fotografiami najczęstszych produktów, które wykorzystujemy w codziennym życiu i które każdego dnia trafiają do kosza. Ostatnia karta zawiera etykiety z podpisami pojemników. Dzięki załączonym rzepom dziecko z pomocą dorosłego może po wycięciu zdjęcia i etykiety umieścić je na planszy z odpowiednim pojemnikiem.
24% rabatu
24,32
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Pajdohistoryjki z Basią i Jasiem. W Afryce
W tej części ""Pajdohistoryjek"" Basia i Jaś odbywają podróż po Afryce. Znajdują się w nowym otoczeniu oraz doświadczają niecodziennych sytuacji. Spotykają ludzi z innych kręgów kulturowych i są świadkami lub uczestnikami zdarzeń znanych tylko z literatury lub filmu.""Pajdohistoryjki z Basią i Jasiem"" dostarczają dzieciom dużo śmiechu, a ponadto pozytywnie wpływają na ich rozwój:wzbudzają zainteresowanie otaczającym światem,kształtują koncentrację i uwagę,doskonalą umiejętności komunikacyjne.Polecamy przedszkolakom oraz uczniom w wieku wczesnoszkolnym.Zawartość zestawuZestaw zawiera 20 kart. Na każdej karcie znajduje się pajdohistoryjka opisana krótkim wierszykiem oraz zestaw pytań, a na odwrocie ilustracja. Afrykańskie przygody Basi i Jasia opowiedziane są nieco inaczej niż historie w poprzednich częściach serii Pajdohistoryjek...:wierszyki są nieco dłuższe (ośmiowersowe), ale wciąż na tyle krótkie, że dzieci bez większego wysiłku utrzymują uwagę i śledzą rozwój ciągu zdarzeń prowadzących do puenty;wprowadziliśmy dialogi Basi z Jasiem lub wypowiedzi jednego z nich w postaci pytań lub stwierdzeń, dzięki czemu historyjki zyskały większą dynamikę, co sprzyja skupieniu uwagi słuchaczy, a tym samym ułatwia imodbiór przekazywanych treści.W tej części Basia i Jaś odbywają podróż po Afryce, znajdują się więc w nowym i nieznanym dla siebie otoczeniu. Doświadczają niecodziennych sytuacji, po raz pierwszy spotykają ludzi z innych kręgów kulturowych i są świadkami lub uczestnikami zdarzeń, znanych dotychczas tylko z literatury lub filmu. Nie wszystkie te sytuacje są dla nich w pełni zrozumiałe, często zaskakują, ale odwołują się do podstawowych emocji i wywołują spontaniczne reakcje. To, jak Basia i Jaś odnajdują się w nowych dla siebie okolicznościach, jest ilustracją ich zachowań społecznych, o których warto porozmawiać z dziećmi. Sugestie pytań dotyczących kontekstu społecznego również zamieściliśmy pod niektórymi wierszykami.Afrykańskie przygody Basi i Jasia staraliśmy się opisywać prostym językiem, ale z uwagi na egzotyczne środowisko, w jakim są umiejscowione, pojawiają się w wierszykach słowa, które mogą być dla dzieci niezrozumiałe i należy im wyjaśnić ich znaczenie. Dla ułatwienia, krótkie wyjaśnienia-podpowiedzi umieściliśmy w instrukcji bezpośrednio pod wybranymi pytaniami.
12% rabatu
37,84
43,00 zł
Dodaj
do koszyka
Uczę się rozumieć innych
Strategie uczenia dzieci o zaburzonym rozwoju, w tym ze spektrum autyzmu, ciągle ewoluują, ale tych najbardziej efektywnych jest cały czas bardzo mało. Wśród nich są te, które wykorzystują historyjki obrazkowe. Rzeczywiście do uczenia dzieci z autyzmem mogą być one wykorzystywane, ale ważne jest, żeby były to przede wszystkim historyjki opowiadające o relacjach zachodzących pomiędzy ludźmi, w jakie zwykle wchodzimy w naturalnych, życiowych sytuacjach. Czwarta część serii Uczę się rozumieć innych, którą trzymają Państwo w ręku, zawiera zbiór takich ilustracji historyjek mentalistycznych. Żeby je prawidłowo ułożyć, dziecko musi posłużyć się zdolnością do mentalizowania, czyli wczuwania się w stany mentalne ich bohaterów. Mamy przekonanie, że historyjki zawarte w tej publikacji będą pomocne w kształtowaniu umiejętności postrzegania innych pod kątem rozumienia relacji, w jakie wchodzą, rozpoznawania powodów, którymi się kierują, czyli rozumienia intencji i zamiarów.
24% rabatu
25,08
33,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zosia i motyl Anatol
Zosia i motyl AnatolKsiążeczka Zosia i motyl Anatol może stanowić inspirację do stworzenia własnej opowieści lub przywołania z pamięci dotychczasowych doświadczeń dziecka.Książeczka ma dwa teksty oraz instrukcję, która podpowiada, jak zacząć rozmowę z dzieckiem, jak ją prowadzić, choć nie ogranicza rozmowy wyłącznie do tych pytań. Każdy rodzic zna swoje dziecko i sam decyduje, które z pytań będą dla niego pomocne. Warto też pozwolić dziecku na zadawanie pytań, które zrodzą się u niego pod wpły
10% rabatu
18,95
21,05 zł
Dodaj
do koszyka
Sekwencje cz.1
Sekwencje cz.1
Wydawca: WIR
wysyłka: 48h
Materiał zawarty w teczce jest przeznaczony do stymulacji i terapii mechanizmów lewopółkulowych:niemowląt jako materiał do dalszej stymulacji wzrokowej;dzieci we wczesnym etapie rozwoju;starszych dzieci, które są nadal bardziej aktywne podczas prezentacji materiału mocno skontrastowanego i mogą w ten sposób zacząć rozwijać umiejętności lewopółkulowe.Zestaw jest sprawdzonym narzędziem terapeutycznym, rozwijającym u dzieci umiejętności:nawiązywania kontaktu wzrokowego;utrzymywania wspólnego pola widzenia;widzenia w szerszym polu;przetwarzania linearnego;dokonywania analizy;porządkowania sekwencyjnego;wykrywania relacji;wnioskowania o współzależności.
12% rabatu
51,04
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
Program ter.-eduk. dla dzieci zagrożonych autyzmem
Przedstawiony program jest próbą określenia kierunku terapeutycznego i edukacyjnego w przypadku pracy z dzieckiem zagrożonym autyzmem i autystycznym we wczesnym okresie jego rozwoju.Doświadczenie autorki w pracy z tymi dziećmi ukazuje, że jest to możliwe, choć niekoniecznie proste.Z jednej strony dzieci z tym zaburzeniem są nieprzewidywalne, z drugiej jednak powinny mieć możliwość rozwijania umiejętności zgodnie z programem wyznaczonym przez naturę. Wiedza na temat rozwoju dziecka daje możliwość precyzyjnego konstruowania programu terapeutycznego dla dzieciautystycznych. Wiemy, iż osiągniecie kolejnych kamieni milowych w rozwoju, warunkuje dalszy proces terapeutyczny i edukacyjny.Każda pojawiająca się umiejętność jest bazą dla następnego etapu. Metoda krakowska, która jest podstawą tego opracowania, pozwala zaplanować pracę krok po kroku, zgodnie z etapami rozwoju dziecka oraz daje możliwość stosowania szerokiego wachlarza technik terapeutycznych i edukacyjnych.Program Terapeutyczno-Edukacyjny dla Dzieci Zagrożonych Autyzmem i Autystycznychprzedstawia propozycję pracy w ramach:wczesnego wspomagania rozwoju dzieckaedukacjiterapii
2% rabatu
41,16
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Matematyka. KP dla uczniów z niepeł. intel. cz.3
Publikacja przeznaczona jest dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – z niepełnosprawnością intelektualną, niepełnosprawnościami sprzężonymi i innymi deficytami rozwojowymi. Może być stosowana w przedszkolach i szkołach specjalnych, klasach integracyjnych i oddziałach edukacyjno-terapeutycznych oraz podczas zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. Może być również wykorzystana jako materiał przygotowujący do edukacji wczesnoszkolnej, czyli w przedszkolach masowych. Karty pracy mogą posłużyć także rodzicom do pracy z dziećmi w domu. Zostały one przygotowane z myślą zarówno o pracy z całym zespołem, jak i w trakcie zajęć indywidualnych. Materiał zawiera zadania dotyczące: • poznawania i utrwalania podstawowych pojęć kalendarzowych; • orientacji w stosunkach przestrzennych; • umiejętności wyodrębniania zbiorów; • wyodrębniania i porównywania cech wielkościowych; • rozpoznawania figur geometrycznych; • poznawania i utrwalania znajomości cyfr w zakresie 12; • podstawowych działań matematycznych
23% rabatu
33,11
43,00 zł
Dodaj
do koszyka
Materiały edukacyjne..-Moje zdrowie, ja w chorobie
Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działów Moje zdrowie i Ja w chorobie. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
24% rabatu
22,72
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Materiały edukacyjne... - Ja w świecie techniki..
Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej.W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działów Ja w świecie techniki i Ja w świecie technologii informacyjnej. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
24% rabatu
22,72
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Stymulacja i terapia. Kategoryzacja w.2018
Kategoryzacja to zestaw ćwiczeń usprawniających procesy myślowe dzieci. Zdolność dokonywania kategoryzacji jest jednym z podstawowych wyznaczników inteligencji człowieka. Ta umiejętność pozwala dziecku zauważać związki miedzy określonymi elementami, a tym samym abstrahować reguły i porządkować według nich otaczający świat. Posiadanie tej sprawności warunkuje zdolność uczenia się języka oraz przyswajania zasad społecznych.Proponowany zbiór ćwiczeń ułatwia stymulację procesów myślowych dzieci prawidłowo rozwijających się. Może także zostać wykorzystany w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi, m.in. niesłyszącymi, autystycznymi, zagrożonymi dysleksją, dyslektycznymi oraz o obniżonej sprawności intelektualnej.
12% rabatu
80,96
92,00 zł
Dodaj
do koszyka
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Książka ta adresowana jest do nauczycieli i specjalistów chcących uporządkować swoją wiedzę na temat specyfiki funkcjonowania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, form i metod pracy pozwalających zindywidualizować wobec nich wymagania, a także procedur udzielania im pomocy psychologiczno-pedagogicznej i możliwości formalnych, jakie stwarza system oświatowy dla wyrównywania szans edukacyjnych. Dodatkowo książka zawiera propozycję arkuszy służących opracowaniu wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia i indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego (IPET) dla dzieci posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego.
24% rabatu
28,88
38,00 zł
Dodaj
do koszyka
Widzę, słyszę, czuję... Zabawy aktywizujące...
Czytelnicy znajdą w tej książce fabularyzowane zabawy, które ułatwiają integrowanie doznań zmysłowych dzieci z deficytami rozwojowymi. Mogą one zachęcić kilkulatków do ilustrowania ruchem narracji nauczyciela oraz twórczego przetwarzania „dostarczanych” im bodźców odbieranych poszczególnymi zmysłami. Zaprezentowany materiał nie jest alternatywą dla rozwiązań stosowanych przez specjalistów metody integracji sensorycznej, lecz jest ich twórczą interpretacją. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, pedagogów i wolontariuszy pracujących w świetlicach terapeutycznych oraz studentów, którzy w przyszłości zamierzają prowadzić zajęcia przeznaczone dla kilkulatków. Zamieszczone pomysły mogą wykorzystywać także rodzice podczas domowych ćwiczeń, które mają wspomagać rozwijanie sprawności ich własnych dzieci.
23% rabatu
24,64
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Autyzm na co dzień
Opierając się na własnych przeżyciach, autorka pokazuje, jak można radzić sobie z autyzmem w życiu codziennym. Alyson Beytien, konsultantka do spraw autyzmu i matka trójki dzieci z ASD, przedstawia wypróbowane sposoby postępowania, które można wykorzystać w domu, szkole i społeczności. U jej trzech synów zdiagnozowano różne zaburzenia ze spektrum autyzmu – od zespołu Aspergera, przez autyzm wysokofunkcjonujący, po „klasyczny” autyzm – dlatego doskonale rozumie ona szczególne potrzeby takich dzieci. Odkryła przy tym, co im pomaga, a co przeszkadza. W książce przedstawiono szeroką gamę problemów i wyzwań, z jakimi mogą się spotkać rodzice dzieci ze spektrum autyzmu, między innymi specyficzny gust żywieniowy, echolalię czy kłopotliwe zachowania w miejscach publicznych. Każdemu rozdziałowi poświęconemu wybranemu zagadnieniu towarzyszy lista konkretnych technik i strategii postępowania. Zawarte w książce pomysły oraz wskazówki będą źródłem inspiracji i cennej wiedzy dla rodziców i wszystkich mających styczność z osobami z ASD. „Alyson Beytien potrafi przemienić coś rutynowego w niesamowite i przekazywać ważne treści o życiu w sposób, który rezonuje i sprawia, że pozostają one z nami na dłużej”. Diane Twachtman-Cullen, Ph.D., redaktor naczelna „Autism Spectrum Quarterly” „Alyson wykonała fantastyczną robotę, tworząc książkę, która jest przyjazna dla rodzin i specjalistów – wszystko w jednym!” Sharon Rettinger, rodzic „Autyzm na co dzień napisała matka i specjalistka do spraw autyzmu. Książka łączy w sobie mądrość z poczuciem humoru, a także to, o czym wiemy, z praktycznymi zastosowaniami i poradami. Styl autorki przypomina spotkanie przy filiżance kawy z rodzicem w grupie wsparcia”. Marty Murphy, osoba z autyzmem
12% rabatu
39,51
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
100 pomysłów, jak dobrze zarządzić klasą
Poradnik jest skierowany do nauczycieli przedszkoli i szkół podstawowych, którzy napotykają problemy w zarządzaniu klasą – zarówno do dydaktyków początkujących, realizujących swoje pierwsze lekcje, jak i bardziej doświadczonych, zmagających się z określonymi trudnościami w pracy. Publikacja ta zainteresuje również rodziców i wszystkich tych, którzy chcą lepiej zrozumieć, czego szkoła od nich oczekuje i co może im dać. Każdy z przedstawionych tu pomysłów stanowi rezultat wielu lat pracy w nauczaniu, każdy z nich został poddany obserwacji i weryfikacji przez autora bądź też przez nauczycieli kształconych pod jego kierunkiem. Jak zarządzać klasą? Jak dostosować się do szkolnego środowiska? Czy wszystkie czynniki mające wpływ na funkcjonowanie klasy są równie ważne? Na te pytania i wiele innych niniejsza książka wskazuje odpowiedzi w formie rzeczowych, funkcjonalnych pomysłów, które skłaniają czytelnika do refleksji nad jego własną praktyką.
23% rabatu
24,64
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Materiały edukacyjne... - Ja jako konsument
„Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działu „Ja jako konsument”. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych – pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
24% rabatu
22,72
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
SPECIAL EDUCATION VOCABULARY IN USE PODRĘCZNIK DO NAUKI ANGIELSKIEGO SŁOWNICTWA Z ZAKRESU PEDAGOGIKI SPECJALNEJ
Podręcznik stanowi użyteczną pomoc w zdobywaniu i doskonaleniu sprawności językowych polegających na znajomości słownictwa, biegłości stylistycznej oraz swobodnym i dokładnym rozumieniu dłuższych wypowiedzi z zakresu pedagogiki specjalnej w języku angielskim. Przeznaczony jest nie tylko dla studentów pedagogiki specjalnej, ale także dla studentów powiązanych dyscyplin badawczych i praktycznych, takich jak praca socjalna, psychologia, socjologia, fizjoterapia oraz pielęgniarstwo. Podręcznik został opracowany tak, aby mógł służyć zarówno do nauki w grupie pod opieką lektora, jak i samokształcenia. Struktura książki i ćwiczeń jest podobna do zastosowanej we wcześniej opublikowanym przez tych samych autorów podręczniku „Psychology Vocabulary in Use. Podręcznik do nauki angielskiej terminologii psychologicznej” (II wydanie, Warszawa 2018, Poltext). Każdy z rozdziałów po tekście wprowadzającym zawiera zestaw ćwiczeń i zadań umożliwiających utrwalenie biegłości językowej w zakresie angielskiej terminologii pedagogiki specjalnej. Ćwiczenia są urozmaicone. Jedne z nich sprawdzają rozumienie tekstu czytanego (pytania typu prawda/fałsz, quizy), inne to zadania wielokrotnego wyboru, ćwiczenia ze słowotwórstwa, dopasowywanie słów do definicji/opisów i zastępowanie wyrażeń z języka potocznego terminami naukowymi. W każdym z tekstów wprowadzających i niektórych ćwiczeniach wytłuszczone zostały terminy mające kluczowe znaczenie dla danej problematyki pedagogicznej. W książce stosowane są zasady ortografii brytyjskiej (British English). Korzystanie z niej wymaga opanowania kursu General English przynajmniej na poziomie średniozaawansowanym. Na stronie internetowej wydawnictwa jest dostępne do ściągnięcia gratisowe nagranie audio obszernych fragmentów podręcznika w formie pliku mp3, dokonane przez native speakera. Anna Treger – anglistka, wykładowca w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Autorka kilku podręczników do nauki języka angielskiego. Bronisław Treger – profesor na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych Akademii Pedagogiki Specjalnej.
31% rabatu
29,60
42,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka