nowość
120 pomysłów na terapię percepcji wzrokowej (kpl)
Publikacja „120 pomysłów na terapię percepcji wzrokowej” to narzędzie pracy wydane w formie 2 teczek terapeutycznych. Teczki zawierają 120 ćwiczeń, a 320 kart pracy (ponieważ jednemu ćwiczeniu przypisanych jest np. 5–6 kart pracy). Zadania służą stymulacji, rozwijaniu i usprawnianiu percepcji wzrokowej w zakresie: stałości spostrzegania, spostrzegania figury i tła, spostrzegania stosunków przestrzennych, spostrzegania położenia przedmiotów w przestrzeni, koordynacji wzrokowo-ruchowej, analizy i syntezy wzrokowej. Materiał przeznaczony jest dla specjalistów terapii pedagogicznej, pedagogów, psychologów, nauczycieli kształcenia zintegrowanego, nauczycieli przedszkola oraz rodziców dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
27% rabatu
68,98
94,50 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Kalendarz - kreatywna plansza
Jest to zestaw pomocy dydaktycznych, które przydadzą się w każdej klasie i sali przedszkolnej. Praktyczne i trwałe plansze pozwalają zaznajomić dzieci z następstwem pór roku, miesięcy i dni tygodni oraz zapisem daty. Na planszy znalazło się również miejsce na oznaczenie pogody i temperatury. Zestaw zawiera 2 plansze w formacie A3, elementy do wycięcia i codziennego uzupełniania kalendarza oraz komplet rzepów.
27% rabatu
18,98
26,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Dziennik pracy logopedy
Dziennik pracy logopedy
Wydawca: Harmonia
wysyłka: 48h
„Dziennik pracy logopedy” jest zgodny z: • Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji; • Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
23% rabatu
12,78
16,50 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Prace domowe dla uczniów ze specjalnymi.. Poziom 1
Koniec problemów związanych z poszukiwaniem prac domowych w wielu różnych książkach, zeszytach ćwiczeń i w Internecie! Prezentowane materiały umożliwiają dostęp do gotowych kart pracy do domu. Metryczka na każdej stronie pozwala na sprawniejszą organizację prac dziecka, co z kolei sprzyja stałemu i efektywnemu kontrolowaniu postępów malucha. Każda z prezentowanych kart pracy zawiera krótką notkę dla rodziców na temat tego, jaki jest cel zadań, czyli jakiej sfery dotyczą proponowane ćwiczenia. Ponadto na wybranych kartach znajdują się informacje dla opiekunów, w jaki sposób mogą dodatkowo wspierać rozwój dziecka.
27% rabatu
23,36
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Materiały edukacyjne.. -Sgnalizowanie samopoczucia
„Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działów „Higiena osobista” oraz „Potrzeby fizjologiczne”. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych – pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
27% rabatu
21,83
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Cele i treści kształcenia w związku z integracją..
„Monografia autorstwa Elżbiety M. Mach dotyczy niezwykle interesującego i słabo zbadanego w polskiej literaturze zagadnienia edukacyjnych konsekwencji integracji europejskiej na przykładzie edukacji wczesnoszkolnej w Polsce i we Włoszech. Autorka analizuje zmiany treści programowych w obu krajach w szerszym kontekście przemian historyczno-społeczno-gospodarczych w tak zwanym okresie przemian, to znaczy w latach 1945–2004 w przypadku Polski i 1922–2004 dla Włoch. Książka jest owocem szeroko zakrojonych prac Autorki, prowadzonych w latach 1996–2004, obejmujących zarówno badania archiwalne, jak i analizę programów nauczania, podręczników szkolnych, ministerialnych zapisów prawnych, wytycznych zawartych w poradnikach metodycznych dla nauczycieli, a także wywiadów, rozmów i ankiet przeprowadzanych z nauczycielami. Elżbieta M. Mach wykorzystała także własne doświadczenia z pracy nauczycielskiej w klasach młodszych w latach 1984–1996 oraz w charakterze eksperta Ministerstwa Edukacji Narodowej w zakresie opiniowania programów i podręczników szkolnych dla klas I–III oraz do nauczania edukacji europejskiej, przede wszystkim w odniesieniu do edukacyjnych priorytetów Unii Europejskiej. Cele i treści kształcenia w związku z integracją europejską na przykładzie edukacji wczesnoszkolnej we Włoszech i w Polsce wypełniają istotną lukę w polskiej literaturze przedmiotu”. Z recenzji dr hab. Joanny Sondel-Cedarmas Elżbieta M. Mach, dr nauk społecznych w zakresie pedagogiki, europeistka, pracownik Instytutu Europeistyki UJ, rzeczoznawca MEN w zakresie podręczników dla klas I–III, ekspert FRSE oraz EACEA ds. europejskich programów edukacyjnych; pozazawodowo – hodowca kotów rasy turecki van, miłośnik muzyki klasycznej i górskich wędrówek. Zainteresowania badawcze: edukacja europejska, polityka edukacyjna UE, socjologia edukacji, edukacja i tożsamość, obywatelstwo europejskie, aktualne procesy społeczno-kulturowe widziane w perspektywie zmiany edukacyjnej.
21% rabatu
31,52
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Wargi parskają i pięknie głoski wypowiadają
Podnoszenie kompetencji językowych u dzieci jest niezwykle ważne, rzutuje bowiem na rozwój ich osobowości, buduje pewność siebie i kształtuje prawidłowe kontakty społeczne. Bardzo duże znaczenie w prawidłowym rozwoju mowy ma profilaktyka logopedyczna – ćwiczenia logopedyczne przeprowadzane w formie zabawy z dzieckiem. Książeczka ta jest przeznaczona dla dzieci starszych – od 4. do 6. roku życia. Może być wykorzystana do samodzielnej pracy z dzieckiem zarówno przez terapeutów, jak i rodziców. Zawarte w niej ćwiczenia pomogą w usprawnianiu aparatu artykulacyjnego, kształtowaniu prawidłowego toru oddechowego, doskonaleniu słuchu fonologicznego, wzbogacaniu słownika czynnego, rozwijaniu percepcji słuchowej dzieci. Przy wykonywaniu ćwiczeń logopedycznych zadaniem dorosłego jest stworzenie atmosfery zabawy, aby nie były one dla naszych smyków przykrym obowiązkiem. Ćwiczenia powtarzajmy regularnie, a z pewnością przyczynią się one do harmonijnego rozwoju językowego dzieci. Czas trwania ćwiczeń oraz liczbę ich powtórzeń dostosowujemy do indywidualnych potrzeb i możliwości psychofizycznych naszych pociech. Każdy szkrab jest przecież wyjątkowy, jedyny i niepowtarzalny!
26% rabatu
22,20
30,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wysłów się!
Wysłów się!
Wydawca: Impuls
wysyłka: 48h
Polecamy zbiór ćwiczeń napisanych z myślą o osobach, które mają problemy z komunikacją językową. Autorka tworzyła je pracując jako logopeda, oligofrenopedagog i terapeuta pedagogiczny. Korzystać z nich mogą logopedzi, nauczyciele, rodzice oraz terapeuci pracujący zarówno z dziećmi i młodzieżą, jak i z osobami dorosłymi, które wskutek różnych czynników nie nabywają umiejętności komunikacyjnych lub utraciły je na przykład w wyniku afazji czy niepełnosprawności intelektualnej. W ćwiczeniach autorka starała się zawrzeć materiał słowny, nawiązujący do codziennych czynności i doświadczeń. Wiele zadań poświęconych jest kształtowaniu umiejętności słowotwórczych, które traktuję w sposób szczególny w kontekście rozwijania zasobu słownictwa biernego i czynnego oraz zdolności rozumienia oraz tworzenia nowych słów. Zaproponowane ćwiczenia posłużą także do rozwijania umiejętności poprawnego stosowania zasad fleksji i gramatyki. Zadania opatrzone są w proste instrukcje i przykłady ich wykonania. Terapeuta powinien przedstawić sposób wykonania zadania oraz upewnić się, czy polecenie zostało właściwie zrozumiane. Kolejne strony można kopiować i w zależności od potrzeb terapeutycznych wykorzystywać jako karty pracy bądź karty sprawdzające ćwiczone umiejętności. Zapraszamy do lektury.
21% rabatu
15,80
20,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Materiały edukacyjne... - Higiena osobista...
„Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” to seria książek opracowana na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Będzie ona pomocna dla nauczycieli i terapeutów podczas realizacji treści nauczania i wychowania zawartych w podstawie programowej. W tej książce przedstawiono zagadnienia dotyczące działów „Higiena osobista” oraz „Potrzeby fizjologiczne”. Do ich omówienia wykorzystano zdjęcia. Na stronach parzystych znajdują się fotografie dla ucznia. Na stronach nieparzystych – pytania, które czyta nauczyciel, terapeuta lub rodzic. Pierwsze pytania dotyczą zdjęcia. Kolejne pomagają zdobyć lub utrwalić dodatkowe wiadomości i umiejętności związane z omawianym tematem. Ostatnie pytania dotyczą doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia dla dziecka, dzięki którym ma ono utrwalić zdobyte informacje.
27% rabatu
21,83
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
100 pomysłów dla nauczycieli szkół podstawowych..
Niniejsza książka ma na celu pomóc nauczycielom we wdrażaniu strategii, opartych na podejściu inkluzyjnym, które stworzą środowisko nauki zapewniające uczniom z autyzmem odpowiednie wsparcie. Opisano tu kluczowe obszary, w jakich mogą się pojawić bariery w nauczaniu, i ponad 100 pomysłów (w tym dodatkowych pomysłów, wskazówek i propozycji modyfikacji) na ich pokonanie – w sposób rzeczowy, klarowny i łatwy do zrealizowania. Pomysły te mają ściśle aplikacyjny charakter, ponieważ autorka, jako doświadczony praktyk, odnosi się do realiów kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, podając przy tym odwołania do literatury przedmiotu oraz studiów przypadków. To poradnik dla każdego nauczyciela poszukującego w swojej pracy inspirujących i skutecznych rozwiązań.
27% rabatu
24,09
33,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Dopasuj do kształtu
Dopasuj do kształtu
Wydawca: Harmonia
wysyłka: 48h
„Dopasuj do kształtu” to publikacja przeznaczona głównie dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz dzieci starszych wolniej się rozwijających. Mogą z niej korzystać nauczyciele i pedagodzy podczas zajęć indywidualnych oraz grupowych, a także rodzice podczas zabaw w domu. Pracując z kartami zawartymi w tej publikacji, dziecko rozwija przede wszystkim percepcję wzrokową. Dzięki dodatkowym ćwiczeniom poznaje świat zwierząt, poszerza swoje słownictwo, usprawnia grafomotorykę, orientację w przestrzeni oraz pamięć wzrokową. W skład publikacji wchodzi: 20 kart zawierających 120 obrazków przedstawiających zwierzęta (40 obrazków kolorowych, 40 obrazków konturowych oraz 40 obrazków-cieni); jedna karta z czarnymi kartonikami z okienkami; zeszyt z propozycjami zabaw.
27% rabatu
23,36
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dzieci
Autorka odważnie i z pełnym przekonaniem sięga do wypowiedzi dzieci na temat podręczników – najpopularniejszych środków dydaktycznych. Traktuje uczniów – bezpośrednich uczestników, najważniejsze ogniwo procesu nauczania oraz odbiorców oferty podręcznikowej – jako bezcenne źródło informacji. Opinie dzieci na temat merytorycznej zawartości podręczników oraz wykorzystania ich w procesie nauczania i uczenia się są krytyczne, dojrzałe i refleksyjne – mało tego, zgodne z opiniami pedagogów i psychologów zajmujących się wczesną edukacją. Zdanie uczniów nie jest jednak uwzględniane ani przez twórców podręczników szkolnych, ani przez nauczycieli, co wydaje się jedną z głównych przeszkód w podnoszeniu jakości polskiej edukacji. Książka jest dopełnieniem publikacji Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dorosłych. Umożliwia zestawienie dwóch dyskursów: osób dorosłych – autorów, wydawców i nauczycieli, oraz dzieci – codziennych użytkowników podręczników i materiałów edukacyjnych i ich najlepszych recenzentów. ****** Evaluation of Integrated Textbooks for Early Education. Children’s Perspective Education Studies Series The book contains children’s comments on textbooks. Their opinions on the content of textbooks, their use in the teaching and learning process are critical, mature and reflective. They also correspond to the opinions of early education teachers and psychologists.
16% rabatu
29,40
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dorosłych
Autorka opisuje rolę i miejsce podręcznika we współczesnej edukacji wczesnoszkolnej: • Objaśnia czytelnikom podstawową terminologię związaną z książkami do nauki, przybliża historię stosowania podręczników, przedstawia funkcje spełniane przez pakiety edukacyjne, charakteryzuje zmiany na rynku publikacji do kształcenia wczesnoszkolnego spowodowane kolejnymi reformami systemu oświaty. • Analizuje najpopularniejsze podręczniki zintegrowane wykorzystywane podczas zajęć w klasach I–III szkoły podstawowej w zakresie kształtowania umiejętności językowych, matematycznych i przyrodniczych dzieci. • Wyniki badań zestawia z rzeczywistymi potrzebami rozwojowymi uczniów w wieku wczesnoszkolnym, opisywanymi zgodnie ze współczesną wiedzą psychologiczną i pedagogiczną. • Udowadnia, że podręcznik powinien zawierać tylko najważniejsze, przedstawione poglądowo, aktualne treści, odsyłać uczniów do innych środków dydaktycznych, w tym także do nowoczesnych pomocy medialnych. • Wskazuje, że twórcy pakietów edukacyjnych muszą kłaść zdecydowanie większy nacisk na zadania problemowe, dywergencyjne i kreatywne, aktywizujące dzieci. Książka jest lekturą obowiązkową nie tylko dla wydawców, autorów i recenzentów „elementarzy”, lecz także dla pedagogów, którzy w dobie powszechnej kartomanii borykają się z problemem prawidłowej oceny merytorycznej pakietów edukacyjnych. Stanowi dopełnienie publikacji Ewaluacja podręczników zintegrowanych do edukacji wczesnoszkolnej. Perspektywa dzieci. ****** Evaluation of Integrated Textbooks for Early Education. Adults’ Perspective Education Studies Series The author analyses the most popular integrated textbooks for the 1st–3rd grade primary school students with regard to developing language, mathematical and natural sciences skills of children. The research results are compared with the real development needs of students. The author proves that a textbook should provide only an overview of the most important subject matter, and it should refer students to other teaching aids, including modern media aids. It is indicated that the authors of educational packages must place great emphasis on engaging problem-solving, divergent and creative tasks.
16% rabatu
32,76
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
The Official ACT Prep Guide, 2018-19 Edition
The comprehensive guide to the 2018-2019 ACT test, with 4 genuine, full-length practice tests ad 400 additional questions online. This 2018-2019 guide includes four actual ACT tests - all of which contain the optional writing test - that you can use to practice at your own pace. To help you review test subjects and improve our understanding, ths guide provides clear explanatons for every answer. You'll also get practical tips for boosting your score on the English, math, reading, and science tests, as well as the optional writing test. Additionally, you can access 400 more practice questions online though the access code provided in the guide.
14% rabatu
116,99
136,03 zł
Dodaj
do koszyka
Podejrzanie pozytywny przymiotnik
Kiedy na dworze pada deszcz, nie można wyjść na podwórko, a na biurku leżą zeszyty, które trzeba zapełnić pracą domową – potrzebujesz kogoś, kto doda Ci otuchy. Tym kimś jest... pan Przymiotnik! Niebywale pozytywna i optymistyczna część mowy, która sprawi, że zaczniesz patrzeć na świat przez różowe okulary! W dodatku dzięki panu Przymiotnikowi dowiesz się, dlaczego trzeba znać części mowy i jak ich używać, żeby tekst, który piszesz, stał się ciekawy. Zapraszamy do wyjątkowej lektury! Zapowiedź nowego Tomu... Tak, życie jest piękne! Myślę, że pan Przymiotnik przekonał i Ciebie, i klasę czwartą. Niestety już za chwilę zawita do klasy... pan Czasownik, który podda wszystkie zmęczone dzieci i panią Krysię nieustannemu DZIAŁANIU. Możemy Ci jeszcze zdradzić, że pani Krysia w ogóle nie będzie zajmować się uczeniem i językiem polskim, za to rozprawiać będzie o... szkodliwości cukru! Dlaczego cukier, a nie ćwiczenia z gramatyki? Dowiesz się w tomie trzecim Lekcji gramatyki dla dzieci o mocnych nerwach.
23% rabatu
13,95
18,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Wola sensu
Wola sensu
Wydawca: Czarna Owca
wysyłka: 48h
Prawdziwym wyzwaniem współczesnej psychiatrii jest odpowiedzenie na egzystencjalna pustkę. Coraz więcej pacjentów uskarża się bowiem na poczucie bezsensu i życiowej próżni. Logoterapia uczy, że nawet tragiczne i negatywne aspekty życia, jak na przykład nieuniknione cierpienie, mogą zamienić się w triumf ludzkiego ducha pod warunkiem, że przyjmiemy odpowiedni stosunek do sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy. W epoce, w jakiej przyszło nam żyć ? epoce umierających tradycji ? podstawowym zadaniem psychiatrii musi być wyposażenie człowieka w umiejętność odnajdywania w życiu sensu. W czasach, gdy przykazania dekalogu utraciły w oczach wielu swą niepodważalną wartość, każdego dnia musimy przestrzegać dziesięciu tysięcy przykazań wynikających z dziesiątków tysięcy życiowych sytuacji; W tym sensie można śmiało powiedzieć, że logoterapia to odpowiedź na duchowe potrzeby współczesnego człowieka.
35% rabatu
21,44
32,99 zł
Dodaj
do koszyka
Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa
Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku i w niektórych krajach trwa do dzisiaj, uświadomił wszystkim, że wiedza ekonomiczna polskiego społeczeństwa jest niestety niewielka albo - jak podkreślają to publicyści - katastrofalnie niska. Z naszych obserwacji wynika, że niewielką wiedzę ekonomiczną mają również politycy i przede wszystkim parlamentarzyści, którzy przecież mają stanowić prawo, w tym prawo w gospodarce. Dlatego też doszliśmy do wniosku, że warto napisać monografię, która będzie realizowała dwa cele: Cel 1. W sposób prosty i jednocześnie precyzyjny, będziemy opisywać fundamenty teorii ekonomicznej i przedstawimy metody przekazania tej teorii społeczeństwu, co stanowi istotę edukacji ekonomicznej. Cel 2. Ta monografia per se, sui generis stanowić powinna instrument, narzędzie, środek, zdobywania wiedzy ekonomicznej, przez Tych, którzy ją przeczytają. Nie jest prawdą, że wiedzę ekonomiczną najlepiej jest przekazywać za pomocą przykładów (case'ów). Naukowcy już dawno odkryli, że za pomocą przykładu można udowodnić każdą tezę. Dlatego też, społeczeństwu trzeba przekazywać wiedzę teoretyczną i aplikacje, a nie tylko same aplikacje. Należy walczyć ze stereotypami, np. że nie można nauczyć się przedsiębiorczości, dlatego też przedsiębiorcą trzeba się urodzić. Nauczyć kogoś i nauczyć się można zarówno przedsiębiorczości, jak i menedżerstwa oraz ekonomii, jako nauki o prawach rządzących produkcją i podziałem dóbr, o zachowaniu się ludzi, którzy podejmują decyzje jak ograniczone środki przeznaczyć na zaspokojenie potrzeb w taki sposób, aby podejmujący decyzję uzyskał maksimum satysfakcji. Jeżeli dobrobyt jednostki będzie wzrastał, to będzie rósł dobrobyt społeczny i gospodarka narodowa będzie się dobrze rozwijać.
21% rabatu
36,34
46,00 zł
Dodaj
do koszyka
Eduterapeutica Specjalne Potrzeby Edukacyjne klasy 4-8
Program multimedialny skierowany jest do nauczycieli oraz pedagogów-psychologów do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych i kompensacyjnych z uczniami w wieku 10-15 lat. Pomaga przygotować się do zajęć z uczniami, a także z rodzicami dzieci z ryzykiem występowania i ze zdiagnozowanymi problemami z zakresu dysleksji rozwojowej. Obejmuje zagadnienia z zakresu: • Dysleksja, • Dysgrafia, • Dysortografia, • Dyskalkulia. Dzięki temu, że program „Eduterapeutica. Specjalne potrzeby edukacyjne” jest spójnym rozwiązaniem obejmującym całość zagadnień z zakresu dysleksji rozwojowej, praca z uczniami staje się wyjątkowo skuteczna. Jądrem programu są multimedialne ćwiczenia oraz karty pracy. Uzupełniają je materiały szkoleniowe i informacyjne dla nauczycieli i rodziców w tym szkolenia online przeznaczone dla użytkowników programu. Część materiału ćwiczeniowego może być równolegle wykorzystany do wspierania rozwoju kluczowych kompetencji językowych i matematycznych wśród uczniów: • zaniedbanych społecznie • z niewielkim deficytem rozwoju intelektualnego, • z niewielkimi problemami widzenia i słyszenia, • Z różnymi formami nadpobudliwości (np. ADHD), • Z problemami emocjonalnymi w tym problemami ze spektrum autyzmu. Program obejmuje: • ogromną bazę ćwiczeń i materiałów pomocniczych, które można komponować zależnie od zdiagnozowanych problemów ucznia, • zestaw interaktywnych ćwiczeń, zabaw i gier edukacyjnych, nawiązujących do znanych gier komputerowych, • bogaty materiał przeznaczony do wydruku i stosowania podczas zajęć lub w domu. Zestaw zawiera blisko 500 ćwiczeń multimedialnych oraz 420 wydrukowanych kart pracy dostępnych również w programie.
10% rabatu
2 601,00
2 890,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wskazuję, nazywam, rozumiem cz.1
Jak uczyć dzieci z autyzmem szybkiego reagowania. Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest zwiększenie szybkości i płynności reagowania u najmłodszych. Rozwijanie tego typu kompetencji u dziecka wpłynie pozytywnie na jego rozwój umiejętności komunikowania się. W teczce znajduje się: książeczka z przykładami ćwiczeń zestaw obrazków (270 obrazków ilustrujących 90 pojęć).
27% rabatu
25,55
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Umysł lubi tworzyć
Książka „Umysł lubi tworzyć. Ćwiczenia pamięci i innych funkcji poznawczych na każdy dzień miesiąca” powstała jako propozycja treningu dla osób zdrowych oraz wymagających wsparcia, które chcą poprawić swoje funkcjonowanie poznawcze. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń usprawniających pamięć wzrokową, autobiograficzną, procesy uwagowe, funkcje wykonawcze i wzrokowo-przestrzenne. Recenzowaną książkę traktuję jako propozycję treningu funkcji poznawczych. Bardzo dobrze oceniam samą ideę treningu, czyli zalecenie codziennego lub z niewielkimi przerwami czasowymi wykonywania prezentowanych ćwiczeń. Jest to absolutnie zgodne ze współczesną wiedzą o mózgu, jego plastyczności i tworzeniu aktywnych sieci neuronalnych. Idea treningu jest też dobrze realizowana poprzez powtarzalność pewnych ćwiczeń, jak na przykład przypominanie sobie wydarzeń w ciągu dnia. […] Dobrym pomysłem jest umiejscowienie w książce słowniczka ważnych dla odbiorcy książki pojęć z obszaru neuropsychologii poznawczej. […] Podsumowując, rekomenduję recenzowaną książkę do publikacji jako pozycję, która wesprze zarówno pacjentów, jak i osoby zdrowe w podtrzymywaniu oraz terapii stanu funkcji poznawczych. dr hab. Aneta R. Borkowska, prof. nadzw. UMCS
27% rabatu
34,30
46,99 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
257
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka