|   Dzieci ze spec. trudn. w ucz. się mat. Gruszczyk E
                            Autor:
                            
                                        Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    WSiP
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788302065286                            
                         
                            EAN:
                            
9788302065286                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
Przyczyna, diagnoza, zajęcia korekcyjno-wyrównawcze                            
                         
                            format:
                            
16.5x23.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            Seria:
                            
                                            EDUKACJA MATEMATYCZNA DZIECI
                            
                         
                            liczba stron:
                            
312                            
                         
                            rok wydania:
                            
2014                            
                         (0) Sprawdź recenzje 15% rabatu27,56 zł Cena detaliczna:  32,50 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,56 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Niewłaściwe metody nauczania, konflikty rodzinne, brak dojrzałości operacyjnej, będącej niezbędnym warunkiem uczenia się matematyki, zmniejszona odporność emocjonalna, zaburzenia w kształtowaniu systemu własnej wartości - te i inne przyczyny niepowodzeń w nauczaniu matematyki w klasach początkowych są tematem niniejszej publikacji. Autorka obszernie zaprezentowała również koncepcję pracy korekcyjno-wyrównawczej z dziećmi, które mimo czynionych starań nie potrafią uczyć sięmatematyki.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |