Fiszki. Jak tworzyć produkty i usługi?
Autor:
Gorzałczyńska-Mróz Agnieszka
Wydawca:
Cztery Głowy
wysyłka: 48h
ISBN:
9788378433200
EAN:
9788378433200
oprawa:
oprawa: pudełko
format:
12x7 cm
język:
polski
liczba stron:
80
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
30% rabatu
24,44 zł
Cena detaliczna:
35,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,25 zł
Opis produktu
To NIE jest kolejna pozycja, która będzie próbowała Cię przekonać, że Design Thinking to lek na całe zło. To zestaw praktycznych narzędzi, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć Twoich klientów, a w efekcie stworzyć mądre i potrzebne rozwiązania. Fiszka po fiszce nauczysz się tworzyć ofertę, która pozwoli Ci wyróżnić się na rynku i dostarczy świetnych doświadczeń jej odbiorcom. Spójrz na swoje działania z innej perspektywy! Rozwiń się! Teraz!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|