Opakowanie Logo Design, Global Brands

Logo Design, Global Brands

Wydawca: TASCHEN
wysyłka: 48h
ISBN: 9783836576758
EAN: 9783836576758
oprawa: Twarda z obwolutą
format: 14.5x20.5cm
język: angielski
liczba stron: 608
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
69,47 zł
Cena detaliczna: 
91,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,21

Opis produktu

Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ​​such as trust, quality, or reliability. This catalog comprehensively breaks down how texts, images, and ideas are condensed into distinctive brands. From airlines and groceries, sportswear and computers, museums, and magazines, to car brands, music labels, pharmaceuticals, and internet portals, this band offers around 4,500 brand logos including complete background information about designers, year of origin, and country, as well as brands and companies. A great reference book for anyone interested in the ideas and concepts that branding is based on.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj