nowość
![]() Logo Design, Global Brands
Autor:
Wiedemann Julius
Wydawca:
TASCHEN
wysyłka: 48h
ISBN:
9783836576758
EAN:
9783836576758
oprawa:
Twarda
format:
200x145x32mm
język:
angielski
Seria:
BIBLIOTHECA UNIVERSALIS
liczba stron:
608
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
26% rabatu
68,95 zł
Cena detaliczna:
93,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,39 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values such as trust, quality, or reliability. This catalog comprehensively breaks down how texts, images, and ideas are condensed into distinctive brands.
From airlines and groceries, sportswear and computers, museums, and magazines, to car brands, music labels, pharmaceuticals, and internet portals, this band offers around 4,500 brand logos including complete background information about designers, year of origin, and country, as well as brands and companies. A great reference book for anyone interested in the ideas and concepts that branding is based on.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|