Logo Design, Global Brands
Wydawca:
TASCHEN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9783836576758
EAN:
9783836576758
oprawa:
Twarda z obwolutą
format:
14.5x20.5cm
język:
angielski
liczba stron:
608
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
61,30 zł
Cena detaliczna:
91,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,21 zł
Opis produktu
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values such as trust, quality, or reliability. This catalog comprehensively breaks down how texts, images, and ideas are condensed into distinctive brands.
From airlines and groceries, sportswear and computers, museums, and magazines, to car brands, music labels, pharmaceuticals, and internet portals, this band offers around 4,500 brand logos including complete background information about designers, year of origin, and country, as well as brands and companies. A great reference book for anyone interested in the ideas and concepts that branding is based on.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|