Kompetencje informacyjne uczniów w perspektywie zmian szkolnego środowiska uczenia się
Wydawca:
ŻAK Wydawnictwo Akademickie
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788362015887
EAN:
9788362015887
oprawa:
Miękka
format:
17.0x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
508
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
12% rabatu
45,96 zł
Cena detaliczna:
52,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,91 zł
Opis produktu
Książka jest poświęcona analizie przemian współczesnego środowiska szkolnego w perspektywie rozwoju społeczeństwa informacyjnego. Autorka podjęła również problematykę funkcjonowania pokolenia tzw. cyfrowych tubylców w zmediatyzowanym świecie, przedstawiając bogaty przegląd literatury polskiej i zagranicznej.
Jako przedmiot badań przyjęła poziom kompetencji informacyjnych uczniów po ukończeniu kształcenia gimnazjalnego oraz zależność między wybranymi czynnikami a stopniem umiejętności informacyjnych młodzieży. Dokonała analizy stanu kompetencji informacyjnych uczniów szkoły średniej, liceów ogólnokształcących i techników. Sprawdziła, w jakim stopniu czynniki, takie jak na przykład płeć, typ szkoły, status wykształcenia rodziców, pochodzenie środowiskowe, poziom aktywności kulturowej rodziny, osiągnięcia szkolne różnicują poziom kompetencji informacyjnych.
Jak określila Autorka, kieruje tę pracę do osób zainteresowanych rozwojem kompetencji informacyjnych uczniów, jakością kształcenia i kondycją edukacji, gdyż to dzięki ich działaniom możliwa stanie się realizacja wizji nowej kultury uczenia się, przyczyniającej się do określenia na nowo szkolnych środowisk przetwarzania informacji i tworzenia wiedzy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|