![]()
Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz
27% rabatu
43,25 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,16 zł
![]() Sztuka obrazu i obrazowania w epoce nowych mediów
Autor:
Piotr Zawojski
Wydawca:
Oficyna Naukowa
wysyłka: niedostępny
Wiedza o sposobie istnienia i funkcjonowania obrazów we współczesnej kulturze epoki nowych mediów nie doczekała się jeszcze u nas ujęcia monograficznego. Taką lukę wypełni książką Piotra Zawojskiego. Autor daje nowatorski wgląd w pole twórc
24% rabatu
41,55 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,48 zł
![]() Projektowanie dla nowych mediów
Autor:
Austin Tricia
Doust Richard
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia – nowe media – oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet
32% rabatu
13,49 zł
19,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,46 zł
![]() Gen ryzyka w sobie miał...
Autor:
Podsadecka Joanna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
„Jeżeli ktoś ma trochę oleju w głowie, to musi dojść do wniosku, że Turowicz był jednym z najwybitniejszych Polaków XX wieku. Iluż takich mamy? Można na palcach dwóch rąk policzyć. Jego autorytet nie wynikał z nadania. Po prostu w nim siedz
21% rabatu
46,49 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,40 zł
![]() Nie myśl o słoniu Jak język kształtuje polity
Autor:
George Lakoff
Wydawca:
Łośgraf
wysyłka: niedostępny
Książka wyjaśniająca jak poprzez pryzmat języka, jego reguł i metafor czytać treści debat politycznych, kampanii reklamowych i wyborczych, wielkich dyskusji medialnych, a także jak je prowadzić!
To kieszonkowy manifest dla tych, którzy wci
25% rabatu
21,74 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,70 zł
![]()
Globalizacja i internacjonalizacja kapitału medialnego, włączenie się Polski w międzynarodowy obieg informacji spowodowały rosnące zainteresowanie funkcjonowaniem środków masowego przekazu i w efekcie wprowadzenie zagadnień związanych z dzi
31% rabatu
18,57 zł
27,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,54 zł
![]() Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Autor:
Gibson Shane
Levinson Conrad Jay
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEM
Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z naj
19% rabatu
39,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł
![]()
Książka jest medioznawczą i kulturoznawczą analizą technologii cyfrowych. Tytułowe interfejsy objawiły się jako ich autonomiczna kategoria, która wywiera radykalny wpływ na kształt światów medialnych i kultury w ogóle. Sytuują się one w mie
21% rabatu
7,86 zł
10,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,84 zł
![]()
Czwarta książka tej autorki po "Albańskim kochanku" (2005), Fatum Laury Uloa" (2007), "Quattrocento" (2010)
Biografia pary znanych fotografów - Roberta Capy i Gerdy Taro
Historia trudnej, niemożliwej miłości, a także opowieść o pracy report
40% rabatu
14,88 zł
24,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,84 zł
![]()
Fragment przedmowy prof. W. Bartoszewskiego - jedynego żyjącego dziennikarza ,,Gazety Ludowej"": Pionierska praca Lilli Barbary Paszkiewicz ,,Gloria Victis"". Losy ,,Gazety Ludowej"" - jedynego opozycyjnego dziennika i jej pracowników w lat
39% rabatu
26,99 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,93 zł
![]()
Do rąk czytelnika trafia ostatnia już książka Piotra Żbikowskiego zatytułowana W imperium carów. „Kurier Litewski” 1796–1806, która – podobnie jak poprzednie – stanowi efekt wnikliwych badań i bardzo żmudnej kwerendy prasy polskojęzycznej w
34% rabatu
30,58 zł
46,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,52 zł
![]()
Tom 23. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Prezentowany zbiór artykułów przedstawia wyniki ciekawych badań empirycznych, ważnych dla wszystkich osób zaangażowanych z
30% rabatu
27,24 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,18 zł
![]()
Związek sportu i mediów audiowizualnych stanowi jeden z fenomenów współczesnej kultury, a jednocześnie ważne zjawisko społeczne i gospodarcze. Książka poświęcona jest prywatnoprawnej ochronie widowiska sportowego jako przedmiotu relacji aud
48% rabatu
27,30 zł
52,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł
![]()
Niniejsza antologia stanowi zbiór prac prezentujących przedmiot badań i podstawy teoretyczno-metodologiczne systemowo-funkcjonalnej analizy dyskursu, wywodzącej się z tzw. brytyjsko-australijskiej szkoły rejestru i gatunku. U jej podstaw le
43% rabatu
22,15 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,09 zł
![]()
Książka stanowi próbę opisu języka polityków, a zwłaszcza obecnych w nim elementów manipulacji, dyskredytacji czy perswazji. Problematyka ta jest wyjątkowo istotna z punktu widzenia kondycji współczesnej demokracji, odnosi się bowiem zarówn
33% rabatu
20,23 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,18 zł
![]()
Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
"Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tyl
32% rabatu
33,22 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,15 zł
![]() Wizerunki medialne polityków
Autor:
Obremski Krzysztof
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Jeśli nie z każdym dniem czy tygodniem, to z pewnością w każdym miesiącu zostają ujawnione nowe fakty czy tylko „fakty medialne”, które niejako wymuszają, aby książka ta pozostawała permanentnie opatrywana dopowiedzeniami o różnym ciężarze
14% rabatu
27,45 zł
32,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,41 zł
![]()
Media i ich społeczna recepcja, czytanie jako czynność będąca przejawem praktyk społecznościowych, promocja sztuki słowa w dobie ekspansji kultury audiowizualnej - oto najważniejsze punkty odniesienia dla uczestnictwa w kulturze dzieci i mł
19% rabatu
32,23 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,18 zł
![]()
Książka jest świetnym podręcznikiem akademickim,uzupełniającym wiedzę o komunikacji wizualnej.Książka kierowana jest do przyszłych studentów, a także studentów wydziałów komunikowania wizualnego oraz osób zainteresowanych tematyką szeroko p
34% rabatu
19,08 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,04 zł
![]()
Sytuacja w świecie zmieniła się wręcz radykalnie w związku z procesem żywiołowego rozwoju komunikatora, jakim jest internet, a w ślad za nim i innych mediów, które również ulegają procesowi konwergencji do Sieci.
W książce tej przestrzeń me
14% rabatu
36,03 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,97 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|