|   MARKETING
                            Autor:
                            
                                        Brian Tracy
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    MT Biznes
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
978-83-8087-805-1                            
                         
                            EAN:
                            
9788380878051                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka ze skrzydełkami                            
                         
                            format:
                            
218x141x5mm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
118                            
                         
                            rok wydania:
                            
2019                            
                         (0) Sprawdź recenzje 26% rabatu22,18 zł Cena detaliczna:  29,90 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,18 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?
Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki.
Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:
• Budować bazę klientów
• Wyróżnić się na tle konkurencji
• Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi
• Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje
• Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących
• Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert
• Naprawdę skoncentrować się na kliencie
• W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji
• Rozwiązać inne problemy marketingowe
Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |