Myślę, czytam, rysuję cz.2
Autor:
Bala Agnieszka
Wydawca:
Arson
wysyłka: 48h
ISBN:
9788361022305
EAN:
9788361022305
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
21x29,5 cm
język:
polski
Seria:
ROZWOJOWY MODEL TERAPII
liczba stron:
60
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
13% rabatu
25,31 zł
Cena detaliczna:
29,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,31 zł
Opis produktu
Rozwojowy profil terapii to seria, która powstała na bazie wieloletnich doświadczeń terapeutów w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami oraz wiedzy na temat rozwoju dziecka zdrowego.Zadania zawarte w książkach ,,Myślę, czytam, rysuję"" są usystematyzowane zgodnie z pojawiającymi się umiejętnościami oczekiwanymi w rozwoju dziecka. Obejmują obszary podstawowych funkcji poznawczych, które można było przedstawić w formie podręcznika. Każda z książek, może być wykorzystana w pracy z grupą przedszkolną. Może stać się podręcznikiem wspomagającym pracę terapeuty.Dorosły znajdzie tu ćwiczenia, które umożliwią mu dokonanie oceny umiejętności rozwojowych dziecka. Pozwolą oddziaływać na wszystkie sfery poznawcze, utrwalić osiągnięte sprawności, stymulować pojawienie się kolejnych kamieni milowych.Książeczki ,,Myślę, czytam, rysuję"" przeznaczone są dla:- dzieci zdrowych, którym dorośli chcą towarzyszyć w ich rozwoju,- dzieci z zaburzeniami, którym dorośli chcą pomóc zniwelować skutki nieprawidłowościw rozwoju.Książki ,,Myślę, czytam, rysuję"" to bogaty zbiór zadań napisany zgodnie z etapami rozwoju funkcji poznawczych dziecka.Ćwiczenia są tak skonstruowane, by dziecko mogło opanować umiejętności na kolejnych poziomach. Dorosły wybiera poziom podstawowy, od którego rozpocznie pracę z dzieckiem.Pracując z książką należy kierować się chronologią względną (wiekiem rozwojowym), wspierając sfery najbliższego rozwoju dziecka. Podział na trzy poziomy wiekowe jest umowny. Na podstawie ćwiczeń zawartych w książeczkach dorosły dokonuje wyboru poziomu podstawowego (książki), od którego rozpocznie pracę, ustali zakres oddziaływań. W ten sposób dążyć będzie do opanowania przez dziecko sprawności na kolejnych poziomach. Może to oznaczać, że zadania zawarte w książeczce dla czterolatka realizować będzie dziecko trzyletnie, a w książeczce dla pięciolatka dziecko czteroletnie.Ogólnej orientacji dotyczącej przebiegu rozwoju dziecka może dokonać zapoznając się z sylwetką dziecka.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|