|   Nauka czytania dzieci w wieku przedszkolnym WSiP
                            Autor:
                            
                                        Kamińska Krystyna
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    WSiP
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
830209210X                            
                         
                            EAN:
                            
9788302092107                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
16.5x23.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
168                            
                         
                            rok wydania:
                            
2012                            
                         (0) Sprawdź recenzje 15% rabatu30,52 zł Cena detaliczna:  36,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,52 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Publikacja pomocnicza dla nauczycieli, pedagogów oraz studentów przygotowujących się do pracy z dziećmi.
Omówienie pedagogicznych i psychologicznych aspektów czytania poprzedza przegląd stosowanych w praktyce metod nauczania dzieci, uwzględniający podstawy teoretyczne oraz implikacje praktyczne każdego sposobu, ukierunkowujący postępowanie nauczycieli, a także rodziców.
Książka jest wzbogacona wnioskami z praktyki pedagogicznej oraz z badań, ułatwiającymi wyeliminowanie działań przypadkowych w edukacji przedszkolnej. Autorka akcentuje potrzebę nowego, coraz powszechniejszego dziś podejścia do uczenia dzieci czytania. Chodzi o traktowanie tej umiejętności jako związanej z przypisanym każdemu dziecku kodem, co wyznacza rolę nauczyciela: stworzenie warunków do rozwijania umiejętności kodowania i dekodowania znaczeń z uwzględnieniem indywidualnej drogi każdego dziecka, a więc pozwolenie na wybranie sposobu uczenia się. Odrębny rozdział poświęcono omówieniu rozwoju mowy - artykulacji.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |