Obraz literatury w komunikacji społecznej po roku '89
Wydawca:
Instytut Badań Literackich PAN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788361757382
EAN:
9788361757382
oprawa:
Miękka
format:
14.5x20.5cm
język:
polski
liczba stron:
484
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
43% rabatu
20,46 zł
Cena detaliczna:
36,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,38 zł
Opis produktu
Jest to książka zbiorowa doskonale pomyślana i niemniej świetnie zrealizowana. Jej zasadniczym walorem jest to, że do kluczowej kwestii funkcjonowania literatury po '89 odnosi się wprost, nie krąży wokół niej powikłanymi rozważaniami, lecz próbuje rozstrzygać sprawy zasadnicze.
Andrzej Zieniewicz
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|