Ochrona konkurencji w działalności platform handlu elektronicznego
Autor:
Bartosz Targański
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788326401114
EAN:
9788326401114
oprawa:
Twarda
format:
15.0x21.0cm
język:
polski
Seria:
MONOGRAFIE
liczba stron:
300
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
58,53 zł
Cena detaliczna:
72,45 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,53 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Problematyka podjęta w książce wpisuje się w nurt rozważań na temat zdolności systemów prawnych do regulacji zjawisk gospodarczych, które ze względu na gwałtowny rozwój technologii informatycznych i telekomunikacyjnych uzyskały międzynarodowy lub globalny wymiar. Na kanwie działalności platform handlu elektronicznego autor ukazuje, iż skuteczne przeciwdziałanie naruszeniom konkurencji w skali międzynarodowej i globalnej jest utrudnione ze względu na zróżnicowane podejście poszczególnych systemów prawa do tych samych praktyk oraz ze względu na przeszkody utrudniające efektywną współpracę między organami ochrony konkurencji przy ich zwalczaniu.
Platformy handlu elektronicznego business-to-business to internetowe serwisy pośredniczące w wymianie informacji handlowych oraz zawieraniu transakcji między przedsiębiorcami. Ze względu na technologiczną specyfikę platform w ich działalności mogą występować również naruszenia konkurencji. Przedmiotem monografii i jest prezentacja tych naruszeń oraz ich ocena z perspektywy systemu prawa ochrony konkurencji w Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|