Okładka książki Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalnee

Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy Szkoły ponadgimnazjalnee

Wydawca: WSiP
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-02-15716-5
EAN: 9788302157165
oprawa: Miękka
podtytuł: Technikum
format: 17x24 cm
język: polski
liczba stron: 216
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
52,42 zł
Cena detaliczna: 
60,70 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,42

Opis produktu

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej oraz przybliża sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiają możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisują także metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług. Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj