Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy Szkoły ponadgimnazjalnee
Wydawca:
WSiP
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-02-15716-5
EAN:
9788302157165
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Technikum
format:
17x24 cm
język:
polski
liczba stron:
216
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
52,42 zł
Cena detaliczna:
60,70 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,42 zł
Opis produktu
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej oraz przybliża sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiają możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisują także metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|