Prywatnoprawne instrumenty oddziaływania Skarbu...
Autor:
red. Rafał Blicharz
Kania Michał
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
wysyłka: 48h
ISBN:
9788322620410
EAN:
9788322620410
oprawa:
oprawa: twarda
format:
250x181 mm
liczba stron:
208
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
16,89 zł
Cena detaliczna:
21,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,89 zł
Opis produktuPrzedmiotem niniejszej pracy zbiorowej są relacje sektora publicznego z sektorem prywatnym, oparte na niepublicznych formach oddziaływania Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego na przedsiębiorców. Przykładem takich form są przede wszystkim umowy, mediacja, regulaminy czy tzw. złoty sprzeciw Skarbu Państwa. Praca zawiera także informacje o szczególnych prywatnoprawnych uprawnieniach organów kontrolnych i nadzorczych wobec podmiotów funkcjonujących na rynku finansowym. Na wybranych przykładach (zwłaszcza w zakresie: prawa zamówień publicznych, prawa partnerstwa publicznoprywatnego, prawa energetycznego, prawa rynku finansowego, prawa autorskiego, prawa pomocy publicznej, prawa przekształceń własnościowych Skarbu Państwa) zaprezentowano specyfikę tego typu relacji, analizując poszczególne rozwiązania, w tym zwłaszcza dotyczące procedur oraz zasad odpowiedzialności. Rafał Blicharz - doktor habilitowany nauk prawnych, profesor nadzwyczajny Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach; absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, ukończył studia English and European Law prowadzonych przez Uniwersytet Cambridge oraz The American Academy of English (Legal English). Autor kilkudziesięciu prac z zakresu prawa gospodarczego. Współpracownik kilku kancelarii prawnych, mediator, współkierownik i koordynator Szkoły Prawa i Kultury Chińskiej oraz Szkoły Prawa Amerykańskiego w Katowicach. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|