nowość
![]() Reguła 80/20 i pozostałe teorie sukcesu. Naukowe podstawy: od teorii gier po punkt zwrotny
Autor:
Koch Richard
Wydawca:
ONEPRESS
wysyłka: 48h
ISBN:
9788328913943
EAN:
9788328913943
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Naukowe podstawy: od teorii gier po punkt zwrotny
format:
14.0x20.8cm
język:
polski
Seria:
POWER
liczba stron:
376
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
38% rabatu
42,47 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,47 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwaReguła 80/20 i pozostałe teorie sukcesu. Naukowe podstawy: od teorii gier po punkt zwrotny Sprawdź, co się dzieje po obu stronach linii biznes - nauka... - "The Sunday Times" Od dawna wiadomo, że do większości skutków prowadzi mała liczba przyczyn. To prawo nazywamy zasadą 80/20 i jeśli umiemy z niego skorzystać, osiągamy bardzo dużo kosztem relatywnie niewielkiego wysiłku. A teraz wyobraź sobie, że poza zasadą 80/20 istnieje jeszcze sporo innych opisanych przez naukę uniwersalnych zasad, którym podlega sukces w biznesie. Ta intrygująca i bardzo nietypowa książka jest równocześnie kompendium wiedzy o tym, co o biznesie ma do powiedzenia nauka, a także praktycznym podręcznikiem osiągania sukcesów. Znajdziesz w nim odniesienie do wielu akademickich debat i płynące z nich wnioski zastosowane w użytecznych koncepcjach biznesowych. W każdym z 12 rozdziałów wyjaśniono jedno lub grupę podstawowych praw, takich jak teoria genów biznesu, psychologia ewolucyjna, zasady dynamiki Newtona, paradoks bogacenia się, teoria chaosu czy prawo rosnących zysków. Wszystkie 92 koncepcje ujęte w książce wywodzą się z ustaleń naukowych i wszystkie w znaczący sposób wpływają na nasze życie, choć często bywają sprzeczne z intuicją. Poświęć trochę czasu tej książce, a zobaczysz swoją firmę w zupełnie innym świetle. - "Enterprise" x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|