Studenckie koncepcje potoczne o edukacji matematycznej w klasach początkowych
Autor:
Kalinowska Alina
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788366220553
EAN:
9788366220553
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
16.0x22.5cm
język:
polski
liczba stron:
204
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
40% rabatu
31,57 zł
Cena detaliczna:
52,30 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,21 zł
Opis produktu
Książka jest próbą przedstawienia pogłębionej analizy potocznych koncepcji studentów wczesnej edukacji o uczeniu się matematyki przez najmłodszych uczniów. To właśnie one wyznaczać będą działania podejmowane w roli nauczyciela, oczekiwania wobec ucznia oraz wszystkie konteksty praktyk edukacyjnych. Rozpoznanie tych koncepcji może przyczynić się do określania pewnych potencjalnych zachowań edukacyjnych w przyszłym życiu zawodowym, co pozwala oszacować jakość edukacji przyszłych uczniów. Nauczanie początkowe matematyki będzie miało w przybliżeniu taki charakter, jakie są przekonania obecnych studentów. Ich rozumienie, czym jest wiedza matematyczna, jak się ją konstruuje, jak można jej używać, w pewnym sensie będzie stanowić wskazówkę dla sposobu postrzegania matematyki przez uczniów zarówno w początkowym okresie nauczania, jak i w dorosłym, pozaszkolnym życiu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|