Okładka książki Szef który myśli bo warto I się opłaca

Szef który myśli bo warto I się opłaca

wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-283-4999-5
EAN: 9788328349995
oprawa: Twarda
format: 14x20,8 cm
język: polski
liczba stron: 328
rok wydania: 2020
(4) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
40% rabatu
35,65 zł
Cena detaliczna: 
59,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90

Opis produktu

Książka Andrzeja Jeznacha jest dziełem niezwykłym. Dla mnie jest pierwszą tego typu publikacją, jaką udało mi się przeczytać w ciągu blisko trzydziestu lat obecności w biznesie. Jej autor z wielką starannością i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej, agnostycznej i religijnej, od Wschodu do Zachodu, by uzyskać wskazówki, jak skutecznie organizować pracę ludzi dla pożytku świata i ich samych. Pokazuje nie tylko, że filozofia ma praktyczną wartość, ale też że tej wartości my, przedsiębiorcy i menedżerowie, przełożeni i podopieczni, nie powinniśmy przeoczyć. Prof. Andrzej Jacek Blikle, autor Doktryny jakości Świat biznesu przechodzi totalną transformację. W dynamicznym, sieciowym świecie idea hierarchicznej korporacji staje się anachroniczna nie tylko dla dużych, ale także dla średniej wielkości firm. Dla zrozumienia zmian zachodzących w stylu zarządzania, warto zapoznać się z perspektywą praktyka - Andrzeja Jeznacha, który od lat wdraża ideę delegowania uprawnień i decentralizacji, a w swojej książce uświadamia jak wielką rolę odgrywa w tej ewolucji klasyczna myśl filozoficzna. W jego podejściu nie jest to tylko sprawa sposobu zorganizowania pracy, ale także szerszego celu i wartości, które za tym stoją. Innymi słowy: aby być skutecznym menedżerem, musisz stać się lepszym filozofem! Serdecznie polecam! Dr Witold Jankowski, redaktor naczelny "Harvard Business Review Polska" Autor, będący od ponad 25 lat przedsiębiorcą i menedżerem, w tym z wieloletnim doświadczeniem w tzw. "turkusowym" zarządzaniu, przedstawia swoje doświadczenia i rozumienie tego często zbytnio ideologicznie przedstawianego nurtu: podstawa zarządzania XXI wieku to rzetelne refleksyjne myślenie. Filozofia i ideologia różnią się celem - podczas gdy ideologia służy przekonywaniu, usprawiedliwianiu i motywowaniu do konkretnego działania, filozofia realizuje przede wszystkim cele poznawcze. Teorie zarządzania wypracowane w poprzednim stuleciu okazują się często bezradne w konfrontacji z wyzwaniami, jakie stawia przed nami współczesność. Warto wówczas sięgnąć do źródeł ludzkiej cywilizacji, czyli do filozofów. Bo "dzisiaj już nawet przyszłość nie jest taka jak kiedyś". A to właśnie niejasna przyszłość w błyskawicznie zmieniającym się świecie budzi w ludziach największy niepokój. O autorze Dr Andrzej Jeznach — przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem na rynkach międzynarodowych. Inżynier budowy okrętów, doktor ekonomii. W 1981 roku wyjechał z Polski. Przez długie lata mieszkał w Hamburgu i w Moskwie. Po okresie pracy w międzynarodowych korporacjach (np. BMW) od ponad 25 lat prowadzi własne przedsiębiorstwa. W 1998 roku w wyniku załamania się rosyjskiego rynku musiał zamknąć kilka swoich firm. Potrzebował kilku lat, by znowu stanąć pewnie na nogi i dziś znów jest człowiekiem sukcesu, ale pełnego, osiągniętego również w wymiarze ludzkim, nie tylko zawodowym. Jak opisał to już w pierwszych swoich książkach (Sztuka życia oraz Szef, który ma czas), w tych procesach zmian niezwykle ważną rolę odegrała filozofia, czyli krytyczne refleksyjne myślenie.

Recenzje:

✖ Opinia niepotwierdzona zakupem
autor: Kuba
Uczy zrozumienia dla potrzeb klienta i pracownika, a zyski są dopiero drugorzędnym celem, który przychodzi kiedy dwa pierwsze warunki zostaną spełnione. Nastrój tej książki, jej atmosfera związana z podejściem filozoficznym jest jej unikalnym walorem.
✖ Opinia niepotwierdzona zakupem
autor: Radek
Podoba mi się, że książkę kończą zagadnienia etyczne. Te nie powinny być tylko prezentowane na papierze, ponieważ bycie moralnym na dłuższa metę się opłaca, ponieważ budują lojalność.
✖ Opinia niepotwierdzona zakupem
autor: Ignacy
Książka wprost wskazana dla wielu „wielkich menedżerów”, takich oderwanych od rzeczywistości, którzy nagle stając się prezesami urośli ponad inne głowy i nie mają zrozumienia i współczucia dla zwykłego człowieka. Uczy pokory, bo człowiekiem się jest, a zarządzającym tylko bywa.
✖ Opinia niepotwierdzona zakupem
autor: Aleks
Jeśli jesteście ciekawi, jak św. Augustyn mógłby kierować waszą organizacją, ewentualnie w czym by wam doradził - to przeczytajcie. Chyba nie znajdziecie drugiej takiej książki. Oryginał!
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj