![]() Sztuka usługiwania. Jak zostać dobrym kelnerem
Autor:
Janasik Aldona
Zarczuk Dorota
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN:
9788381029827
EAN:
9788381029827
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
145x12 mm
język:
polski
liczba stron:
234
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
40,51 zł
Cena detaliczna:
60,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,01 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Kompletny poradnik nowoczesnej obsługi kelnerskiej – praktyka, kompetencje, sprzedaż.
Piąte, rozszerzone wydanie pierwszej na polskim rynku książki poświęconej profesjonalnej obsłudze kelnerskiej koncentruje się na kluczowych kompetencjach: umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych. Autorki łączą teorię z praktyką, wzbogacając tekst ćwiczeniami „na żywo”, scenkami szkoleniowymi, przykładami dobrych praktyk i wywiadami z uznanymi restauratorami.
Czytelnik znajdzie tu:
• różnice między kelnerem przeciętnym a wybitnym – postawy, cechy, nawyki,
• rolę kelnera‑gospodarza i doradcy kulinarnego,
• narzędzia sprzedaży sugestywnej i techniki cross‑sellingu,
• kompletny scenariusz obsługi gościa od powitania po pożegnanie,
• typologie klientów, zasady obsługi oraz metody radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych,
• wskazówki dla menedżerów sali dotyczące rekrutacji, motywowania i oceny personelu.
Książka jest przeznaczona dla:
• studentów i słuchaczy szkół gastronomicznych,
• kelnerów, barmanów, sommelierów pragnących podnieść kwalifikacje,
• właścicieli i menedżerów restauracji, hoteli, firm cateringowych,
• trenerów i konsultantów branży hospitality.
x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|