Trzy wymiary współczesnego bezpieczeństwa
Wydawca:
Elipsa Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788380170315
EAN:
9788380170315
oprawa:
Kartonowa Foliowana
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
360
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
32,14 zł
Cena detaliczna:
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,10 zł
Opis produktu
Książka jest opracowaniem zbiorowym dotyczącym wybranych zagadnień współczesnego bezpieczeństwa, w szczególności bezpieczeństwa wewnętrznego. Tematyka ta nie traci na aktualności. Wręcz przeciwnie. Znajduje coraz szersze zrozumienie i uznanie, tak w aspekcie teoretycznym, związanym z wiedzą o bezpieczeństwie, w tym jego tożsamością, jak również w aspekcie praktycznym, odnoszonym np. do sprawnego funkcjonowania państwa, stabilnych stosunków społecznych lub warunków prowadzenia działalności gospodarczej.
Wszechstronne zainteresowanie bezpieczeństwem wyrażają realizowane kierunki studiów, głównie bezpieczeństwo wewnętrzne, bezpieczeństwo narodowe oraz inżynieria bezpieczeństwa. W wyniku ostatniej reformy szkolnictwa wyższego zapewne powstaną nowe programy kształcenia, a wraz z nimi kolejne kierunki
studiów, specjalizacje i specjalności. Rozwojowi dydaktyki towarzyszą zmiany w wykazie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i dyscyplin naukowych. Od 2011 r. funkcjonuje nowa dyscyplina naukowa – nauki o bezpieczeństwie, wyodrębniona w ramach dziedziny nauk społecznych. Jej rozwój powinien odbywać się
w ramach szeroko rozumianego procesu internacjonalizacji nauki oraz akceptacji interdyscyplinarnego modelu prowadzenia badań naukowych.
Książka składa się z artykułów napisanych w okresie od września 2013 r. do listopada 2014 r. Jej treść została podzielona na trzy części – tytułowe wymiary bezpieczeństwa: teoretyczny, przedmiotowy oraz podmiotowy.
(ze Wstępu)
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|