Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
                        Wydawca: 
                                    One Press
                        
                     
                wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
978-83-283-8803-1                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788328388031                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                        
                            format:
                            
188x238x15mm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
288                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2022                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            37% rabatu 
                50,16 zł
                    Cena detaliczna:  
                        79,00 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,26 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
    Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów
    Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę
    Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań 
"Ryzykowne!", "Skazane na porażkę!", "To na pewno się nie przyjmie!"
A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski!
Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?
             
            
        x 
         
                     
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |