![]() Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
Autor:
Kłosowski Andrzej
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-8107-517-6
EAN:
9788381075176
oprawa:
miękka
format:
B5
język:
polski
liczba stron:
364
rok wydania:
2017
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
92,43 zł
Cena detaliczna:
129,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,43 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Analizuje między innymi:
- na czym polega specyfika usług prawniczych,
- co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej,
- zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.
Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie ułatwiają ilustracje, wykresy i tabele.
x
![]() ![]() ![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|