Okładka książki BANKOWOŚĆ EMOCJONALNA CYFROWA TRANSFORMACJA BANKÓW A OCZEKIWANIA KLIENTÓW

BANKOWOŚĆ EMOCJONALNA CYFROWA TRANSFORMACJA BANKÓW A OCZEKIWANIA KLIENTÓW

Wydawca: Poltext
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-8175-055-4
EAN: 9788381750554
oprawa: miękka ze skrzydełkami
format: 16,5x23,5 cm
język: polski
liczba stron: 316
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
36% rabatu
41,83 zł
64,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
koszty dostawy

Opis produktu

Technologia budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial intelligence), która od lat jest bodźcem do tworzenia literatury czy filmów z gatunku science fiction. Wykorzystanie AI w bankowości oraz cyfryzacja produktów i usług bankowych tworzą nową jakość nie tylko w zakresie wewnętrznej transformacji banków, ale także kanałów i sposobów kontaktów z klientami. W tym znaczeniu w monografii używany jest termin: bankowość emocjonalna, czyli poddana transformacji cyfrowej. Jej głównym celem jest nie tylko poprawa rentowności, pozycji konkurencyjnej lub bezpieczeństwa banku, ale także dostosowanie się do możliwości, jakie oferuje technologia, często bardziej z powodów intuicyjnych oraz preferencji czy nawyków klientów, niż wymogów ekonomicznych. Innym ważnym motorem zmian na rynku bankowym jest konkurencja z dynamicznie rozwijającym się segmentem firm technologicznych działających w sektorze finansowym – FinTechów czy neobanków, niepodlegających (lub podlegających w minimalnym zakresie) regulacjom obowiązującym na rynku finansowym i bankowym.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka