Okładka książki Biznesplan w 10 krokach

Biznesplan w 10 krokach

Wydawca: Poltext
wysyłka: 48h
ISBN: 9788375613148
EAN: 9788375613148
oprawa: Miękka
podtytuł: Przewodnik od pomysłu do wdrożenia
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 280
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
35,59 zł
Cena detaliczna: 
44,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,33

Opis produktu

Książka stanowi przewodnik po problematyce związanej z opracowaniem biznesplanu. Jego podstawowym celem jest ułatwienie czytelnikowi przygotowania dokumentu, który będzie zawierał logiczny i spójny opis pomysłu na prowadzenie działalności gospodarczej, przedstawiał jego podstawowe założenia oraz sposoby ich realizacji.Biznesplan jest narzędziem, które pozwoli realistycznie ocenić wykonalność planowanego przedsięwzięcia oraz określić warunki, których spełnienie jest konieczne na etapie jego wdrożenia. Zastosowanie biznesplanu nie kończy się na etapie wdrożenia przedsięwzięcia, gdyż w trakcie jego realizacji umożliwia monitorowanie stopnia osiągnięcia założonych celów, a zatem ułatwia też wprowadzenie niezbędnych korekt.Przewodnik został podzielony na 10 rozdziałów, które opisują kolejne kroki prowadzące do opracowania skutecznego biznesplanu. Obejmują one m.in.: przygotowanie do sporządzenia biznesplanu, opis koncepcji przedsięwzięcia, zasady sporządzania planu strategicznego, planów dziedzinowych oraz przekształcenie ich w plan nansowy zawierający zestaw analiz nansowych.Przewodnik jest adresowany do szerokiego grona czytelników: przedsiębiorców zamierzających zrealizować swoje pomysły oraz osób opracowujących biznesplany i oceniających plany działania.Integralną częścią przewodnika są materiały pomocnicze zawarte w chmurze, dostępnej pod adresem http://jerzyskrzypek.plCzytelnik znajdzie w niej teksty oraz prezentacje stanowiące podsumowanie problematyki zawartej w odpowiednim rozdziale przewodnika. W chmurze znajdują się również aplikacje komputerowe, ułatwiające wykonanie analizy strategicznej oraz modelu nansowego wraz z kompletem wyników analiz finansowych. Ponadto czytelnik znajdzie tam szablony ułatwiające przygotowanie własnego biznesplanu czy studium wykonalności.Jerzy T. Skrzypek - doktor nauk ekonomicznych, pracownik Katedry Ekonometrii i Badań Operacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Praktykw dziedzinie sporządzania biznesplanów, w tym planów nansowych, wykorzystywanych także przy opracowywaniu wniosków o do nansowanie projektów z funduszy unijnych. Wykładowca na kursach i treningach menedżerskich z zakresu szeroko rozumianej przedsiębiorczości.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj