Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-283-8797-3
EAN:
9788328387973
oprawa:
miękka ze skrzydełkami
format:
208x142x9mm
język:
polski
liczba stron:
160
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
41% rabatu
25,46 zł
Cena detaliczna:
42,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,18 zł
Opis produktuPrzewodnik i zeszyt ćwiczeń Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa? Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie. Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami! W czym Ci pomoże ta książka?
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|