Coś za coś
Autor:
Maney Kevin
Wydawca:
Znak
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-240-1620-4
EAN:
9788324016204
oprawa:
Oprawa twarda z obwolutą
podtytuł:
Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością. Dowiedz się, co sprawia, że jedne produkty o
format:
155x235
język:
polski
Seria:
PUNKTY PRZEŁOMOWE
liczba stron:
216
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
36,04 zł
Cena detaliczna:
54,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,93 zł
Opis produktu
Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie?
Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar.
Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu?
Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.
Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|