Ćwiczymy percepcję i pamięć.. cz.1 Słuch awerbalny
Autor:
Jolanta Falana-Kozłowska
Wydawca:
APEXnet CWAP
wysyłka: 48h
ISBN:
9788360092064
EAN:
9788360092064
oprawa:
oprawa: broszurowa
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
6% rabatu
13,44 zł
Cena detaliczna:
14,36 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,30 zł
Opis produktu
Program ćwiczeń percepcji i pamięci słuchowej adresowany jest do dzieci od 2 roku życia, u których występują problemy z mówieniem oraz dzieci ryzyka okołoporodowego zagrożonych dysleksją. Program ten może zostać wykorzystany również do ogólnej stymulacji rozwojowej dziecka. Celem opracowania powyższego bloku jest zebranie dostępnych materiałów i ćwiczeń w formę uporządkowaną i gotową do pracy terapeutycznej od ćwiczeń najłatwiejszych do najtrudniejszych. Percepcja słuchowa to zdolność do rozpoznawania i rozróżniania bodźców słuchowych, a także do ich interpretowania przez odniesienie do poprzednich doświadczeń. W zakresie percepcji słuchowej wyróżniamy umiejętność różnicowania bodźców awerbalnych i werbalnych.
Materiał w poradnikach jest uporządkowany w oparciu o zasadę stopniowania trudności. Zawiera przykładowe zestawy ćwiczeń, które mogą być wzorem i impulsem dla terapeuty. Przedstawione ćwiczenia nie wyczerpują możliwości pracy z dzieckiem, a więc nie ograniczają kreatywności osoby prowadzącej terapię. Ćwiczenia słuchu awerbalnego są niezbędne dla dzieci małych (już od 2 roku życia), u których występuje opóźniony rozwój mowy, dzieci głuchych (aparatowanych) bądź niedosłyszących, dzieci starszych z bardzo poważnymi wadami wymowy, zaburzeniami słuchu fonematycznego oraz dzieci upośledzonych umysłowo. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|